Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#21
Napisano 19.08.2013 18:25
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#22
Napisano 19.08.2013 18:56
Jeśli chcesz 2 kolorowy opis to połącz teksty o tych samych kolorach
Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 19.08.2013 18:57
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#23
Napisano 19.08.2013 19:07
Bo wykorzystałeś wszystkie cztery kanały hud'a, musisz użyć director hud messages, on nie ma limitów
Jak jego dodanie wygląda ?
Jeśli chcesz 2 kolorowy opis to połącz teksty o tych samych kolorach
Możesz objaśnić/opisać ?
#24
Napisano 19.08.2013 19:53
Jak jego dodanie wygląda ?
Zwykłe pokazanie wiadomości tzn. używając funkcji:ShowSyncHudMsg lub show_hudmessage ale na szczęscie po zniknięciu wiadomości kanał się zwalnia.
musisz użyć director hud messages, on nie ma limitów
Wszystko ma swoje limity a a limitem dhud'a jest to iż można pokazać naraz tylko 8 wiadomości.
Możesz objaśnić/opisać ?
Ależ proszę.
Robisz dwie zmienne (globalne) następnie tworzysz obiekty hud'a a ich uchwyty wpakowujesz do dopiero co utworzonych zmiennych.(normalnie jest tylko jeden obiekt stworzony do pokazywania infa)
Następnie podmieniasz swój kod na ten:
new spacyjki[33] formatex(spacyjki,32,nazwy_klas[klasa_gracza[id]]) setc(spacyjki, strlen(spacyjki), ' ') set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, -1 ) ShowSyncHudMsg(id, ObiektHuda1, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i \d(%0.1f%%)]^n[Przedmiot: %s]^n[Twoje zdrowie: %d]^n[Czas Mapy: %d:%d]",spacyjki, fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, (mapa / 60), (mapa % 60), Time); set_hudmessage(128, 128, 128, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, -1 ) ShowSyncHudMsg(id, ObiektHuda2, " %s",nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
ObiektHuda1 - pierwsza zmienna z uchwytem obiektu hud'a
ObiektHuda2 - druga zmienna z uchwytem obiektu hud'a
Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 19.08.2013 19:55
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#25
Napisano 19.08.2013 20:39
Obiekt hud`a to, to? :
zmienna = CreateHudSyncObj();
Zmienne te dwie co podałeś zrobić tak ?
new zmienna, zmienna2;
Mam zamienić ten kod:
set_hudmessage(190, 190, 190, 0.04, 0.31, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj10, " %d:%d", (mapa / 60), (mapa % 60));
na to ?:
new spacyjki[33] formatex(spacyjki,32,nazwy_klas[klasa_gracza[id]]) setc(spacyjki, strlen(spacyjki), ' ') set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, -1 ) ShowSyncHudMsg(id, ObiektHuda1, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i \d(%0.1f%%)]^n[Przedmiot: %s]^n[Twoje zdrowie: %d]^n[Czas Mapy: %d:%d]",spacyjki, fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, (mapa / 60), (mapa % 60), Time); set_hudmessage(128, 128, 128, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, -1 ) ShowSyncHudMsg(id, ObiektHuda2, " %s",nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
czy bez tego:
new spacyjki[33] formatex(spacyjki,32,nazwy_klas[klasa_gracza[id]]) setc(spacyjki, strlen(spacyjki), ' ')
jak bez tego to umieścić to tam gdzie zmienne ?
#26
Napisano 19.08.2013 21:06
No mniej więcej
Obiekt hud`a to, to? :
Tak ale pamiętaj że mają być globalne(nie wiem gdzie ty to umieszczasz) bo gdyby nie były za każdym odświeżeniem robił byś nowy obiekt hud'a
Zmienne te dwie co podałeś zrobić tak ?
Podałem to w jednym kodzie tylko po to abyś się tego nie pytał tzn. tak ma być razem inaczej nie będzie działać
Mam zamienić ten kod:
set_hudmessage(190, 190, 190, 0.04, 0.31, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj10, " %d:%d", (mapa / 60), (mapa % 60));
na to ?:
Przeczytaj to jeszcze raz
ObiektHuda1 - pierwsza zmienna z uchwytem obiektu hud'a
ObiektHuda2 - druga zmienna z uchwytem obiektu hud'a
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#27
Napisano 19.08.2013 21:37
A robiąc kolejną informacje, tak aby było równo (!)
Lepiej będzie kopiować to:
set_hudmessage(128, 128, 128, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, -1 ) ShowSyncHudMsg(id, ObiektHuda2, " %s",nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
i zmieniać funkcje
czy dopisać odpowiednie funkcje i spacjami się bawić ?
#28
Napisano 19.08.2013 22:56
Nie rozumiem twojego pytania(pewnie przez to że jestem aktualnie roztrzepany) dlatego albo napisz jeszcze raz(tylko tak abym zrozumiał) albo napisz czego oczekujesz po hud'zie
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#29
Napisano 19.08.2013 23:07
Obecnie mam tak:
Tylko nazwa klasy jest na biało, a reszta cała żółta.
Jak zrobić aby kolejne rzeczy typu: poziom, hp , czas mapy były równiez na ten kolor co nazwa klasy
#30
Napisano 19.08.2013 23:51
już pokazuje:
new spacyjki1[33],spacyjki2[6],spacyjki3[15],spacyjki4[33],spacyjki5[6],spacyjki6[15]; formatex(spacyjki1,32,nazwy_klas[klasa_gracza[id]]) formatex(spacyjki2,5,"%i",poziom_gracza[id]) formatex(spacyjki3,14,"(%0.1f%%)",fProcent) formatex(spacyjki4,32,nazwy_perkow[perk_gracza[id]]) formatex(spacyjki5,5,"%i",hp) formatex(spacyjki6,14,"%d:%d",(mapa / 60), (mapa % 60)) setc(spacyjki1, strlen(spacyjki1), ' ') setc(spacyjki2, strlen(spacyjki2), ' ') setc(spacyjki3, strlen(spacyjki3), ' ') setc(spacyjki4, strlen(spacyjki4), ' ') setc(spacyjki5, strlen(spacyjki5), ' ') setc(spacyjki6, strlen(spacyjki6), ' ') set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, -1 ) ShowSyncHudMsg(id, ObiektHuda1, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %s %s]^n[Przedmiot: %s]^n[Twoje zdrowie: %s]^n[Czas Mapy: %s]",spacyjki1,spacyjki2,spacyjki3,spacyjki4,spacyjki5,spacyjki6); set_hudmessage(128, 128, 128, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, -1 ) ShowSyncHudMsg(id, ObiektHuda2, " %s^n %i (%0.1f%%)^n %s^n %i^n %d:%d",nazwy_klas[klasa_gracza[id]],poziom_gracza[id],fProcent,nazwy_perkow[perk_gracza[id]],hp,(mapa / 60), (mapa % 60));
Mogłem się gdzieś przez przypadek pomylić ostrzegam!
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#31
Napisano 21.08.2013 01:35
Pięknie działa,
Dziękuje
#32
Napisano 06.06.2015 05:10
Przepraszam za odkop po 2 latach lecz tak czytam i czytam i sobie myślę czy nie było by lepiej zrobić to za pomocą tablicy?
Poprać nazwy klasy, poziom, doświadczenia, itp za pomocą tablicy (oczywiście podpiąć pod HUD'a) i stworzyć kolejny hud z resztą??
zmienne reż można raczej poprać za pomocą hud
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych