Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dwu kolorowy Hud przy info o klasie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#21 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Online

Napisano 19.08.2013 18:25

Bo wykorzystałeś wszystkie cztery kanały hud'a, musisz użyć director hud messages, on nie ma limitów
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#22 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 19.08.2013 18:56

Jeśli chcesz 2 kolorowy opis to połącz teksty o tych samych kolorach


Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 19.08.2013 18:57

  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#23 Darni

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk
Offline

Napisano 19.08.2013 19:07

Bo wykorzystałeś wszystkie cztery kanały hud'a, musisz użyć director hud messages, on nie ma limitów

Jak jego dodanie wygląda ?

 

 

Jeśli chcesz 2 kolorowy opis to połącz teksty o tych samych kolorach

 

Możesz objaśnić/opisać ?


  • +
  • -
  • 0

#24 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 19.08.2013 19:53


Jak jego dodanie wygląda ?

Zwykłe pokazanie wiadomości tzn. używając funkcji:ShowSyncHudMsg lub show_hudmessage ale na szczęscie po zniknięciu wiadomości kanał się zwalnia.

 

 

 


musisz użyć director hud messages, on nie ma limitów

Wszystko ma swoje limity a a limitem dhud'a jest to iż można pokazać naraz tylko 8 wiadomości.

 

 

 

 


Możesz objaśnić/opisać ?

Ależ proszę.

 

Robisz dwie zmienne (globalne) następnie tworzysz obiekty hud'a a ich uchwyty wpakowujesz do dopiero co utworzonych zmiennych.(normalnie jest tylko jeden obiekt stworzony do pokazywania infa)

Następnie podmieniasz swój kod na ten:

new spacyjki[33]
formatex(spacyjki,32,nazwy_klas[klasa_gracza[id]])
setc(spacyjki, strlen(spacyjki), ' ')

set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, -1 )
ShowSyncHudMsg(id, ObiektHuda1, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i \d(%0.1f%%)]^n[Przedmiot: %s]^n[Twoje zdrowie: %d]^n[Czas Mapy: %d:%d]",spacyjki, fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, (mapa / 60), (mapa % 60), Time);
	
set_hudmessage(128, 128, 128, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, -1 )
ShowSyncHudMsg(id, ObiektHuda2, "        %s",nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);

ObiektHuda1 - pierwsza zmienna z uchwytem obiektu hud'a

ObiektHuda2 - druga zmienna z uchwytem obiektu hud'a


Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 19.08.2013 19:55

  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#25 Darni

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk
Offline

Napisano 19.08.2013 20:39

Obiekt hud`a to, to? :

zmienna = CreateHudSyncObj();

Zmienne te dwie co podałeś zrobić tak ?

new zmienna, zmienna2;

Mam zamienić ten kod:

set_hudmessage(190, 190, 190, 0.04, 0.31, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);        
				ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj10, "  %d:%d", (mapa / 60), (mapa % 60));

na to ?:

new spacyjki[33]
formatex(spacyjki,32,nazwy_klas[klasa_gracza[id]])
setc(spacyjki, strlen(spacyjki), ' ')

set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, -1 )
ShowSyncHudMsg(id, ObiektHuda1, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i \d(%0.1f%%)]^n[Przedmiot: %s]^n[Twoje zdrowie: %d]^n[Czas Mapy: %d:%d]",spacyjki, fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, (mapa / 60), (mapa % 60), Time);
	
set_hudmessage(128, 128, 128, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, -1 )
ShowSyncHudMsg(id, ObiektHuda2, "        %s",nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);

czy bez tego:

new spacyjki[33]
formatex(spacyjki,32,nazwy_klas[klasa_gracza[id]])
setc(spacyjki, strlen(spacyjki), ' ')

jak bez tego to umieścić to tam gdzie zmienne ?


  • +
  • -
  • 0

#26 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 19.08.2013 21:06


Obiekt hud`a to, to? :
No mniej więcej :D

 


Zmienne te dwie co podałeś zrobić tak ?
Tak ale pamiętaj że mają być globalne(nie wiem gdzie ty to umieszczasz) bo gdyby nie były za każdym odświeżeniem robił byś nowy obiekt hud'a

 


Mam zamienić ten kod:
set_hudmessage(190, 190, 190, 0.04, 0.31, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj10, " %d:%d", (mapa / 60), (mapa % 60));
na to ?:
Podałem to w jednym kodzie tylko po to abyś się tego nie pytał tzn. tak ma być razem inaczej nie będzie działać

 

 


ObiektHuda1 - pierwsza zmienna z uchwytem obiektu hud'a
ObiektHuda2 - druga zmienna z uchwytem obiektu hud'a
Przeczytaj to jeszcze raz
  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#27 Darni

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk
Offline

Napisano 19.08.2013 21:37

A robiąc kolejną informacje, tak aby było równo (!)

Lepiej będzie kopiować to:

set_hudmessage(128, 128, 128, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, -1 )
ShowSyncHudMsg(id, ObiektHuda2, "        %s",nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);

i zmieniać funkcje 

 

czy dopisać odpowiednie funkcje i spacjami się bawić ?


  • +
  • -
  • 0

#28 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 19.08.2013 22:56

Nie rozumiem twojego pytania(pewnie przez to że jestem aktualnie roztrzepany) dlatego albo napisz jeszcze raz(tylko tak abym zrozumiał) albo napisz czego oczekujesz po hud'zie


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#29 Darni

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk
Offline

Napisano 19.08.2013 23:07

Obecnie mam tak: 

Tylko nazwa klasy jest na biało, a reszta cała żółta.

Jak zrobić aby kolejne rzeczy typu: poziom, hp , czas mapy były równiez na ten kolor co nazwa klasy


  • +
  • -
  • 0

#30 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 19.08.2013 23:51

już pokazuje:

new spacyjki1[33],spacyjki2[6],spacyjki3[15],spacyjki4[33],spacyjki5[6],spacyjki6[15];
formatex(spacyjki1,32,nazwy_klas[klasa_gracza[id]])
formatex(spacyjki2,5,"%i",poziom_gracza[id])
formatex(spacyjki3,14,"(%0.1f%%)",fProcent)
formatex(spacyjki4,32,nazwy_perkow[perk_gracza[id]])
formatex(spacyjki5,5,"%i",hp)
formatex(spacyjki6,14,"%d:%d",(mapa / 60), (mapa % 60))
setc(spacyjki1, strlen(spacyjki1), ' ')
setc(spacyjki2, strlen(spacyjki2), ' ')
setc(spacyjki3, strlen(spacyjki3), ' ')
setc(spacyjki4, strlen(spacyjki4), ' ')
setc(spacyjki5, strlen(spacyjki5), ' ')
setc(spacyjki6, strlen(spacyjki6), ' ')
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, -1 )
ShowSyncHudMsg(id, ObiektHuda1, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %s %s]^n[Przedmiot: %s]^n[Twoje zdrowie: %s]^n[Czas Mapy: %s]",spacyjki1,spacyjki2,spacyjki3,spacyjki4,spacyjki5,spacyjki6);
	
set_hudmessage(128, 128, 128, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, -1 )
ShowSyncHudMsg(id, ObiektHuda2, "        %s^n         %i (%0.1f%%)^n            %s^n                %i^n            %d:%d",nazwy_klas[klasa_gracza[id]],poziom_gracza[id],fProcent,nazwy_perkow[perk_gracza[id]],hp,(mapa / 60), (mapa % 60));

Mogłem się gdzieś przez przypadek pomylić ostrzegam!

 


  • +
  • -
  • 2
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#31 Darni

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk
Offline

Napisano 21.08.2013 01:35

Pięknie działa,

 

Dziękuje :)


  • +
  • -
  • 0

#32 Skull.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:314
  • Steam:steam
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 06.06.2015 05:10

Przepraszam za odkop po 2 latach lecz tak czytam i czytam i sobie myślę czy nie było by lepiej zrobić to za pomocą tablicy? 

 

Poprać nazwy klasy, poziom, doświadczenia, itp za pomocą tablicy (oczywiście podpiąć pod HUD'a) i stworzyć kolejny hud z resztą??

 

zmienne reż można raczej poprać za pomocą hud


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych