Pytanie dot. Klasy
ToTaL01
15.08.2013
witam mam do was takie pytanko czy moge tylko jednej klasie usunac poczatkowa bron czyli glock,usp bo chce aby klasa miala tylko m4 i deagla a dostaje jeszcze usp albo glocka zaleznosci w ktorej druzynie jest ?
aVeQ
15.08.2013
To czy dostajesz bron początkową (glocka, usp) możesz wyłączyć w silniku COD'a ale w samej klasie też powinno się dać
ToTaL01
15.08.2013
No na pewno sie da tylko ja nie umiem a ja nie chce w silniku tylko w jednej klasie pisalem ...
(Kalifta) 15.08.2013
Dodaj do includów:
#include <fun>
I na koniec sma:
public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { strip_user_weapons(id); cod_give_weapon(id, CSW_M4A1); cod_give_weapon(id,CSW_DEAGLE); } }
Powinno zadziałać, aczkolwiek nie testowałem
Engi
15.08.2013
#include <hamsandwich> #include <fun>
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);I dopiero:
public Spawn(id) { if(is_user_alive(id) || ma_klase[id]) { strip_user_weapons(id); cod_give_weapon(id, CSW_M4A1); cod_give_weapon(id,CSW_DEAGLE); } }Tylko że nie polecam takiego rozwiązania ponieważ strip_user_weapons powoduje zniknięcie jedynej bomby na serwerze
Użytkownik playaz44 edytował ten post 15.08.2013 19:15
(Kalifta) 15.08.2013
aha, na pewno, po co sprawdzać czy gracz jest żywy?? to po 1
a po 2 mi paki nie zabierało i zabierać nie będzie,
po 3 strip_weapons jest w funie...
Engi
15.08.2013
2. Widać, że nie czytałeś dokumentacji
3. Fakt, nie dodałem go wyżej, zedytowane
(Kalifta) 15.08.2013
1. Wystarczy sprawdzić czy gracz ma włączoną klasę.
2. Nie twierdziłbym że paka nie znika, gdybym nie napisał tej klasy nie sprawdził.
Jeżeli w tej klasie zabierze ci pake to ja jestem duch świety....
Załączone pliki
Engi
15.08.2013
Uwagi: Funkcja zabiera wszystkie przedmioty gracza, także bombę oraz defusera. Należy zwrócić szczególną uwagę, jeśli nie chcemy, by jedyna bomba zniknęła.
(Kalifta) 15.08.2013
No to wytłumacz mi jakim cudem trzymam pake?? Glocka nie wywalałem, nie wierzysz to wgraj sobie klase.