Prośba o napisanie kilku klas i perków.
piole00068 02.08.2013
Klasy:
Za Każda klasę bądź perk , leci oczywiście Plusik .1.Czołgista [LVL]
Opis: Ma bazókę i 15 pocisków. Jest to klasa od lvl 750.
Bronie: Gali , glock
Staty
Inta:5
HP:25
Konda:40
Wytrzymałośc:0
2.Cichy komandos [Super VIP]
Opis: ma ciche kroki , 1/1 z kosy PPM/LPM widoczność mniejsza o połowe.Klasa byłą by Super VIP na Flagę E. (Jak kamuflaż 50%)
Broń: knife, UMP45 , Deagle
Staty
Inta:0
HP:25
Konda:60
Wytrzymałośc:0
3.Szuturmowiec [Super VIP]
Opis: Ma 1/5 na zamrożenie przeciwnika na 5 sekund oraz 1/28 z TMP + 10dmg wiecej. Super VIP na flagę E.
Bronie: TMP , deagle
Staty
Inta:0
HP:30
Konda:5
Wytrzymałośc:5
4.Teleporter [VIP]
Opis: Może się teleportować do 10 sek. Klasa VIP na flagę F.
Bronie: MP5NAVI , Glock
Staty
Inta:0
HP:10
Konda:5
Wytrzymałośc:0
5.SWAT [VIP]
Opis: ma tarczę swata i wszystkie gloki z których ma 1/10. Klasa VIP flaga F.
Bronie: P228,FiveSevem ,USP,Glock,Deagle
Staty
Inta:0
HP:5
Konda:0
Wytrzymałośc:15
6. Mag [Premium]
Opis: Widzi niewidzialnych , 8dmg z M4 i ten Foodbal. Klasa Premium na flagę H.
Bronie: USP,Glock,M4
Staty
Inta:0
HP:5
Konda:0
Wytrzymałośc:15
7. Bob Budowniczy
Opis: Posiada 10 Workow z piaskiem
Bronie: MP5NAVI , USP
Staty
Inta:0
HP:0
Konda:5
Wytrzymałośc:0
8.Ninja
Opis: Posiada 1/9 z noza PPM/LPM , jej widoczność spada do 45%. (Przydała by się specjalna katana)
Bronie: TMP,glock
Staty
Inta:0
HP:5
Konda:0
Wytrzymałośc:0
9.Sekretny szpieg
Opis: Ma 1/4 na zrespienie się u wroga oraz x3 wieksze dmg z Deagla.
Bronie: m4 , deagle
Staty
Inta:0
HP:10
Konda:5
Wytrzymałośc:0
10. Snajper
Opis: Ma 1/2 z AWP i 1/3 z noża PPM.
Bronie: AWP,deagle
Staty
Inta:0
HP:0
Konda:15
Wytrzymałośc:0
11.Szczesciarz
Opis: Ma 1/2 ze scouta oraz 1/5 na odbicie pocisku.
Bronie: Famas , scout ,glock
Staty
Inta:0
HP:0
Konda:0
Wytrzymałośc:5
12.Rusher
Opis: Posiada 1/7 z m3 i ma autoBH.
Bronie: M3 , glock
Staty
Inta:0
HP:0
Wytrzymałośc:0
13. Medyk
Opis: Ma 4 apteczki i moc wskrzeszania +10dmg z UMP45.
Bronie: UMP45 , USP
Staty
Inta:0
HP:25
Konda:5
Wytrzymałośc:
Teraz Perki:
1.Przyczajony Snajper
Opis: Ma AWP 1/2 i jego widocznośc spada do 50%.
cherriEE
06.08.2013
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Cichy komandos [Super VIP]"; new const opis[] = "ma ciche kroki , 1/1 z kosy PPM/LPM widoczność mniejsza o połowe."; new const bronie = (1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 25; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_SLAY)) { client_print(id, print_chat, "[Cichy komandos [Super VIP]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 135); ma_klase[id] = true; set_user_footsteps (id, 1) ; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); set_user_footsteps (id, 1) ; ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
Nie podpiszę nawet, że ja to pisałem, bo tylko ciche kroki, reszta generator.
cherriEE
06.08.2013
Hapaj także SWAT'a [VIp]
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "SWAT [VIP]"; new const opis[] = "Ma wszystkie pistolety, z ktorych ma 1/10, oraz tarcze SWAT"; new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 5; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 15; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_MAP)) { client_print(id, print_chat, "[SWAT [VIP]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; cod_set_uset_shield (id, 1) ; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; cod_set_user_shield (id, 0) ; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }