←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[klasa]MAGNETyczny Elektryk

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 26.07.2013

opis

Jego naboje przyciągają prąd do wroga, który zadaje mu +  10DMG

inne informacje

Klasa została przerobiona z klasy Elektryk. Polega to najzwyczajniej na tym, że po trafieniu wroga wysyłany jest piorun, zadający 10DMG

Poprawiona szansa na trafienie piorunem. Po prawej - bez szansy. Po lewej - z szansą 1/10

download

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 27.07.2013

fajne nawet ale to tak jakby dodatkowe dmg z broni

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 27.07.2013

Można dodać warunek random i zwiększyć dmg, jeśli tak wolisz :D

 

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 27.07.2013

Tutaj masz 1/10 na wysłanie błyskawicy, zadającej 30DMG:

Proszę o UPDATE

 

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 29.07.2013

o to juz lepsze.

 

a z tego perk jak by sie dalo?

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 29.07.2013

Raczej ;)

 

Załączone pliki

Odpowiedz

adif11 - zdjęcie adif11 13.08.2013

Niestety klasa zabugowana ponieważ każda inna klasa ma również piorun

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 13.08.2013

To cos musi byc u cb nie tak, bo u mnie smiga bez zarzutu ;]

Odpowiedz

adif11 - zdjęcie adif11 13.08.2013

Zmienilem tylko nazwe oraz bron i zaczelo sie bugowac

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 31.08.2013

Logi??

Odpowiedz

  • +
  • -
givera12 - zdjęcie givera12 31.05.2014

Nie mozliwe żeby tobie działało, bo ja nic nie zmieniałem, i mam to samo co kolega UP.

Odpowiedz

  • +
  • -
Unikat01 - zdjęcie Unikat01 20.06.2014

Zmienilem tylko nazwe oraz bron i zaczelo sie bugowac

to samo :X

 

tylko dodałem do tej 1/10 na wyslanie blyskawicy wiecej dmg z broni 

 

sma w załączniku może lukniesz 

 

PS: w temacie są 2x załączniki tej samej klasy chyba 

Załączone pliki


Użytkownik Unikat01 edytował ten post 21.06.2014 00:02
Odpowiedz

  • +
  • -
ceglacl - zdjęcie ceglacl 17.09.2014

Każda klasa ma 1/10 ... ;(

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 17.09.2014

Wrócę poprawię
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 17.09.2014

Dzięki. Zaoszczedziles mi 5s roboty <3
sharkowy (17.09.2014 13:11):
No, a temat z 2013 <3
MAGNET (17.09.2014 14:42):
if(damagebits & DMG_BULLET & random(10) == 1)

Tutaj błąd :P
Odpowiedz

  • +
  • -
ceglacl - zdjęcie ceglacl 17.09.2014

Chyba nie testowaliscie, teraz wogóle nie dziala ;(

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 17.09.2014

Zobacz to:

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
ceglacl - zdjęcie ceglacl 18.09.2014

Poprzedni bląd znów w każdej klasie !

Odpowiedz

  • +
  • -
GoldenKill - zdjęcie GoldenKill 18.09.2014

A sprawdź to

 

 


MAGNET (21.09.2014 15:41):
Wystarczyło zmienić totaj koniunkcję na alternatywę i by huczało:
if(!ma_klase[idattacker] || get_user_team(idattacker) == get_user_team(this)) return HAM_IGNORED;

Pisałem tą klasę jak jeszcze nie wiedziałem jaka jest między nimi róznica, tak samo & a &&, stąd te byki ;P

Załączone pliki

Odpowiedz

Wiktor.? - zdjęcie Wiktor.? 25.09.2014

+ ;)

Odpowiedz