Moce dla klasy
Blondyna
05.07.2013
Siema
Zrobiłem, że moja nowa klasa ładuje dmg na nożu i czy da się zrobić aby ta moc resetowała się po zakończeniu rundy .?
Chinczyk
05.07.2013
czy da się zrobić aby ta moc resetowała się po zakończeniu rundy .?
hmmm z tego co mi wiadomo co runde musisz ladowac dana moc
dasiek
05.07.2013
w plugin init
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
i masz
public NowaRunda() { for(new id = 1 ; id < 32 ; id++) { if(is_user_alive(id) { // resetowanie umiejetnosci } } }
Blondyna
05.07.2013
czy da się zrobić aby ta moc resetowała się po zakończeniu rundy .?
hmmm z tego co mi wiadomo co runde musisz ladowac dana moc
Ale jak naładuje +50 dmg to w następnej rundzie będzie miał już +100 a ja chce aby się resetowała.
Blondyna
05.07.2013
public NowaRunda() { for(new id = 1 ; id < 32 ; id++) { if(is_user_alive(id) { // resetowanie umiejetnosci } } }case Killer: { plus_obrazenia[id] += 70 if(plus_obrazenia[id] > 70) { plus_obrazenia[id] = 70 show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc dodatkowych obrazen to %i", plus_obrazenia[id]) } else show_hudmessage(id, "+%i dodatkowych obrazen", plus_obrazenia[id]) }Czyli co dodać tam jak tak tam .?
Blondyna
05.07.2013
Błąd podczas kompilacji.
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Warning: Loose indentation on line 2559 Warning: Loose indentation on line 2562 Error: Expected token: ")", but found "{" on line 8871 1 Error. Could not locate output file C:\Users\BO\Desktop\Studio\DiabloMod.amx (compile failed).
Blondyna
05.07.2013
Cały public wygląda tak:
public NowaRunda() { for(new id = 1 ; id < 32 ; id++) { if(is_user_alive(id) { plus_obrazenia[id] = 0 } } }
xenos
05.07.2013
public NowaRunda() { for(new id = 1 ; id < 32 ; id++) { if(is_user_alive(id)) { plus_obrazenia[id] = 0 } } }nie zamknięty if był