3 KLASY Mest oraz Zolnierz, Jumper, 1 PREM...
chrupekcs 03.07.2013
Witam. Chciałbym aby ktoś z was wykonał mi 3 darmowe klasy i 1 premium na mojego COD MODA.
Nazwa: Mest
Opis: Posiada 2 teleporty, eliminator rozrzutu.
Statystyki:
Zdrowie: 25
Inteligencja: 0
Kondycja: 15
Wytrzymałość: 10
Bronie: mac10, usp, deagle
Nazwa: Zolnierz
Opis: Posiada 2 skoki w powietrzu, auto bh, ogranicznik rozrzutu.
Statystyki:
Zdrowie: 30
Inteligencja: 0
Kondycja:20
Wytrzymałość: 5
Bronie: m4a1, usp, he
Nazwa: Golder[PREMIUM]
Opis: 1/2 z awp, 1/3 z he, auto bh, +15 dmg z m4a1
Statystyki:
Zdrowie: 35
Inteligencja: 0
Kondycja: 15
Wytrzymałość: 20
Bronie: awp, m4a1, ak47, deagle, usp, he, flesh
Nazwa: Jumper
Opis: Posiada 6 long jumpów, gdy się nie rusza jego widoczność jest zmniejszona z 255/95
Statystyki:
Zdrowie: 15
Inteligencja: 0
Kondycja: 20
Wytrzymałość: 10
Bronie: ak47, usp, deagle
Prosiłbym o skompilowanie klas i formaty .amxx oraz .sma
Z góry dzięki
Użytkownik chrupekcs edytował ten post 03.07.2013 08:12
Nazwa: Mest
Opis: Posiada 2 teleporty, eliminator rozrzutu.
Statystyki:
Zdrowie: 25
Inteligencja: 0
Kondycja: 15
Wytrzymałość: 10
Bronie: mac10, usp, deagle
Nazwa: Zolnierz
Opis: Posiada 2 skoki w powietrzu, auto bh, ogranicznik rozrzutu.
Statystyki:
Zdrowie: 30
Inteligencja: 0
Kondycja:20
Wytrzymałość: 5
Bronie: m4a1, usp, he
Nazwa: Golder[PREMIUM]
Opis: 1/2 z awp, 1/3 z he, auto bh, +15 dmg z m4a1
Statystyki:
Zdrowie: 35
Inteligencja: 0
Kondycja: 15
Wytrzymałość: 20
Bronie: awp, m4a1, ak47, deagle, usp, he, flesh
Nazwa: Jumper
Opis: Posiada 6 long jumpów, gdy się nie rusza jego widoczność jest zmniejszona z 255/95
Statystyki:
Zdrowie: 15
Inteligencja: 0
Kondycja: 20
Wytrzymałość: 10
Bronie: ak47, usp, deagle
Prosiłbym o skompilowanie klas i formaty .amxx oraz .sma
Z góry dzięki
Użytkownik chrupekcs edytował ten post 03.07.2013 08:12
Chinczyk
07.07.2013
Zolnierz, tylko bez ogranicznika rozrzutu
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Zolnierz"; new const opis[] = "Posiada 2 skoki w powietrzu, auto bh, ogranicznik rozrzutu."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; }
Kalifta 07.07.2013
Tu masz Goldera i Mesta TYLKO:
W premce musisz sobie wybrać flagę.
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
Mest ma teleport co 10 sek, a jeżeli chcesz sobie ustawić co ile ma się teleportować to zmieniasz:
set_task ( 10.0, "ResetHUD", id )
Tutaj dajesz ile chcesz.
Odliczanie[id] = 8 // nasza zmienna + czas ile ma odliczać do zera w tym przypadku 10sekund
A tutaj dajesz liczbę o 2 mniejszą od wybranego przez ciebie czasu między teleportami.
PS. A z tymi long jumpami to chodzi ci o odrzut czy o wysokość??
Załączone pliki
Użytkownik Kalifta edytował ten post 07.07.2013 18:04
Kawon
09.07.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL