Nieskonczone Granaty
JuniorJPDJ
29.05.2013
Witam,
Szukam pluginu na nieskonczone granaty HE.
Najlepiej, zeby dodawalo nowy dopiero po wybuchu starego, aby byla pewnosc, ze gracz posiadal granat
Moglyby byc tez inne granaty, ale to juz sparawa poboczna
Z gory dziekuje.
Pan Marian 30.05.2013
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "xXPLUGINXx" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Pan Marian" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0); } public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(is_user_alive(idattacker)){ if(damagebits & (1<<24)){ give_item(idattacker, "weapon_hegrenade"); } } }
Nie wiem, czy to zadziała, spróbuj i napisz
Ewentualnie, możesz skorzystać z tej wersji, gdzie przy spawnie gracz dostanie 999 granatów, no ale to nie to samo, co nieskończoność
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <fun> #define PLUGIN "xXPLUGINXx" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Pan Marian" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn,"player","daj"); } public daj(id){ give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 999) }
Pan Marian 30.05.2013
1 kod jaki podałem, zadziała tylko wtedy, gdy komuś zostaną zadane obrażenia ( teorytycznie tak powinno działać).
I tu masz jeszcze, że po rzuceniu granata dostaje się HE
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #include <fun> #define PLUGIN "xXPLUGINXx" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Pan Marian" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public grenade_throw(id, greindex, wId){ if(is_user_alive(id) && wId == CSW_HEGRENADE){ give_item(id, "weapon_hegrenade"); } }
Edited by Pan Marian, 30.05.2013 11:45.
JuniorJPDJ
30.05.2013
Niestety niezbyt chce to dzialac
Jesli to wazne, to uzywam CSDM, amxx'a 1.8.1, metamod-p i dproto
Pan Marian 30.05.2013
A spróbuj jeszcze tak, chociaż wątpię, że to coś zmieni, jeżeli to nie pomoże, to nie wiem jak Ci pomóc
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #include <fun> #define PLUGIN "xXPLUGINXx" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Pan Marian" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public grenade_throw(index, greindex, wId){ new id = index if(is_user_alive(id) && wId == CSW_HEGRENADE){ give_item(id, "weapon_hegrenade"); } }
JuniorJPDJ
31.05.2013
Nadal nie dziala
Chyba skompiluje sobie wersje z 999 granatami i tyle
Ale jakbym dostal sprawna wersje tego cuda co mi tu probujesz pisac to bylbym wniebowziety
JuniorJPDJ
31.05.2013
Chcialem powiedziec, ze wersja z 999 granatami tez nie dziala.
Sadze ze to przez to ze plugin probuje dac granaty jak gracz nie dolaczyl jeszcze do zadnej druzyny
sharkowy
01.06.2013
Dobra tamten kod to fail to działa:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include amxmodx #include cstrike #include fun #define PLUGIN "hejdz" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "sharkowy" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public ResetHUD(id) set_task(3.0, "ResetHUDx", id); public ResetHUDx(id) { if(!is_user_connected(id)) return; give_item(id, "weapon_hegrenade") cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 999); }
JuniorJPDJ
01.06.2013
dzięki bardzo, dziala.
Lecz nadal nie dziala tak jak ja bym to sobie marzyl.
Jakby ktos mogl, to proszę, aby dopiero po wybuchu dodawalo granat...
Bo tak to beda sie gracze tym spamowac ostro..
Dziekuje za pomoc, nawet ta nieudana.
Zaraz rozdam punkciki
sharkowy
01.06.2013
Gracze będą dostawać granat co 5 sekund.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include amxmodx
#include fun
#include hamsandwich
#define PLUGIN "hejdz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sharkowy"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_spawn", 1);
}
public ham_spawn(id)
if(is_user_alive(id)){
set_task(5.0,"he",id,_,_,"b");
}
public he(id){
if(is_user_alive(id))
give_item(id,"weapon_hegrenade");
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/