Proszę o perk AimBot
Blondyna
27.05.2013
Czyli to teraz działa, że jak tafię w nogę mam 25% szansy, że bedzie head shot .?
sharkowy
27.05.2013
To jest klasa, nie perk. Zadziała, ale tylko wtedy, gdy będziesz strzelał z M4.
Pan Marian 27.05.2013
[#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin( "Aimbot", "Perk", "Perk" ); cod_register_perk( "Aimbot", "25% na HS" ); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[ id ] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[ id ] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && get_pdata_int(this, 75, 5) == HIT_HEAD && random_num(1, 4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor); return HAM_IGNORED; }
Rodzyn
27.05.2013
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin( "Aimbot", "Perk", "Perk" ); cod_register_perk( "Aimbot", "25% na HS" ); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[ id ] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[ id ] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && get_pdata_int(this, 75, 5) == HIT_HEAD && random_num(1, 4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor); return HAM_IGNORED; }
Mała poprawka bo mu się nie skompiluje
Chodzi o [#include <amxmodx>
sharkowy
27.05.2013
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include amxmodx #include codmod #include hamsandwich #include fakemeta new const perk_name[] = "Aimbot"; new const perk_desc[] = "Masz 25% szans na strzal w glowe"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin( "Aimbot", "Perk", "Perk" ); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[ id ] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[ id ] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_pdata_int(this, 75, 5) == HIT_HEAD && random_num(1, 4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor); return HAM_IGNORED; }
Hleb
27.05.2013
@sharkowy & Pan Marian & bulka & Rodzyn
Wasze kody ja interpretuję jako "Masz 1/4 szans na natychmiastowe zabicie, jesli trafiles w Głowę"
@Autor Tematu
Łap
codperk_aimbot.sma 874bytes 125 downloads
Edited by Hleb, 27.05.2013 15:46.
Adminek AMXX.PL 27.05.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL