Chciałbym się zapytać, czy jest sposób na ograniczenie możliwości wylosowania kilku mocniejszych itemów w codzie starym?
Znalazłem takie coś do itemów w codzie nowym:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Platynowe Naboje"; new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 25, 32); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { if(random_num (1,100) >= 1) cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1) return PLUGIN_CONTINUE; wartosc_perku[id] = wartosc; ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */Dało by się to jakiś przerobić do STAREGO silnika coda? Jak już wspomniałem, chcialbym ograniczyć występowanie kilku itemów. Macie jakieś pomysły? Proszę o pomoc - dam +
pozdrawiam
Użytkownik Petrus1610 edytował ten post 22.04.2013 13:38