public CurWeapon(id){ new killer = read_data(1); new weapon = get_user_weapon(killer); if(ma_ammo[id] == true) { if(maxClip[weapon] != -1){ set_user_clip(1, maxClip[weapon]); } } }Proszę o pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] False w nowej rundzie nie działa.
Najlepsza odpowiedź Misiaczek ;c , 22.04.2013 10:52
new gMaxPlayers; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) gMaxPlayers = get_maxplayers(); } public Round_Start(){ for(new id = 1 ; id <= gMaxPlayers ; id++) { client_print(id, print_chat, "aaaa") ma_ammo[id] = false } }Przejdź do postu
#1
Napisano 20.04.2013 12:07
#3
Napisano 22.04.2013 10:44
public CurWeapon(id){ if(ma_ammo[id] == true) { set_user_clip(id, 1); } }Poprawione ale mi chodzi o to aby podczas kupienia itemku nieskonczonosc amunicji w sklepie był tylko na 1 rundę. Myślałem aby dać
else (komenda/funkcja ktora ustawia ammo standardowe)Ale niestety nie znam takowej. Bo
public Round_Start(id){ client_print(id, print_chat, "aaaa") ma_ammo[id] = false }to mi nie działa ale dla sprawdzenia dalem print i pokazuje mi "aaaa". Także nie wiem czemu nie chce działać Może przy itemku jakies return value trzeba? Aby true był wysłany tylko raz a nie ciągle?
#4
Napisano 22.04.2013 10:47
Round_Start jest wywoływany dla serwera, nie dla każdego klienta osobno. Musisz przelecieć się w pętli po wszystkich graczach, albo użyć np eventu client spawn.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych