←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
[ROZWIĄZANE] Klasa Skrytobójca

Zablokowany

DamageForFun - zdjęcie DamageForFun 10.04.2013

Witam.

Prosiłbym o tą klase :)

Admin na flage : G

Klasa : Skrytobójca (Super Vip)

Opis klasy: Dostaje M4A1 Deagle 1/1 z noza (PPM) 2 skoki

Bronie: M4A1,Deagle

Zycie:10

Inteligencja:0

Kondycja:30

Wytrzymałość:0

Odpowiedz

piotrkowianin01 - zdjęcie piotrkowianin01 10.04.2013

Na takie Cos Polecam Generator Klas Ale Jak Sobie Nie Radzisz to już Ci Pomogam :)


Klasa Na: ADMIN_LEVEL_G czyli flage : "s"

Załączone pliki

Odpowiedz

DamageForFun - zdjęcie DamageForFun 10.04.2013

1/1 z noza nie dziala :c. Naprawilbys to ? ;)

Odpowiedz

DamageForFun - zdjęcie DamageForFun 11.04.2013

To jak zrobilby ktos ?

Odpowiedz

Rychu :d - zdjęcie Rychu :d 11.04.2013

Sprawdz

Załączone pliki

Odpowiedz

DamageForFun - zdjęcie DamageForFun 12.04.2013

Nie dziala ani nie da sie skompilowac amxx

Odpowiedz

  • +
  • -
Kuba22 - zdjęcie Kuba22 12.04.2013

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Skrytobójca (Super Vip)";
new const opis[] = "Dostaje M4A1 Deagle 1/1 z noza (PPM) 2 skoki";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Skrytobójca (Super Vip)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2; // Tu zmieniasz ilosc skokow

return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}


Zaznaczyłem ci gdzie zmienia się ilość skoków .
Generator Klas ? HaH'a ...
Każdy to potrafi lecz takie funkcje jak 1/x nie działają tzn. są bugi .
Użytkownik Kuba22 edytował ten post 12.04.2013 15:31
Odpowiedz

DamageForFun - zdjęcie DamageForFun 12.04.2013

kuba22 dzięki wogóle za pomoc ale nie chcodzi mi o ilosc skokow lecz o 1/1 z noza zeby dzialalo

Odpowiedz

  • +
  • -
Kuba22 - zdjęcie Kuba22 12.04.2013

Jest tam 1/1 z noża , spokojnie :) ( Sprawdź czy działa )
Ale mówię ogółem ponieważ dla niektórych 2 skoki to 1 podst i 2 dodatkowy , więc w razie potrzeby pokazałem ci gdzie zmienić .
Użytkownik Kuba22 edytował ten post 12.04.2013 16:03
Odpowiedz

DamageForFun - zdjęcie DamageForFun 12.04.2013

Kuba dziala dzięki wielkie ! :) + leci dla cb

Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 13.04.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany