Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Rangi BF2 Kolor
Temat rozp.
radek_b11
, 01.06.2009 11:58
18 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.06.2009 11:58
Witam
Otóż mam kolejny problem a raczej chęć zmienienia koloru tego napisu: Zabić: xx Rangi: xx Odznaki: xx
Na np:
Zabić(zielony) xx (standard) Rangi(zielony) xx(standard) itd
W jaki sposób to zrobić?
Otóż mam kolejny problem a raczej chęć zmienienia koloru tego napisu: Zabić: xx Rangi: xx Odznaki: xx
Na np:
Zabić(zielony) xx (standard) Rangi(zielony) xx(standard) itd
W jaki sposób to zrobić?
#2
Napisano 01.06.2009 13:50
Pisz w dziale Scripting , w tym dziale mogę to dla ciebie zrobić.
#3
Napisano 01.06.2009 15:35
Pomoże ktoś?
#4 Gość__*
Napisano 01.06.2009 15:46
Pofatyguj się chociaż i daj kawałek kodu, który odpowiada za wyświetlanie. Podaj jeszcze jaki chcesz kolor ...
#5
Napisano 01.06.2009 16:21
O to kod:
A chciałbym żeby to wyglądało tak:
[Mordownia] Zabic: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s
public DisplayHUD(id) { if (!is_user_alive(id) || is_user_bot(id)) return; new HUD[64] if (!get_pcvar_num(g_badges_active)) { format(HUD, 63, "[Mordownia] Zabic: %d/%d Ranga: %s ",totalkills[id],nextrank[id],RANKS[g_PlayerRank[id]]) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(HUD) message_end() } else { format(HUD, 63, "[Mordownia] Zabic: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s ",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]]) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(HUD) message_end() } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{ rtf1 ansi deff0{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard lang1045 f0 fs16 n par } */
A chciałbym żeby to wyglądało tak:
[Mordownia] Zabic: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s
#6
Napisano 01.06.2009 16:53
Z tego co pamietam sa takie opcie do kolorowego tekstu w czacie:
- bialy
- zolty
- zielony
- kolor teamu (czerwony dla TT i niebieski dla CT)
Wspominam o tym, bo chcesz miec czerwony napis mordownia a to nie zawsze sie uda :>
- bialy
- zolty
- zielony
- kolor teamu (czerwony dla TT i niebieski dla CT)
Wspominam o tym, bo chcesz miec czerwony napis mordownia a to nie zawsze sie uda :>
#7
Napisano 01.06.2009 17:15
To niech będzie NIEBIESKI CT a CZERWONY T
Tylko pokażcie jak zrobić..
Tylko pokażcie jak zrobić..
#8
Napisano 01.06.2009 17:46
^x01 normal
^x02 yellow
^x03 team
^x04 green
czyli:
^x02 yellow
^x03 team
^x04 green
czyli:
"^x03[Mordownia] ^x04Zabic: ^x01%d/%d ^x04Odznaki: ^x01%d ^x04Ranga: ^x01%s"
#9
Napisano 02.06.2009 10:16
Zrobiłem tak jak pokazałeś ale koloru nie ma i jest ten zwykły.
#10
Napisano 02.06.2009 16:11
Skompilowales sma?
#12
Napisano 02.06.2009 16:20
public DisplayHUD(id) { if (!is_user_alive(id) || is_user_bot(id)) return; new HUD[64] if (!get_pcvar_num(g_badges_active)) { format(HUD, 63, "^x03[Mordownia] ^x04Zabic: ^x01%d/%d ^x04Ranga: ^x01%s",totalkills[id],nextrank[id],RANKS[g_PlayerRank[id]]) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(HUD) message_end() } else { format(HUD, 63, "^x03[Mordownia] ^x04Zabic: ^x01%d/%d ^x04Odznaki: ^x01%d ^x04Ranga: ^x01%s",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]]) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(HUD) message_end() } }?
#13
Napisano 02.06.2009 16:43
Tak dokładnie to samo.
#14
Napisano 02.06.2009 16:54
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), { 0, 0, 0 }, id );
write_byte( id );
write_string( HUD );
message_end( );
Uzyj tego messaga bo chyba to jest problem...
write_byte( id );
write_string( HUD );
message_end( );
Uzyj tego messaga bo chyba to jest problem...
#15
Napisano 02.06.2009 17:53
Ustawiłem tak:
I przy kompilacji piszę że ma problem z identyfikacją lecz skompiluje się.
I o to wynik:
Problem jest taki że to jest chyba jako wiadomość say i po chwili znika.
//Displays the HUD to the user public DisplayHUD(id) { if (!is_user_alive(id) || is_user_bot(id)) return; new HUD[64] if (!get_pcvar_num(g_badges_active)) { format(HUD, 63, "^x03[Mordownia] ^x04Zabic: ^x01%d/%d ^x04Ranga: ^x01%s ",totalkills[id],nextrank[id],RANKS[g_PlayerRank[id]]) message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), { 0, 0, 0 }, id ); write_byte( id ); write_string( HUD ); message_end( ); } else { format(HUD, 63, "^x03[Mordownia] ^x04Zabic: ^x01%d/%d ^x04Odznaki: ^x01%d ^x04Ranga: ^x01%s ",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]]) message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), { 0, 0, 0 }, id ); write_byte( id ); write_string( HUD ); message_end( ) ; } }
I przy kompilacji piszę że ma problem z identyfikacją lecz skompiluje się.
I o to wynik:
Problem jest taki że to jest chyba jako wiadomość say i po chwili znika.
#16
Napisano 02.06.2009 18:30
Czyli dziala
#17
Napisano 02.06.2009 21:25
radek_b11 nie wiem jak tobie ale mi błędy nie wyskakują przy kompilacji:
mój kod:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 4088 bytes Code size: 83836 bytes Data size: 59076 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 163384 bytes Done.
mój kod:
public DisplayHUD(id) { if (!is_user_alive(id) || is_user_bot(id)) return; new HUD[64] if (!get_pcvar_num(g_badges_active)) { format(HUD, 63, "^x02[^x03PzB^x02] ^x04Zabicia: ^x01%d^x04/^x01%d ^x04Ranga: ^x03%s ",totalkills[id],nextrank[id],RANKS[g_PlayerRank[id]]) message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), { 0, 0, 0 }, id ); write_byte( id ); write_string( HUD ); message_end( ); } else { format(HUD, 63, "^x02[^x03PzB^x02] ^x04Zabicia: ^x01%d^x04/^x01%d ^x04Odznaki: ^x01%d ^x04Ranga: ^x03%s ",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]]) message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), { 0, 0, 0 }, id ); write_byte( id ); write_string( HUD ); message_end( ); } }
#18
Napisano 03.06.2009 13:48
Wy nie rozumiecie że to jest jako wiadomość ? to ma być STAŁE a nie znikające jak zwykła wiadomość say siema
#19
Napisano 03.06.2009 14:12
Aha... to to co mowisz nie moze miec kolorow (bodaj).
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych