Plugin odtwarzający muzyczkę :)
Looney69
05.04.2013
Witam
Potrzebuje plugin który odtważał by dzwięki przy danym timeleft , już rozpisuje co i jak
2 min- 1dzwięk
4 min- 2dzwięk
6 min- 3dzwięk
8 min- 4dzwięk
10 min- 5dzwięk
12 min- 6dzwięk
14 min- 7dzwięk
16 min- 8dzwięk
18 min- 9dzwięk
20 min- 10dzwięk
wiem że jest to łatwe więc, wydaje mi się ze było by to z komendą if(timeleft=2 itd
ale sam tego nie potrafie napisać próbowałem ale nici z tego więc proszę o napisanie mi takiego pluginu . Z góry dziękuje
PS: aha i jeszcze żeby te dźwięki odtwarzały się randomowo żeby nie było zawsze tak samo
Użytkownik Looney69 edytował ten post 05.04.2013 09:35
Potrzebuje plugin który odtważał by dzwięki przy danym timeleft , już rozpisuje co i jak
2 min- 1dzwięk
4 min- 2dzwięk
6 min- 3dzwięk
8 min- 4dzwięk
10 min- 5dzwięk
12 min- 6dzwięk
14 min- 7dzwięk
16 min- 8dzwięk
18 min- 9dzwięk
20 min- 10dzwięk
wiem że jest to łatwe więc, wydaje mi się ze było by to z komendą if(timeleft=2 itd
ale sam tego nie potrafie napisać próbowałem ale nici z tego więc proszę o napisanie mi takiego pluginu . Z góry dziękuje
PS: aha i jeszcze żeby te dźwięki odtwarzały się randomowo żeby nie było zawsze tak samo
Użytkownik Looney69 edytował ten post 05.04.2013 09:35
Pan Marian 05.04.2013
Wydaje mi się, że powinno działać. Analogicznie robisz nowe kody, zmieniając czas o 120 ( 2 minuty, bo czas jest podany w sekundach ) i nazwę piosenek w dół
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define PLUGIN "xXPLUGINXx" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Pan Marian" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public timeleft(){ new czas = get_timeleft() if(czas == 1200){ switch( random_num(1, 2 ) ){ case 1: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/pierwsza20.mp3") } case 2: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/druga20.MP3") } } } else if(czas == 1080){ switch( random_num(1, 2 ) ){ case 1: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/pierwsza18.mp3") } case 2: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/druga18.MP3") } } } }
Looney69
05.04.2013
Dzięki bardzo zaraz sprawdzę
Sprawdziłem i nie działa ;/
Spoiler
Chyba że prze notpad++ mi tu jakoś spacje zle robi jak coś to prosił bym o skompilowany już dobrze plugin ;/
Pan Marian 05.04.2013
Teraz wszystko powinno być ok, dopisz tylko piosenki do plugin_precache
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define PLUGIN "xXPLUGINXx" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Pan Marian" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(0.5, "timeleft"); } public plugin_precache(){ precache_sound("misc/cssparkdeathmatch/1.mp3"); /* ......................... */ } public timeleft(){ new czas = get_timeleft() if(czas == 1200){ switch( random_num(1, 2 ) ){ case 1: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/1.mp3") } case 2: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/2.mp3") } } } else if(czas == 1080){ switch( random_num(1, 2 ) ){ case 1: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/3.mp3") } case 2: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/4.mp3") } } } else if(czas == 960){ switch( random_num(1, 2 ) ){ case 1: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/5.mp3") } case 2: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/6.mp3") } } } else if(czas == 840){ switch( random_num(1, 2 ) ){ case 1: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/7.mp3") } case 2: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/8.mp3") } } } else if(czas == 720){ switch( random_num(1, 2 ) ){ case 1: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/9.mp3") } case 2: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/10.mp3") } } } else if(czas == 600){ switch( random_num(1, 2 ) ){ case 1: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/11.mp3") } case 2: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/12.mp3") } } } else if(czas == 480){ switch( random_num(1, 2 ) ){ case 1: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/13.mp3") } case 2: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/14.mp3") } } } else if(czas == 360){ switch( random_num(1, 2 ) ){ case 1: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/15.mp3") } case 2: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/16.mp3") } } } else if(czas == 240){ switch( random_num(1, 2 ) ){ case 1: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/17.mp3") } case 2: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/18.mp3") } } } else if(czas == 120){ switch( random_num(1, 2 ) ){ case 1: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/19.mp3") } case 2: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/20.mp3") } } } else if(czas == 0){ switch( random_num(1, 2 ) ){ case 1: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/21.mp3") } case 2: { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/cssparkdeathmatch/22.mp3") } } } }
Looney69
13.04.2013
nadal nie działa ;/
Spoiler
a takie coś w konsoli ;/
Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/1.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/2.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/3.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/4.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/5.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/6.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/7.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/8.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/9.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/10.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/11.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/12.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/13.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/14.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/15.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/16.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/17.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/18.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/19.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/20.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/21.mp3 is a stereo sample Missing RIFF/WAVE chunks misc/cssparkdeathmatch/22.mp3 is a stereo sample
AztekHQS 13.04.2013
Sprawdź:
http://amxx.pl/pastebin/lho9amw2dhwo/
Użytkownik AztekHQS edytował ten post 13.04.2013 19:08
Looney69
13.04.2013
zaczęło mi muzyką spamować :\ U're Dead killed Android with aug DaTa killed Neuromancer with awp *** PrOFF3SoR killed KONIN with a headshot from ak47 *** MP3_InitStream(32, sound\misc\cssparkdeathmatch\8.mp3) successful Centralny killed U're Dead with m4a1 MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful MP3_InitStream(32, sound\misc\cssparkdeathmatch\8.mp3) successful *** PrOFF3SoR killed Centralny with a headshot from ak47 *** MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful MP3_InitStream(32, sound\misc\cssparkdeathmatch\8.mp3) successful MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful MP3_InitStream(32, sound\misc\cssparkdeathmatch\8.mp3) successful MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful MP3_InitStream(32, sound\misc\cssparkdeathmatch\8.mp3) successful Android killed DaTa with galil MP3_InitStream(32, sound\misc\cssparkdeathmatch\8.mp3) successful MP3_InitStream(32, sound\misc\cssparkdeathmatch\8.mp3) successful Neuromancer killed Zap! with m4a1 MP3_InitStream(32, sound\misc\cssparkdeathmatch\8.mp3) successful PrOFF3SoR killed Centralny with deagle MP3_InitStream(32, sound\misc\cssparkdeathmatch\8.mp3) successful Android killed Psyke with galil MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful KaeN.!!Atakujemy Slowami;> dropped MP3_InitStream(32, sound\misc\cssparkdeathmatch\8.mp3) successful MP3_InitStream(32, sound\misc\cssparkdeathmatch\8.mp3) successful MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful [VIP] Chcesz dowiedziec sie co posiada vip ? Napisz na say'u /vip MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful MP3_InitStream(32, sound\misc\cssparkdeathmatch\8.mp3) successful MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful KONIN killed DaTa with m4a1 MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful MP3_InitStream(33, sound\misc\cssparkdeathmatch\7.mp3) successful
i tak robi sie co jakis czas z podwójnymi muzyczkami tymi co są połączone
1z2 pozniej 2 z3 pozniej 3 z 4 i tak pokolei co 60 sek spamuje