Co zmienić w części kodu pluginu dotyczącego codclass_ w Cod Mod-dzie aby nie zadawał 800 dmg ?
Chodzi mi tutaj dokładnie o to aby w tej klasie (poniżej .sma) zmienić opcję zadawanych obrażeń na 100 DMG, ponieważ aktualnie gdy gram tą klasą na serwerze to obrażenia sięgają do 800 DMG i zabijają wszystkich graczy w pobliżu, nie wiem jaka część kodu za to odpowiada.
HELP!
Kod .sma:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Mistrz Famasa"; new const opis[] = "Posiada Famasa i ma 10% szansy na wyrzucenie broni przeciwnikowi, dostaje FAMASA,DGL,SG,HE,FB"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 10) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); }
Użytkownik akon edytował ten post 17.03.2013 22:47