public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
new hit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(hit))
return;
new hitzone = get_tr2(trace, TR_iHitgroup);
if(informacje_przedmiotu_gracza[hit][0] == 52 && hitzone != HIT_HEAD)
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
hitzone
#1
Napisano 17.03.2013 00:59
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#2 Gość_21977_*
Napisano 17.03.2013 10:47
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
new maxPlayers;
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public Ham_TraceAttack_playerPre(vid, id, Float:damage, Float:dir[3], tr, damagebits){
if(
informacje_przedmiotu_gracza[vid][0]==52
&& IsPlayer(id)
&& id!=vid
&& damagebits & DMG_BULLET
&& !random(3)
&& get_tr2(tr, TR_iHitgroup)!=HIT_HEAD
){
SetHamParamFloat(3, 0.0);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
#3
Napisano 17.03.2013 13:44
public Ham_TraceAttack_playerPre(vid, id, Float:damage, Float:dir[3], tr, damagebits){
if(
informacje_przedmiotu_gracza[vid][0]==52
&& IsPlayer(id)
&& id!=vid
&& damagebits & DMG_BULLET
&& !random_num(2,4 == 1)
&& get_tr2(tr, TR_iHitgroup)!=HIT_HEAD
){
SetHamParamFloat(3, 0.0);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Tak zrobiłem i wyświetla się zamiast np 1/2 to 1/0 + po dodaniu itemu żadna klasa nie dostaje zapasowej amunicji
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#4 Gość_21977_*
Napisano 17.03.2013 14:15
!random_num(2,4 == 1)Skąd w ogóle taki pomysł?
@edit. Ten kod nie powoduje wyświetlania niczego, nie wpływa też na dodawaną amunicję.
#5
Napisano 17.03.2013 14:23
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#6 Gość_21977_*
Napisano 17.03.2013 14:45
Możesz z polskiego na nasze?od 1/2 do 1/4
#7
Napisano 17.03.2013 14:52
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#8 Gość_21977_*
Napisano 17.03.2013 15:45
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
new maxPlayers;
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public Ham_TraceAttack_playerPre(vid, id, Float:damage, Float:dir[3], tr, damagebits){
if(
informacje_przedmiotu_gracza[vid][0]==52
&& IsPlayer(id)
&& id!=vid
&& damagebits & DMG_BULLET
&& random(8)<3
&& get_tr2(tr, TR_iHitgroup)!=HIT_HEAD
){
SetHamParamFloat(3, 0.0);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
#9
Napisano 17.03.2013 16:06
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#10 Gość_21977_*
Napisano 17.03.2013 16:46
#11
Napisano 17.03.2013 16:53
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#12
Napisano 18.03.2013 01:35
@playaz44, wstawiasz nam kod, w którym nie ma ani 1 linii dotyczącej wyświetlania i narzekasz, że Ci wyświetlanie nie działa? Co do Twojego ostatniego postu, chcesz teraz uzyskać odwrotność tego, o co wcześniej prosiłeś? Czy benio dał Ci kod działający odwrotnie niż chciałeś? bo nic z Twojego postu nie rozumiem..
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#13
Napisano 18.03.2013 10:49
Hmm, czy mi się dobrze wydaje, że szansa 1/3 oznacza, że mamy 33% szans, że trafimy? Co oznacza losowość... Po co wprowadzać dodatkową losowość do losowości? To tak jakbym chciał wyrzucić jedynkę, ale przy każdym rzucie losowo zmieniał kostkę na jedną z tych trzech: 2 ścienna (moneta), 3 ścienna (załóżmy, że moneta, która ma 33% szans, że spadnie na kant) i 4 ścienna... Wynik prawdopodobieństwa będzie taki sam, jak dla rzucania non stop 3 ścienną kostką... No można, ale się pytam PO CO?
@playaz44, wstawiasz nam kod, w którym nie ma ani 1 linii dotyczącej wyświetlania i narzekasz, że Ci wyświetlanie nie działa? Co do Twojego ostatniego postu, chcesz teraz uzyskać odwrotność tego, o co wcześniej prosiłeś? Czy benio dał Ci kod działający odwrotnie niż chciałeś? bo nic z Twojego postu nie rozumiem..
Zapewne jest to perk pod cod mod, przy losowaniu zdobytego perku losowana jest "losowość"
Teoretycznie takie perki mają w opisie szanse 1/lw, gdzie lw to losowana liczba, więc trochę ma sens bo perk z szansą 1/2 jest teoretycznie którzy od tego z szansą 1/6.
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#14
Napisano 18.03.2013 14:58
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#15
Napisano 18.03.2013 15:40
Item ma działać tak żeby obrażenia w głowę zawsze wchodziły a w reszte ciała szansa uniknięcie pocisku wynosiła 1/LW gdzie LW to wartość wybierana losowo od 1/2 do 1/4 czyli jak ktoś zdobędzie item to raz będzie miał 1/2 na uniknięcie pocisku, innego razu 1/4 a jeszcze innego 1/3, innego razu czyli jak wyrzuci item i zdobędzie go jeszcze raz, bardziej łopatologicznie nie umiem tego napisać.
A ten kod co podał benio działa tak, że kiedy strzela się w ciało to jest 1/LW szans na trafienie headshota czyli to samo co item "1/10 na headshota z AWP" który ma taki kod:
public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
new hit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(hit))
return;
new hitzone = get_tr2(trace, TR_iHitgroup);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 69 && !random(10) && get_user_weapon(id) == CSW_AWP)
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, HIT_HEAD);
}
Użytkownik playaz44 edytował ten post 18.03.2013 15:44
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#16 Gość_21977_*
Napisano 18.03.2013 17:58
Następnie jednak pomyślałem, że chcesz średnią arytmetyczną 1/4 i 1/2, co daje 37,5%, nie 33,(3), stąd random(8)<3.
Teraz jednak dopiero widzę (bo chyba dopiero teraz to napisałeś), że kod ma losować wartość przy każdym evencie, którego kodu nam jednak nie podałeś, więc nie oczekuj gotowca, skoro nie wiemy, gdzie ten kod podać.
Pomijając to jednak, kod, który Ci podałem ma, odpowiednio w pierwszym poście 33,(3)%, a w drugim 37,5% szansy na uniknięcie pocisku, o ile nie został on wycelowany w głowę, a nie, jak napisałeś w poście wyżej, zmiany hitzone na głowę.
Nie wiem, skąd ten pomysł, gdyż nawet nie zmieniam w podanym przeze mnie kodzie, hitzone, tym bardziej, nie rozumiem Twojej odpowiedzi, zwłaszcza porównania tego kanapkowego kodu z podanym przez ciebie tracelinem fakemetowym.
Podsumowując, nie wiem już, o co ci chodzi, jeśli wyraziłeś się jasno, a nie zrozumiałem, to najmocniej przepraszam.
#17
Napisano 18.03.2013 19:11
random(8)<3
kod:
random(zmienna)
Gdzie zmienna, to LW wylosowane przy podnoszeniu itemu. Prorokami nie jesteśmy i na podstawie tego, co nam dałeś tylko tyle jesteśmy w stanie Ci podpowiedzieć. Reszta już należy do Ciebie, chyba że dasz coś więcej nam.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#18
Napisano 18.03.2013 22:42
Kod benia daje Ci 1/3 na hit w inne części ciała, niż głowa. W głowę zawsze
Właśnie to nie działa*, z tym "od 1/2 do 1/4" to fakt, mój błąd bo mogłem od razu to określić
Nie wiem, skąd ten pomysł, gdyż nawet nie zmieniam w podanym przeze mnie kodzie, hitzone, tym bardziej, nie rozumiem Twojej odpowiedzi, zwłaszcza porównania tego kanapkowego kodu z podanym przez ciebie tracelinem fakemetowym.
*Tak jak wyżej napisałem, item nie działa tak jak powinien, niby jak wpisuje /item to wyświetla się 1/2 ale każdy pocisk trafia i zabiera hp niezależnie gdzie się strzeli i kiedy strzela się w inną część ciała niż głowa to wchodzą headshoot'y a nie powinny. W porównaniu chodziło mi o to, że ten kanapkowy kod zachowuje się jak ten fakemetowy
Użytkownik playaz44 edytował ten post 18.03.2013 22:44
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych