Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

hitzone


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 17.03.2013 00:59

Jeżeli dobrze zrobiłem to ten kod powinien powodować, że gracza można zabić tylko w głowę, teraz pytanie jak przerobić ten kod żeby pociski w głowę zawsze trafiały a w resztę ciała była szansa uniknięcia pocisku od 1/2 do 1/4 ?



public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

new hit = get_tr2(trace, TR_pHit);

if(!is_user_connected(hit))
return;

new hitzone = get_tr2(trace, TR_iHitgroup);
if(informacje_przedmiotu_gracza[hit][0] == 52 && hitzone != HIT_HEAD)
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
}

  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.03.2013 10:47

Dla 1/3
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)

new maxPlayers;

public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}

public Ham_TraceAttack_playerPre(vid, id, Float:damage, Float:dir[3], tr, damagebits){
if(
informacje_przedmiotu_gracza[vid][0]==52
&& IsPlayer(id)
&& id!=vid
&& damagebits & DMG_BULLET
&& !random(3)
&& get_tr2(tr, TR_iHitgroup)!=HIT_HEAD
){
SetHamParamFloat(3, 0.0);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}


#3 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 17.03.2013 13:44

public Ham_TraceAttack_playerPre(vid, id, Float:damage, Float:dir[3], tr, damagebits){
if(
informacje_przedmiotu_gracza[vid][0]==52
&& IsPlayer(id)
&& id!=vid
&& damagebits & DMG_BULLET
&& !random_num(2,4 == 1)
&& get_tr2(tr, TR_iHitgroup)!=HIT_HEAD
){
SetHamParamFloat(3, 0.0);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}


Tak zrobiłem i wyświetla się zamiast np 1/2 to 1/0 + po dodaniu itemu żadna klasa nie dostaje zapasowej amunicji
  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.03.2013 14:15

!random_num(2,4 == 1)
Skąd w ogóle taki pomysł?

@edit. Ten kod nie powoduje wyświetlania niczego, nie wpływa też na dodawaną amunicję.

#5 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 17.03.2013 14:23

A stąd, że potrzebuje żeby losował od 1/2 do 1/4 a nie tylko 1/3, fakt amunicja to był inny problem który rozwiązałem
  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.03.2013 14:45

od 1/2 do 1/4

Możesz z polskiego na nasze?

#7 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 17.03.2013 14:52

Potrzebuje żeby było 1/LW z zakresu 1/2-1/4 czyli raz będzie 1/2, innym razem 1/4 a jeszcze innym 1/3
  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.03.2013 15:45

#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)

new maxPlayers;

public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}

public Ham_TraceAttack_playerPre(vid, id, Float:damage, Float:dir[3], tr, damagebits){
if(
informacje_przedmiotu_gracza[vid][0]==52
&& IsPlayer(id)
&& id!=vid
&& damagebits & DMG_BULLET
&& random(8)<3
&& get_tr2(tr, TR_iHitgroup)!=HIT_HEAD
){
SetHamParamFloat(3, 0.0);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}


#9 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 17.03.2013 16:06

Wyświetla zawsze 1/0 i nie działa.
  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#10 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.03.2013 16:46

Przecież tutaj nic się nie wyświetla

#11 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 17.03.2013 16:53

Już sobie naprawiłem wyświetlanie, teraz tak: nie wiem jak to dokładnie opisać, zamiast mieć 1/LW szans na uniknięcie pocisku w ciało (oprócz głowy bo w głowe ma zawsze trafiać) to jest 1/LW szans na trafienie headshota kiedy strzela się w ciało
  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#12 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 18.03.2013 01:35

Hmm, czy mi się dobrze wydaje, że szansa 1/3 oznacza, że mamy 33% szans, że trafimy? Co oznacza losowość... Po co wprowadzać dodatkową losowość do losowości? To tak jakbym chciał wyrzucić jedynkę, ale przy każdym rzucie losowo zmieniał kostkę na jedną z tych trzech: 2 ścienna (moneta), 3 ścienna (załóżmy, że moneta, która ma 33% szans, że spadnie na kant) i 4 ścienna... Wynik prawdopodobieństwa będzie taki sam, jak dla rzucania non stop 3 ścienną kostką... No można, ale się pytam PO CO?

@playaz44, wstawiasz nam kod, w którym nie ma ani 1 linii dotyczącej wyświetlania i narzekasz, że Ci wyświetlanie nie działa? Co do Twojego ostatniego postu, chcesz teraz uzyskać odwrotność tego, o co wcześniej prosiłeś? Czy benio dał Ci kod działający odwrotnie niż chciałeś? bo nic z Twojego postu nie rozumiem..
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#13 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 18.03.2013 10:49

Hmm, czy mi się dobrze wydaje, że szansa 1/3 oznacza, że mamy 33% szans, że trafimy? Co oznacza losowość... Po co wprowadzać dodatkową losowość do losowości? To tak jakbym chciał wyrzucić jedynkę, ale przy każdym rzucie losowo zmieniał kostkę na jedną z tych trzech: 2 ścienna (moneta), 3 ścienna (załóżmy, że moneta, która ma 33% szans, że spadnie na kant) i 4 ścienna... Wynik prawdopodobieństwa będzie taki sam, jak dla rzucania non stop 3 ścienną kostką... No można, ale się pytam PO CO?

@playaz44, wstawiasz nam kod, w którym nie ma ani 1 linii dotyczącej wyświetlania i narzekasz, że Ci wyświetlanie nie działa? Co do Twojego ostatniego postu, chcesz teraz uzyskać odwrotność tego, o co wcześniej prosiłeś? Czy benio dał Ci kod działający odwrotnie niż chciałeś? bo nic z Twojego postu nie rozumiem..


Zapewne jest to perk pod cod mod, przy losowaniu zdobytego perku losowana jest "losowość" :)
Teoretycznie takie perki mają w opisie szanse 1/lw, gdzie lw to losowana liczba, więc trochę ma sens bo perk z szansą 1/2 jest teoretycznie którzy od tego z szansą 1/6.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#14 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 18.03.2013 14:58

No rozumiem losowość w momencie zdobycia perku, ale przy każdym jego użyciu?
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#15 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 18.03.2013 15:40

GwynBleidD, teraz to ja nie wiem o co ci chodzi


Item ma działać tak żeby obrażenia w głowę zawsze wchodziły a w reszte ciała szansa uniknięcie pocisku wynosiła 1/LW gdzie LW to wartość wybierana losowo od 1/2 do 1/4 czyli jak ktoś zdobędzie item to raz będzie miał 1/2 na uniknięcie pocisku, innego razu 1/4 a jeszcze innego 1/3, innego razu czyli jak wyrzuci item i zdobędzie go jeszcze raz, bardziej łopatologicznie nie umiem tego napisać.


A ten kod co podał benio działa tak, że kiedy strzela się w ciało to jest 1/LW szans na trafienie headshota czyli to samo co item "1/10 na headshota z AWP" który ma taki kod:

public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

new hit = get_tr2(trace, TR_pHit);

if(!is_user_connected(hit))
return;

new hitzone = get_tr2(trace, TR_iHitgroup);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 69 && !random(10) && get_user_weapon(id) == CSW_AWP)
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, HIT_HEAD);
}

Użytkownik playaz44 edytował ten post 18.03.2013 15:44

  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#16 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.03.2013 17:58

Widzę, że początkowo zrozumiałem Ciebie podobnie, jak GwynBleidD, widząc losową wartość od 1/4 do 1/2, dałem Ci kod z szansą 1/3 (ten w pierwszym moim poście w tym temacie), gdyż 3 jest pomiędzy 2 a 4, a losowanie losowej liczby mija się z celem.
Następnie jednak pomyślałem, że chcesz średnią arytmetyczną 1/4 i 1/2, co daje 37,5%, nie 33,(3), stąd random(8)<3.

Teraz jednak dopiero widzę (bo chyba dopiero teraz to napisałeś), że kod ma losować wartość przy każdym evencie, którego kodu nam jednak nie podałeś, więc nie oczekuj gotowca, skoro nie wiemy, gdzie ten kod podać.
Pomijając to jednak, kod, który Ci podałem ma, odpowiednio w pierwszym poście 33,(3)%, a w drugim 37,5% szansy na uniknięcie pocisku, o ile nie został on wycelowany w głowę, a nie, jak napisałeś w poście wyżej, zmiany hitzone na głowę.
Nie wiem, skąd ten pomysł, gdyż nawet nie zmieniam w podanym przeze mnie kodzie, hitzone, tym bardziej, nie rozumiem Twojej odpowiedzi, zwłaszcza porównania tego kanapkowego kodu z podanym przez ciebie tracelinem fakemetowym.

Podsumowując, nie wiem już, o co ci chodzi, jeśli wyraziłeś się jasno, a nie zrozumiałem, to najmocniej przepraszam.

#17 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 18.03.2013 19:11

Kod benia daje Ci 1/3 na hit w inne części ciała, niż głowa. W głowę zawsze. Jeśli chcesz sobie przerobić, wstaw zamiast
random(8)<3

kod:
random(zmienna)

Gdzie zmienna, to LW wylosowane przy podnoszeniu itemu. Prorokami nie jesteśmy i na podstawie tego, co nam dałeś tylko tyle jesteśmy w stanie Ci podpowiedzieć. Reszta już należy do Ciebie, chyba że dasz coś więcej nam.
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#18 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 18.03.2013 22:42

Kod benia daje Ci 1/3 na hit w inne części ciała, niż głowa. W głowę zawsze


Właśnie to nie działa*, z tym "od 1/2 do 1/4" to fakt, mój błąd bo mogłem od razu to określić


Nie wiem, skąd ten pomysł, gdyż nawet nie zmieniam w podanym przeze mnie kodzie, hitzone, tym bardziej, nie rozumiem Twojej odpowiedzi, zwłaszcza porównania tego kanapkowego kodu z podanym przez ciebie tracelinem fakemetowym.


*Tak jak wyżej napisałem, item nie działa tak jak powinien, niby jak wpisuje /item to wyświetla się 1/2 ale każdy pocisk trafia i zabiera hp niezależnie gdzie się strzeli i kiedy strzela się w inną część ciała niż głowa to wchodzą headshoot'y a nie powinny. W porównaniu chodziło mi o to, że ten kanapkowy kod zachowuje się jak ten fakemetowy

Użytkownik playaz44 edytował ten post 18.03.2013 22:44

  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych