[ROZWIĄZANE] Czy klasa dobrze napisana + b...
SNEJKs
16.03.2013
Cze all.
Otóż mam pytanie, czy dobrze napisałem klase? ( załącznik poniżej, nie moge dodać inaczej )
I drugi problem, podczas kompilowania jej wywala mi taki oto error -
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
famaster.sma(53) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"
1 Error.
Could not locate output file famaster.amxx (compile failed).
Problem w tym że ja nie mam 53 linijki...
Edited by SNEJKs, 16.03.2013 08:49.
Otóż mam pytanie, czy dobrze napisałem klase? ( załącznik poniżej, nie moge dodać inaczej )
I drugi problem, podczas kompilowania jej wywala mi taki oto error -
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
famaster.sma(53) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"
1 Error.
Could not locate output file famaster.amxx (compile failed).
Problem w tym że ja nie mam 53 linijki...
Edited by SNEJKs, 16.03.2013 08:49.
Waq
16.03.2013
pewnie dla tego, że ucięło klamerkę na końcu
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Famaster";
new const opis[] = "1/12 z Famasa. Posiada Famasa, Deagle i 2x Flashbang";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS| 1<<CSW_DEAGLE | 2<<CSW_FLASHBANG
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "SNEJKs")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_FAMAS && damage > 20.0 && random_num(1, 12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
}
SNEJKs
16.03.2013
No i o to mi chodziło!.
dzięki wielkie, oboje nagrodzeni +.
Mod może zamknąc.
dzięki wielkie, oboje nagrodzeni +.
Mod może zamknąc.
Kawon
17.03.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL