[ROZWIĄZANE] Prośba Zrobienia klasy Assassin
NickXd12
07.03.2013
Nazwa:Assasin(Premium)
Opis: Mega zabójca
Statystyki:
Zdrowie: 60
Kondycja: 45
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 20
Bronie: M4A1 , DEAGLE
Dodatki:
Zmniejszona Grawitacja Na Nożu
Zmniejszona widocznosc Podczas Kucania Na nozu
Model assasina z linku
CSBANANA: Kfu's Ezio Auditore de Firenze (Counter-Strike 1.6 > Skins > Terror)
Model Noża
Wolverine Claws - Najlepsze serwery cs 1.6 Grajkownia.com
Z góry dzięki !
Edited by NickXd12, 07.03.2013 22:07.
Opis: Mega zabójca
Statystyki:
Zdrowie: 60
Kondycja: 45
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 20
Bronie: M4A1 , DEAGLE
Dodatki:
Zmniejszona Grawitacja Na Nożu
Zmniejszona widocznosc Podczas Kucania Na nozu
Model assasina z linku
CSBANANA: Kfu's Ezio Auditore de Firenze (Counter-Strike 1.6 > Skins > Terror)
Model Noża
Wolverine Claws - Najlepsze serwery cs 1.6 Grajkownia.com
Z góry dzięki !
Edited by NickXd12, 07.03.2013 22:07.
Jadek
07.03.2013
Proszę bardzo. pliki modelu wgrywasz tak jak są w paczce, pliki .wav (z noża) wgrywasz do sound/weapons oraz model noża to /model
Edited by Jadek, 07.03.2013 22:49.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Assasin(Premium)"; new const opis[] = "Mega zabojca"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 60; new const kondycja = 45; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "rendering", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "model"); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public plugin_precache() { static szModel[ ] = "models/player/terror/terror.mdl"; precache_model( szModel ); } public rendering(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public grawitacja(id) { if(!ma_klase[id]) return; if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0); } else { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0); } } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_knife.mdl") } } } public model( id ) { if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] ) return; engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "terror" ); }
Edited by Jadek, 07.03.2013 22:49.
dasiek
08.03.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL