←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

register_touch

  • +
  • -
Pawian's Photo Pawian 24.02.2013

/Zrobiłem plugin na dr, który gdy gracz uderzy o ziemię to ma go od razu zabic. Niestety nie działa, a gdy zmieniłem, zamiast trigger_hurt dałem func_button to przy zderzeniuz przyciskiem instrukcja sie wykonywała....wie ktos czemu?


http://wklej.org/id/964374/
Quote

  • +
  • -
MarWit's Photo MarWit 24.02.2013


#include < amxmodx >
#include < hamsandwich >

public plugin_init( )
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "hamTakeDamagePost", 1 );

public hamTakeDamagePost( iThis, iAttacker, iInflictor, Float: fDamage, iDamageBits )
{
if( is_user_alive( iThis ) && iDamageBits & ( 1<<5 ) )
ExecuteHamB( Ham_Killed, iThis, iAttacker, 0 );
}
Quote

  • +
  • -
Pawian's Photo Pawian 24.02.2013

a co to jest ;d?
Quote

  • +
  • -
K!113r's Photo K!113r 24.02.2013

func_button to przyciski, player to gracz, rejestrujesz touch'a czyli dotyk, co źle działa? Wszystko jest dobrze, wywołuje się funkcja, rozrysować?
Quote

  • +
  • -
sebul's Photo sebul 24.02.2013

a co to jest ;d?

Chodzi o plugin wyżej? Jest to plugin, który zabija po tym jak ktoś gdzieś upadnie, tylko tutaj nie jest sprawdzany żaden dotyk, tylko typ obrażeń.
Quote

  • +
  • -
Pawian's Photo Pawian 08.03.2013

nieeee, nie oto mi chodzi. Mapy to ja od dawna do csa robię i już all opanowałem. Kolega który ma jeden z najlepszych deathrunów Polski, spytał mnie czy jest możliwe żeby gośc co spadnie na ziemie na mapie deathrun od razu zginął a nie dopiero po kilku sekundach, i zaraz se uświadomiłem że kiedys bawiłem się funkcją "register_touch". Jak ktoś trochę bawił się w te vhe 3.5, czy quarka, czy przegladał konsole na mapach dr to wie ze gracz spadnie to pisze coś w rodzaju "player killed self with trigger_hurt". Więc zrobiłem plugin co rejestruje dotknięcie trigger_hurt oraz gracza, niestety nie smiga :(. A ten przykład co z func_button dałem, to oczywiście smiga, lecz func_button jest widzialny, natomiast trigger_hurt nie.
Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 08.03.2013

To nie lepie ustawić na początku rundy graczom po 50HP i jak spadnie to od razu zginie. Ale z tego co wiem to na niektórych mapach ustawia po 50 HP
Quote

  • +
  • -
GwynBleidD's Photo GwynBleidD 12.03.2013

trigger_hurt jest wywoływany z tego co wiem tylko przy śmierci... Albo przy kolizji świata z graczem, a nie w drugą stronę... już nie pamiętam. Ale to powinno zadziałać:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_player")

public Ham_TakeDamage_player(id, ent, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if( damagebits != DMG_FALL )
return HAM_IGNORED

// Tu robisz co tylko chcesz :)

return HAM_HANDLED
}

Edited by GwynBleidD, 12.03.2013 01:30.
Quote