←  Poradniki oraz Łatki

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[Tutorial] Dodatkowe obrażenia dla danej b...

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ)'s Photo Kewin. (ZeZ) 23.02.2013

Dodatkowe obrażenia z wybranej broni
Przedstawię Wam tutaj jak dodać obrażenia
z wybranej broni dla wybranej klasy
Jest to poradnik dla "DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL"



Instrukcja instalacji dla silnika "DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL"

1. Otwieramy nasz plik .SMA klasy

2. Dopisujemy w include, jeśli nie mamy:

#include <diablo_nowe.inc>

3. Teraz na przykład po:

public diablo_class_disabled(id){
bKlasa[id] = false;
}

Dajemy:

public diablo_damage_class_do( iVictim , iAttacker ,&Float:fDamage , damageBits ){
if( is_user_alive( iAttacker )){
  switch( get_user_weapon( iAttacker ) ){
   case CSW_AWP:
   fDamage *= 2.0;
  }
}
}

To daje Nam podwójne obrażenia z AWP, bo

case CSW_AWP: - zaświadcza z jakiej broni mamy dodatkowe obrażenia (tutaj mamy z AWP)
fDamage *= 2.0; - dodaje nam dodatkowe obrażenia (tutaj mamy 2 razy większe)

4. Zmiana ustawień z jakiej broni i ile zadajemy obrażeń:

4.1. Szukamy:

CSW_AWP

I zamieniamy na naszą broń, czyli na przykład:
CSW_M4A1

Teraz będziemy mieć dodatkowe obrażenia z M4A1.

4.2. Szukamy

fDamage *= 2.0

I zamieniamy na przykład na:

fDamage *= 5.0 // daje nam 5 razy większe obrażenia z danej broni

fDamage += 50.0 // daje nam +50 obrażeń z danej broni

5. Zapisujemy plik .SMA i kompilujemy.

GOTOWE!
Quote

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ)'s Photo Kewin. (ZeZ) 02.04.2013

Tutaj prostszy sposob

public diablo_damage_class_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits)
{
  if( get_user_weapon( iAttacker ) == CSW_AWP )
   {
    fDamage += 25.0;
   }
}

Po prostu sprawdza, czy mamy dana bron i wtedy, gdy ja mamy dodaje z niej obrazenia.
Mozna nadpisac do pierwszego postu.
Quote