Mam coś takiego
for(new i = 0; i < 3; ++i) { static Float:victim_origin[3], Float:fNewOrigin[3]; // Ustawiamy pozycje dla obiektu! pev(victim,pev_origin,victim_origin); new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target")); fNewOrigin[0] = victim_origin[0]; fNewOrigin[1] = victim_origin[1] + i*10.0; fNewOrigin[2] = victim_origin[2] - 32.0; engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,fNewOrigin); if(pev_valid(ent)) { engfunc(EngFunc_SetModel,ent,"models/cos.mdl"); set_pev(ent,pev_classname,"model"); dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent); set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX); set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY); engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS); engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent); } }
Użytkownik SeeK edytował ten post 18.02.2013 21:21