Mam coś takiego
for(new i = 0; i < 3; ++i)
{
static Float:victim_origin[3], Float:fNewOrigin[3];
// Ustawiamy pozycje dla obiektu!
pev(victim,pev_origin,victim_origin);
new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"));
fNewOrigin[0] = victim_origin[0];
fNewOrigin[1] = victim_origin[1] + i*10.0;
fNewOrigin[2] = victim_origin[2] - 32.0;
engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,fNewOrigin);
if(pev_valid(ent))
{
engfunc(EngFunc_SetModel,ent,"models/cos.mdl");
set_pev(ent,pev_classname,"model");
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX);
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS);
engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent);
}
}
Użytkownik SeeK edytował ten post 18.02.2013 21:21


Dodatki SourceMod












