Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Model na ziemi


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:438
Offline

Napisano 18.02.2013 21:19

Jak postawić jakiś model na ziemi? Po śmierci gracza, wypadają z niego 3 itemki i chcę aby wypadły na ziemię koło niego, jak to zrobić?

Mam coś takiego


for(new i = 0; i < 3; ++i)
{
static Float:victim_origin[3], Float:fNewOrigin[3];
// Ustawiamy pozycje dla obiektu!
pev(victim,pev_origin,victim_origin);
new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"));

fNewOrigin[0] = victim_origin[0];
fNewOrigin[1] = victim_origin[1] + i*10.0;
fNewOrigin[2] = victim_origin[2] - 32.0;
engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,fNewOrigin);

if(pev_valid(ent))
{
engfunc(EngFunc_SetModel,ent,"models/cos.mdl");
set_pev(ent,pev_classname,"model");
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX);
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS);
engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent);
}
}

Użytkownik SeeK edytował ten post 18.02.2013 21:21

  • +
  • -
  • 0
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?

#2 SeeK

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:438
Offline

Napisano 02.03.2013 23:28

Gdyby ktoś potrzebował, to takie coś działa:
new Float:origin[3], Float:velo[3]
pev(victim, pev_origin, origin)
pev(victim, pev_velocity, velo)

new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"))

velo[2] += 100
set_pev(ent, pev_origin, origin)
set_pev(nent, pev_classname, "nazwa")
engfunc(EngFunc_SetModel,ent,"models/nazwa_modelu.mdl");
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS);
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER)
set_pev(ent, pev_movetype,MOVETYPE_TOSS)
set_pev(ent, pev_velocity,velo)
engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent)

Użytkownik SeeK edytował ten post 02.03.2013 23:28

  • +
  • -
  • 0
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.03.2013 23:36

Przy MOVETYPE_TOSS, nadanie bytowi grawitacji zamiast od razu używać DropToFloor, nada przedmiotowi bardziej realistyczny efekt opadania na ziemię.
entity_set_float(ent, EV_FL_gravity, 0.1);





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych