Jak zrobic klasę z bazowym Hp
Puni07
18.01.2013
Witam chodzi mi o bazowe hp tak jak było w starym cod że gdy klasa miała bazowe hp 140 to w zyciu nie było 20 lub 40 pkt tylko all 0 gdy sie zaczynało grać czy jest taka mozliwosc zrobienia takich klas na nowym cod mod ??
Użytkownik Puni07 edytował ten post 18.01.2013 19:22
Użytkownik Puni07 edytował ten post 18.01.2013 19:22
Vasto_Lorde
19.01.2013
Jest taka możliwość, ale o wiele prostszym sposobem jest dodanie iluś tam punktów życia na start, tak po prostu. W ten sposób klasa będzie miała na przykład na start: 40 punktów w życie czyli 140 przy spawnie. A limit statystyki i tak się nie zmieni.
Puni07
19.01.2013
Przykład z generatora klas
i jak teraz zrobić aby nie poziadał żadnych punktów i aby to było bazowe czyli dodałem tą klase gracz zaczyna grać nia i ma po 0 pkt w kazdym [życie , inteligęcja, wytrzymałość, kondycja]
bo robie coda 201 lvl i chce ograniczenia dać na zycie i inteligęcję
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Eko"; new const opis[] = "Posiada m4 deagle wszystkie granaty zdrowie 140 kondycja 20 inteligęcja 10 wytrzymałość 10"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 40; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); cs_set_user_nvg(id, 1); cs_set_user_defuse(id, 1); }
i jak teraz zrobić aby nie poziadał żadnych punktów i aby to było bazowe czyli dodałem tą klase gracz zaczyna grać nia i ma po 0 pkt w kazdym [życie , inteligęcja, wytrzymałość, kondycja]
bo robie coda 201 lvl i chce ograniczenia dać na zycie i inteligęcję
Vasto_Lorde
19.01.2013
To JEST bazowe.Gracz nie może tego zmienić (chyba o to ci chodzi). Poza tym te wartości nie wpływają na limit statystyki. Czyli jak masz limit 1000 w życie a klasa ma "bazowe" czyli:
new const zdrowie = 40;to jej maksymalna ilość punktów życia w statystyce to 1040.