←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Nie da sie skomplikować

Zablokowany

oleksak - zdjęcie oleksak 14.01.2013

Witam ! :D

Mam klasy pod codmoda awanse . Ustawilem od jakiego lvl ma byc awans ale gdy komplkuje to wyskakuje bład . I pisze ten post dlatego ze wy moze mi pomozecie ito skomplkujecie , dam + .

A o to pisze w kompilatorze :


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codawans_kozaknozownik.sma(27) : error 017: undefined symbol "cod_register_advance"
codawans_kozaknozownik.sma(192) : warning 203: symbol is never used: "bronie"
codawans_kozaknozownik.sma(192) : warning 203: symbol is never used: "inteligencja"
codawans_kozaknozownik.sma(192) : warning 203: symbol is never used: "kondycja"
codawans_kozaknozownik.sma(192) : warning 203: symbol is never used: "wytrzymalosc"
codawans_kozaknozownik.sma(192) : warning 203: symbol is never used: "zdrowie"

1 Error.
Could not locate output file codawans_kozaknozownik.amxx (compile failed).


a o tu daje te klasy

Załączony plik  awanse.rar   81,64 KB   51 Ilość pobrań
Odpowiedz

oleksak - zdjęcie oleksak 15.01.2013

Pomoze ktos . proszę ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
koong - zdjęcie koong 16.01.2013

otóż mam ten sam problem co kolega wyżej

to jest moja klasa
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Profesjonalny Snajper";
new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
  new weapon = get_user_weapon(idattacker);

  if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  
  if(weapon == CSW_AWP)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

i problem polega na tym :
cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
jeżeli to usune i dam zamiast tego
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

to klasa się skompiluje tyle że to już niebędzie klasa na Awans;(

Ktoś ogarnięty mogłby pomóc, chodzi mi dokładne o wytłumaczenie dlaczego niechce się to skompilować? będą plusiki ;)

Przepraszam, że post pod postem ale edytować nie mogę.

Oleksak już wiem co jest grane otwórz compiler otwórz plik include/codmod.inc
i na samym koncu dodaj
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
i zapisz i już powinno działać.
Użytkownik koong edytował ten post 16.01.2013 16:32
Odpowiedz

Vezkin - zdjęcie Vezkin 16.01.2013

Spróbój Tego :

Zamiast tego :

cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


Daj To


cod_register_class(cod_get_classid("Snajper"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
Odpowiedz

oleksak - zdjęcie oleksak 16.01.2013

dzięki :D
Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 17.01.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany