Objectives Message
R3X
24.04.2009
Objectives Message
v1.1
1. Opis
Na pewien czas (cvar) przed końcem rundy pokazuje wiadomość HUD przypominającą o celach mapy i tylko tym spośród graczy, których dotyczy (np. tylko terrorystom gry informuje o podłożeniu paki).
2. Konfiguracja
Jeśli chodzi o cele to plugin wykrywa te, o których ma informować. Treść przypomnienia można zedytować w pliku data/lang/objectives.txt
amx_objectives_message
Domyślnie: 50
czas przed końcem rundy w którym oczekujemy pojawienia się napisuamx_objectives_mess_color ""
Domyślnie: "white"
kolor wiadomości HUD, wartość RGB szesnastkowo lub angielska nazwa koloruamx_objectives_mess_posx
Domyślnie: -1.0
położenie wiadomości na osi X; od 0.00 do 1.00; wartość -1.0 wyśrodkowujeamx_objectives_mess_posy
Domyślnie: 0.12
położenie wiadomości na osi Y; od 0.00 do 1.00; wartość -1.0 wyśrodkowuje
W razie problemów z ustawieniem koloru odsyłam do opisu biblioteki, której użyłem.
v1.1
1. Opis
Na pewien czas (cvar) przed końcem rundy pokazuje wiadomość HUD przypominającą o celach mapy i tylko tym spośród graczy, których dotyczy (np. tylko terrorystom gry informuje o podłożeniu paki).
2. Konfiguracja
Jeśli chodzi o cele to plugin wykrywa te, o których ma informować. Treść przypomnienia można zedytować w pliku data/lang/objectives.txt
amx_objectives_message
Domyślnie: 50
czas przed końcem rundy w którym oczekujemy pojawienia się napisuamx_objectives_mess_color "
Domyślnie: "white"
kolor wiadomości HUD, wartość RGB szesnastkowo lub angielska nazwa koloruamx_objectives_mess_posx
Domyślnie: -1.0
położenie wiadomości na osi X; od 0.00 do 1.00; wartość -1.0 wyśrodkowujeamx_objectives_mess_posy
Domyślnie: 0.12
położenie wiadomości na osi Y; od 0.00 do 1.00; wartość -1.0 wyśrodkowuje
W razie problemów z ustawieniem koloru odsyłam do opisu biblioteki, której użyłem.
Attached Files
R3X
24.04.2009
Muszę go trochę dopracować. Złapię event podłożenia paki i będzie przypomniał o rozbrojeniu w razie czego.
Update.
Update.
naXe 01.06.2009
A można przerobić, żeby dany dźwięk się odgrywał, przy przypomnieniu o podłożeniu paki ?
R3X
01.06.2009
Mogę oddać do dyspozycji listę przypomnień i przypisanymi do nich dźwiękami, pasuje?
R3X
01.06.2009
; a - c4 (plant) ;b - c4 (defuse) ;c - zakładnicy ;d - vip ;e - ucieczka ambience/scenario/paka.mp3 "a" ambience/scenario/paka2.mp3 "b" ambience/scenario/paka3.mp3 "ab" ...itd, można będziesz przypisać dźwięk do zdarzenia
naXe 01.06.2009
R3X, nie nie nie
Mi chodzi, o Przypomnieniu, żeby podłożyć pakę (odgrywany dźwięk)
PS: Nie w tym dziale chyba piszę
Mi chodzi, o Przypomnieniu, żeby podłożyć pakę (odgrywany dźwięk)
PS: Nie w tym dziale chyba piszę
R3X
01.06.2009
Ten plugin pokazuje wiadomość HUD, Ty chcesz oprócz tego dźwięk tak? to co napisałem wyżej nie dotyczy samych zdarzeń opisanych przez litery, ale przypomnień o tych zdarzeniach
polskagola
27.06.2009
Moglibyscie dac screen'a tego plugina? Bo jest interesujący, a chcialbym zobaczyc jak wyglada w rzeczywistosci?
R3X
28.06.2009
Kolor i położenie napisu można edytować za pomocą opisanych cvarów, a treść przypomnienia w data/lang/objectives.txt.
W skrócie - może wyglądać dowolnie, tak jak chcesz.
W skrócie - może wyglądać dowolnie, tak jak chcesz.