Modyfikacja silnika diablo mod
Rogal1
26.12.2012
Witam zerkam tu bardzo często ale jakoś nie miałem potencji pisać tematów bo nie było mi to do niczego potrzebne,ale od pewnego dnia nie mogę poradzić sobie z silnikiem diabl a mianowicie chcę usunąć pewne rodzaje klas i kategorię.
1.
Przejdźmy do rzeczy oto moje klasy zna. kategorie ich:
Klas: ^n\r1. \wBohaterowie^n\r2. \wDemony^n\r3. \wZwierzeta^n\r4. \wPremium^n^n\d
Po prostu chce aby nie było klas \wZwierzeta^n\r4 i usunięcie oczywiście klas z silnika.. zależy od gustu jak kto chce ale mi jakoś odpowiadają 3 rodzaje kategorii klas czyli mówiąc jak by się dało to wyglądało bo to tak:
Klas: ^n\r1. \wBohaterowie^n\r2. \wDemony^n\r3. \wPremium^n^n\d
Próbowałem sam edytować ale to jest zbyt nurtujące mnie nw daje do amxx.pl/kompilator i za każdym razem mam inny błąd
2.
Od pewnego czasu nie umiem poradzić se z exp nw czy to w silniku się zmienia czy gdzieś indziej a dokładnie naliczanie za zabicie kogoś i za wygraną rundę itd. To moja tabela ex
new const LevelXP[201] = { 0,25,85,185,300,450,700,850,1000,1335,1500,1800,2100,2400,2800,3200,3600,4000,
4500,5000,5500,6000,6500,7000,7500,8000,8500,9000,9500,10000,10500,11000,11500,12000,
12400,13000,13600,14200,15000,15500,16000,16500,17000,17325,18000,18600,19000,19300,19700,20000,25000,33254,
//52
38874,42564,53265,57343,64765,70322,80654,89999,98451,107544,112953,120000,128844,135925,150000,159991,165000,166000,168000,171000,176000,182000,
185000,190000,200000,204000,209000,217000,226000,234000,239000,240000,242000,247000,251000,255000,257000,262000,265000,270000,273000,282000,287000,292000,298000,300000,305000,310000,315000,320000,325000,330000,330500,331000,336000,341000,346000, //109
353000,360000,367000,374000,381000,388000,395000,402000,409000,416000,423000,430000,437000,444000,451000,458000,465000,472000,479000,486000,493000,508000,523000,538000,553000,564000,575000,586000,597000,608000,619000,630000,641000,652000,663000,674000,
685000,696000,707000,718000,729000,740000,751000,762000,773000,784000,795000,806000,817000,828000,839000,850000,861000,872000,883000,894000,905000,916000,927000,938000,949000,960000,971000,982000,993000,1004000,1015000,1026000,1037000,1048000,1059000,1070000,1081000,1092000,1103000,1114000,1125000,1136000,1147000,1158000,1169000,1180000,20815000
}
Do 10 lv to się bije szybko ale dalej to już szkoda gadać. Chce zostać przy 201lv ale żeby to fajnie ex dawało i lv leciał.
Jak już to ktoś myślę rozwiąże to będę miał inną prośbę mianowicie dodanie innej klasy i jeszcze pare innych bajerów z innego silnika.
Czekam z niecierpliwością na rozwiązanie tego postawił bym piwo all ale będzie +..
Załączam plik .sma
1.
Przejdźmy do rzeczy oto moje klasy zna. kategorie ich:
Klas: ^n\r1. \wBohaterowie^n\r2. \wDemony^n\r3. \wZwierzeta^n\r4. \wPremium^n^n\d
Po prostu chce aby nie było klas \wZwierzeta^n\r4 i usunięcie oczywiście klas z silnika.. zależy od gustu jak kto chce ale mi jakoś odpowiadają 3 rodzaje kategorii klas czyli mówiąc jak by się dało to wyglądało bo to tak:
Klas: ^n\r1. \wBohaterowie^n\r2. \wDemony^n\r3. \wPremium^n^n\d
Próbowałem sam edytować ale to jest zbyt nurtujące mnie nw daje do amxx.pl/kompilator i za każdym razem mam inny błąd
2.
Od pewnego czasu nie umiem poradzić se z exp nw czy to w silniku się zmienia czy gdzieś indziej a dokładnie naliczanie za zabicie kogoś i za wygraną rundę itd. To moja tabela ex
new const LevelXP[201] = { 0,25,85,185,300,450,700,850,1000,1335,1500,1800,2100,2400,2800,3200,3600,4000,
4500,5000,5500,6000,6500,7000,7500,8000,8500,9000,9500,10000,10500,11000,11500,12000,
12400,13000,13600,14200,15000,15500,16000,16500,17000,17325,18000,18600,19000,19300,19700,20000,25000,33254,
//52
38874,42564,53265,57343,64765,70322,80654,89999,98451,107544,112953,120000,128844,135925,150000,159991,165000,166000,168000,171000,176000,182000,
185000,190000,200000,204000,209000,217000,226000,234000,239000,240000,242000,247000,251000,255000,257000,262000,265000,270000,273000,282000,287000,292000,298000,300000,305000,310000,315000,320000,325000,330000,330500,331000,336000,341000,346000, //109
353000,360000,367000,374000,381000,388000,395000,402000,409000,416000,423000,430000,437000,444000,451000,458000,465000,472000,479000,486000,493000,508000,523000,538000,553000,564000,575000,586000,597000,608000,619000,630000,641000,652000,663000,674000,
685000,696000,707000,718000,729000,740000,751000,762000,773000,784000,795000,806000,817000,828000,839000,850000,861000,872000,883000,894000,905000,916000,927000,938000,949000,960000,971000,982000,993000,1004000,1015000,1026000,1037000,1048000,1059000,1070000,1081000,1092000,1103000,1114000,1125000,1136000,1147000,1158000,1169000,1180000,20815000
}
Do 10 lv to się bije szybko ale dalej to już szkoda gadać. Chce zostać przy 201lv ale żeby to fajnie ex dawało i lv leciał.
Jak już to ktoś myślę rozwiąże to będę miał inną prośbę mianowicie dodanie innej klasy i jeszcze pare innych bajerów z innego silnika.
Czekam z niecierpliwością na rozwiązanie tego postawił bym piwo all ale będzie +..
Załączam plik .sma
Attached Files
Kolumb 29.12.2012
w cavarach musisz zmienic exp za pake i zabicie
a usuwając frakcje=czyli wszystkie klasy musisz zmieniać ich ilość w odpowienich miejscach w diablo by onyke jest ich 28 wiec jezeli usuniesz gdzies gdzie jest 8 klas to musisz zmienic liczbe klas czyli 20+1 none
a usuwając frakcje=czyli wszystkie klasy musisz zmieniać ich ilość w odpowienich miejscach w diablo by onyke jest ich 28 wiec jezeli usuniesz gdzies gdzie jest 8 klas to musisz zmienic liczbe klas czyli 20+1 none
Kawon
09.01.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL