←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowy Plugin
Mr 12.zmiana teamu i automatyczna zmiana mapy

  • +
  • -
Vixenek - zdjęcie Vixenek 24.12.2012

Proszę o napisanie pluginu,który po 12 wygranych rundach zamienia teamy i znowu trzeba zdobyć 12 wygranych rund i automatycznie zmienia mape.
Np: Zaczyna sie mapa,Dla CT jest 7:5,zmienia teamy,są 3 restarty,znowu gra się 12 wygranych rund i zmienia mapę na następną z mapcycle.
Bardzo mi na tym zależy,bo potrzebuje do serwera Tp,proszę aby to był 1 plugin ze wszystkim.
Użytkownik Vixenek edytował ten post 24.12.2012 12:09
Odpowiedz

Exeus - zdjęcie Exeus 24.12.2012

Tez się pod tym podpisuje! :D Rep+++
Użytkownik Exeus edytował ten post 24.12.2012 12:52
Odpowiedz

  • +
  • -
Amaroq - zdjęcie Amaroq 24.12.2012

Do sprawdzenia
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

new maxPlayers;
new runda;
new bool:restart;

public plugin_init()
{
register_plugin("Zmiana", "1.0", "FD_GODPL");
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("Restart", 2, "1=Game_Commencing");
}

public plugin_cfg()
maxPlayers = get_maxplayers();

public NewRound()
{
if(restart)
{
server_cmd("amx_cvar sv_restartround 0");
restart = false;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
runda++;

switch(runda)
{
case 13: ChangeTeam();

case 25: ZmienMape();
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ZmienMape()
{
new mapa[30];
get_cvar_string("amx_nextmap", mapa, charsmax(mapa));
server_cmd("changelevel %s", mapa);
}

public Restart()
runda = 0;

public ChangeTeam()
{
for(new i=1;i<=maxPlayers;i++)
{
if(!is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_UNASSIGNED)
continue;

cs_set_user_team(i, cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T ? CS_TEAM_CT : CS_TEAM_T);
cs_user_spawn(i);
}
server_cmd("amx_cvar sv_restartround 1");
restart = true;
return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik FD_GODPL edytował ten post 24.12.2012 13:57
Odpowiedz

Exeus - zdjęcie Exeus 24.12.2012

@up działa, ale dałoby do tego dorzucic po zmianie teamow wyswietlic wynik?
np

Wyniki Po 12 Rundach Nastepujace: TT - 8, CT - 4

Odpowiedz

  • +
  • -
Vixenek - zdjęcie Vixenek 24.12.2012

Jest dobrze,tylko 1 problem,po zmianie teamu restartuje tylko 1 raz a chciałem 3 razy mozna? tylko takie napisy Live <<<< takie rozne
i nie zmienia mapy.
Użytkownik Vixenek edytował ten post 24.12.2012 14:53
Odpowiedz

  • +
  • -
Waf3l - zdjęcie Waf3l 24.12.2012

Po 12 rundach zmienia teamy, ale jak zmieni teamy to po 12 rundach nic się nie dzieje, gra toczy się dalej.... Jest nas sporo osób co chce ten plugin, więc poleci duża repka ;P
Odpowiedz

Exeus - zdjęcie Exeus 24.12.2012

Po 12 rundach zmienia teamy, ale jak zmieni teamy to po 12 rundach nic się nie dzieje, gra toczy się dalej.... Jest nas sporo


U Mnie all Trybi
Zmiana Teamów i 0:0 Jest
Nie Jestem Pewien, ale 3 resow nie ma :P i napisu Game Live!
Odpowiedz

  • +
  • -
Waf3l - zdjęcie Waf3l 24.12.2012

Po 12 rundach zmienia teamy, ale jak zmieni teamy to po 12 rundach nic się nie dzieje, gra toczy się dalej.... Jest nas sporo


U Mnie all Trybi
Zmiana Teamów i 0:0 Jest
Nie Jestem Pewien, ale 3 resow nie ma :P i napisu Game Live!

Ale po tej zmianie teamów, po 12 rundach powinna się zmienić mapa, a nie robi się nic.
Odpowiedz

  • +
  • -
Amaroq - zdjęcie Amaroq 24.12.2012

Do sprawdzenia
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

new maxPlayers;
new runda;
new wygrane_ct;
new wygrane_tt;
new ilosc_reset;

public plugin_init()
{
register_plugin("Zmiana", "1.0", "FD_GODPL");
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("Restart", 2, "1=Game_Commencing");
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin");
register_logevent("ShowScore", 2, "1=Round_Start");
}

public ct_win()
wygrane_ct++;

public t_win()
wygrane_tt++;

public plugin_cfg()
maxPlayers = get_maxplayers();

public ShowScore()
{
if(runda == 14)
info();
}

public info()
{
for(new i=1;i<=maxPlayers;i++)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.57, 0.17, 2, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2, -1)
show_hudmessage(i, "Wyniki Po 12 Rundach Nastepujace: TT - %d, CT - %d", wygrane_tt, wygrane_ct);
}
wygrane_ct = 0;
wygrane_tt = 0;
}

public NewRound()
{
runda++;

switch(runda)
{
case 13: ChangeTeam();

case 26: ZmienMape();
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ZmienMape()
{
new mapa[30];
get_cvar_string("amx_nextmap", mapa, charsmax(mapa));
server_cmd("changelevel %s", mapa);
}

public Restart()
runda = 0;

public ChangeTeam()
{
for(new i=1;i<=maxPlayers;i++)
{
if(!is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_UNASSIGNED)
continue;

cs_set_user_team(i, cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T ? CS_TEAM_CT : CS_TEAM_T);
cs_user_spawn(i);
}
set_task(1.0, "Resetuj", _, _, _, "b");
ilosc_reset = 4;
return PLUGIN_CONTINUE
}

public Resetuj()
{
ilosc_reset--;

set_cvar_num("sv_restartround", 1);

if(ilosc_reset <= 0)
{
remove_task(0);
set_cvar_num("sv_restartround", 0);
client_print(0, print_chat, "[----GAME LIVE !----]");
runda = 13;
return PLUGIN_CONTINUE
}

client_print(0, print_chat, "[----Gramy po %d resetach----]", ilosc_reset);

return PLUGIN_CONTINUE
}
U mnie mapa zmienia się normalnie sprawdźcie czy macie włączony plugin nextmap.amxx, jeśli dalej nie działa podajcie error logi.
Odpowiedz

  • +
  • -
Vixenek - zdjęcie Vixenek 25.12.2012

Mapa wciąż się nie zmienia,proszę jeszcze o usuniecie tego napisu,zeby nie pisalo:
Wyniki Po 12 Rundach Nastepujace: TT - %d, CT - %d"
Napisz na gg :<ciach!> ,moze cos mam zle ustawione w server.cfg ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Amaroq - zdjęcie Amaroq 26.12.2012

Taka jedna poprawka do pluginu wyżej.
Znajdź
public info()
{
for(new i=1;i<=maxPlayers;i++)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.57, 0.17, 2, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2, -1)
show_hudmessage(i, "Wyniki Po 12 Rundach Nastepujace: TT - %d, CT - %d", wygrane_tt, wygrane_ct);
}
wygrane_ct = 0;
wygrane_tt = 0;
}

Zmień na
public info()
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.57, 0.17, 2, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2, -1)
show_hudmessage(0, "Wyniki Po 12 Rundach Nastepujace: TT - %d, CT - %d", wygrane_tt, wygrane_ct);
wygrane_ct = 0;
wygrane_tt = 0;
}
Odpowiedz

Exeus - zdjęcie Exeus 26.12.2012

@up nie da się skompilować :(
sproboj zrobic i uploadnij ;s
Odpowiedz