Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wymuszanie ratów - czy ten kod zadziała?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 MASS XXL

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Czersk
Offline

Napisano 18.12.2012 11:24

Witam, tak jak w temacie.
#include 
#include 

#define PLUGIN "Wymuszanie ratów"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MASS XXL"

public plugin_init() {
    register_plugin("Wymuszanie ratów", "1.0", "MASS XXL")
    set_task(30.0, "raty", _, _, _, "b")
}

public raty()
{
    client_cmd(0, "ex_interp 0.01")
    server_cmd("wait")
    client_cmd(0, "cl_updaterate 101")
    server_cmd("wait")
    client_cmd(0, "rate 25000")
}

Czy ten plugin będzie działał poprawnie?
Jeżeli nie to proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 18.12.2012 11:29

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania dotyczące pluginów

do

Scripting AMXX > Pytania
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.12.2012 13:51

Nie, gdyż nie załączyłeś bibliotek.

#4 nPaul

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:United Kingdom / Hereford
Offline

Napisano 18.12.2012 16:24

#include < amxmodx>

public plugin_init() set_task(30.0, "raty", _, _, _, "b");

public raty() client_cmd(0, "ex_interp 0.01; wait; cl_updaterate 101; wait; rate 25000");

benio101 - forum samo usuwa moduły.
  • +
  • -
  • 0

#5 faken

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.12.2012 16:29

nie zadziała server_cmd jest nie potrzebny, polecam Ci ten plugin lepszy i optymalniejszy http://amxx.pl/topic...teow-co-spawna/
  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.12.2012 16:37

benio101 - forum samo usuwa moduły.

Bo do kodu sma używa się bbcode sma, a nie code, albo trzeba zmienić tryb edycji.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 18.12.2012 17:18

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Wymuszanie ratów"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MASS XXL"

public plugin_init() {
register_plugin("Wymuszanie ratów", "1.0", "MASS XXL")
set_task(30.0, "raty", _, _, _, "b")
}

public raty()
{
client_cmd(0, "ex_interp 0.01")
client_cmd(0, "cl_updaterate 101")
client_cmd(0, "rate 25000")
}


Nie rozumiem po co dajesz server_cmd - server_cmd to są komendy serwerowe, a client_cmd to ustawienia gracza (config) - zaryzykuje stwierdzeniem, że server_cmd to taka konsola serwera, a client_cmd to konsola gracza.
Takie coś by działało na takiej zasadzie, że co każde 30 sekund ustawia w/w komendy.


btw. Nie wiem, czy też zamiast 0 nie powinno być id, bo 0 to wszyscy, a id to każdy z osobna - bynajmniej ja bym użył id.

//do speeda
No właśnie się sam zastanawiam, czy to coś zmieni..
speedkill (18.12.2012 17:28):
A co to zmieni, że doda id ?

Użytkownik `NN edytował ten post 18.12.2012 17:29

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#8 Krytykiewicz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Stąd
Offline

Napisano 18.12.2012 19:00

Należy dobrze zinterpretować czy dodać id jako identyfikator danego użytkownika [ wysyła osobno do każdego użytkownika ] oraz 0 jako identyfikator każdego i wysyła do każdego. Tutaj zastosowanie 0 jest poprawniejsze, co innego gdybyśmy zrobili menu interpu. Wtedy należałoby wykonać client_cmd na danym graczu, stosując id. Tutaj nie ma potrzeby, bo co ileś sekund plugin wymusza raty dla każdego. Trzeba dobrze zinterpretować to.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych