←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z pluginem Losowanie do Easyblocka

  • +
  • -
nPaul - zdjęcie nPaul 12.12.2012

Mam problem z pluginem Losowanie wszystko działa Okey tylko gdy wylosuje się broń daje ona Pełen magazynek czyli w przypadku Awki "10" a zależy mi by każda broń dawała tylko 1ammo.
zależy mi na szybkiej odpowiedzi . pozdrawiam . :crazy:

Załączone pliki


Użytkownik Paulstudio edytował ten post 12.12.2012 21:18
Odpowiedz

  • +
  • -
nPaul - zdjęcie nPaul 12.12.2012

a co ma Cstrike do FakeMeta ? skoro mam fm_set_weapon_ammo (CSW_fiveseven, 1); To powinno dawać 1Ammo danej broni ale coś jest nie tak i właśnie o to chodzi
Odpowiedz

  • +
  • -
K!113r - zdjęcie K!113r 12.12.2012

Przepraszam, nie zaglądałem do sma, jeszcze pomyliłem drugi link :(

Ale kłania się tu umiejętność czytania ze zrozumieniem
stock fm_set_weapon_ammo(entity, amount)


Pierwszy argument to id bytu, a nie nazwa broni...


new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id)
if(weapon_id)
fm_set_weapon_ammo(weapon_id, 1)
Odpowiedz

  • +
  • -
nPaul - zdjęcie nPaul 13.12.2012

Dalej nie rozumiem :^D

Mam obecnie

{
fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
fm_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 0);
fm_set_weapon_ammo(CSW_MP5NAVY, 1);
ColorChat(id, GREEN, "^x01 Dostales ^x03MP5 ^x01 !")
}


i daje Mp5 z 30/0 ammo czyli pełen magazynek. to jak według ciebie ma wyglądać taki kod na Mp5 1 Ammo?
Odpowiedz

  • +
  • -
K!113r - zdjęcie K!113r 13.12.2012

Podałem Ci przykład oraz wytłumaczyłem na czym polega twój błąd, nie moja wina że nie umiesz tego wykorzystać.
Odpowiedz

  • +
  • -
faken - zdjęcie faken 13.12.2012

new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_MP5NAVY", id)

if(weapon_id)

fm_set_weapon_ammo(weapon_id, 1)

ColorChat(id,  GREEN, "^x01 Dostales ^x03MP5 ^x01 !")

Kawon (14.12.2012 14:47):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.
Odpowiedz

  • +
  • -
K!113r - zdjęcie K!113r 13.12.2012

weapon_MP5NAVY to zła klasa raczej (bynajmniej mnie nie działała klasa bytu z inną wielkością liter, tworzyłem byt małymi i np. rejestrowałem toucha z dużymi) więc powinno być weapon_mp5navy
Odpowiedz

  • +
  • -
nPaul - zdjęcie nPaul 14.12.2012

{
	fm_give_item(id, "weapon_deagle");
	fm_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
	fm_set_weapon_ammo(CSW_DEAGLE, 1);
	ColorChat(id,  GREEN, "^x01 Dostales ^x03Deagle ^x01 !")
	}

zamienić na
								{
												
												cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
												cs_set_user_money (id , 0);
												new ent = give_item(id, "weapon_deagle");
												cs_set_weapon_ammo(ent, 1)
								}

i podmienić <fakemeta_util> na <cstrike> jeżeli dobrze zrozumiałem ?
Użytkownik Kawon edytował ten post 14.12.2012 14:48
Odpowiedz

  • +
  • -
Filip1512 - zdjęcie Filip1512 14.12.2012

Jeśli chcesz, aby tylko w awp dostawał ktoś 1 ammo to robisz tak:

{

new ent = give_item(id, "weapon_awp");
cs_set_weapon_ammo(ent, 1)
}


Ja w swoim temacie potrzebowałem kevlar do czegoś innego, tak samo wyzerowanie kasy.
Odpowiedz

Gość_21977_* 16.12.2012

give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 1);
Odpowiedz