Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Colorchat
Temat rozp.
Ops321
, 29.12.2009 21:41
15 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.12.2009 21:41
jak zrobić że za pomoca colorchata ze na zielono pisze ci znalazles item taki lub taki albo awansowales z lvla na taki lub taki
#2
Napisano 29.12.2009 23:20
To nie za pomocą colorchatu tylko hudmessage
#3
Napisano 30.12.2009 01:50
A ja powiem że on ma rację i za pomcą colorchata też się da i nawet ładniej bo nie gryzie się z niczym.
W odpowiednich miejscach w sma diablo musisz użyć colorchatu z odpowiednimi zmiennymi (nazwa gracza, level, item)
W odpowiednich miejscach w sma diablo musisz użyć colorchatu z odpowiednimi zmiennymi (nazwa gracza, level, item)
#4
Napisano 30.12.2009 10:36
czyli jak to ma wygladac daj moze jakis przyklad
#5
Napisano 30.12.2009 10:48
ColorChat(id, GREEN ,"Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
#6
Napisano 30.12.2009 11:23
tylko przy compilacji jest
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3036) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3043) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3050) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3057) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3064) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3074) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3085) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3093) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3100) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3107) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3036) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3043) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3050) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3057) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3064) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3074) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3085) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3093) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3100) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3107) : error 017: undefined symbol "colorchat"
#7
Napisano 30.12.2009 11:32
a masz chociaż plik tego colorchat'a ?
i masz jego include'a ?
i masz jego include'a ?
#8
Napisano 30.12.2009 11:49
no mam juz dziala tylko zeby wyswietlalo to wszystkim ze ta osoba dana znalazla item a nie tylko ja
#9
Napisano 30.12.2009 12:34
new name[32] get_user_name(id, name,31) ColorChat(0, GREEN ,"%s awansowal do poziomu %i",name, player_lvl[id])
#10
Napisano 30.12.2009 12:40
Vertricus, tak to będzie działać ale jest jedno ale...
Wyświetli się też temu kto awansował, więc będzie miał:
Wyświetli się też temu kto awansował, więc będzie miał:
I teraz albo trzeba wywalić tekst dla niego albo innym wyświetlić tekst w pętli.Awansowałeś (...)
XYZ Awansował (...)
#11
Napisano 30.12.2009 12:52
Ja myślę, że mu się wyświetli a w diablo samo w sobie jest już hudmsg:
źle zrozumiałem :F ty chcesz go minąć
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2) show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
źle zrozumiałem :F ty chcesz go minąć
#12
Napisano 30.12.2009 12:55
czyli co zrobic ? z tym lvlem i itemami
#13
Napisano 30.12.2009 21:51
a nie lepiej zrobic sobie
oczywiscie to dac pod get_user_name
if (name==name_gracza_ktory awansowal ) ColorChat(id, GREEN ,"Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id]) else ColorChat(0, GREEN ,"Gracz %s awansowal do poziomu %i",name, player_lvl[id])
oczywiscie to dac pod get_user_name
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#14
Napisano 30.12.2009 22:15
Jak już to sprawdzasz equal i musiałbyś pobrać (po co?) nicki wszystkich :F
#15
Napisano 30.12.2009 23:39
mozna tez porownac id:D
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#16
Napisano 01.01.2010 19:16
wszystko fajnie tylko nie wyswietla innym graczom kto na jaki lvl awansowal albo jaki item dostal
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych