#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Spawn" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "G[o]Q" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") } public DeathMsg() { new kid = read_data(1) //zabojca new vid = read_data(2) // ofiara new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true) new weapon[64] read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ ) set_task(2.0, "respawn_player", 555); } public respawn_player(id) { if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return; set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE) dllfunc(DLLFunc_Think, id) if ((is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE)) { dllfunc(DLLFunc_Spawn, id) } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Spawnowanie Graczy
Temat rozp.
G[o]Q
, 29.12.2009 22:11
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.12.2009 22:11
Witam chcialem napisac pluga ktory respi goscia zaraz po smierci ale oczywiscie nie dziala moglby ktos poprawic moj kod??
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#2
Napisano 29.12.2009 22:14
id == 555
#3
Napisano 29.12.2009 22:19
tyle mam zmienic?? przeciez id taska moze byc chyba unikalne czyli w tym wypadku 555
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#4
Napisano 29.12.2009 22:22
#5
Napisano 29.12.2009 22:24
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Spawn" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "G[o]Q" #define TASK_ID 666 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") } public DeathMsg() { new kid = read_data(1) //zabojca new vid = read_data(2) // ofiara new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true) new weapon[64] read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ ) set_task(2.0, "respawn_player", TASK_ID+id); } public respawn_player(id) { id -= TASK_ID if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return; set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE) dllfunc(DLLFunc_Think, id) if ((is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE)) { dllfunc(DLLFunc_Spawn, id) } }
Aby zachować unikalność poparz co należy zrobić (i przy okazji przekazać jakoś id gracza), chociaż jak używasz tylko 1 taska to nie musisz mieszać
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych