Witam Otóż Mam Taki problem , nie wiem czy to nie dopracowane i czy innym to się zdarza a mianowicie Plugin "Round start restart" = NOzówka + muzyczka no i Ok po kliku tygodniach Okazało się że coś szwankuje a mianowicie Jest sobie Mapka jest nożówka muzyczka i ok, Gramy mapke z 15 min i Znowu odpala się resart ... Może ktoś mi pomoc rozwiązać ten problem ? Z góry dziekuje.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z Round start restart
Temat rozp.
Clark
, 17.12.2009 10:45
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.12.2009 10:45
#2
Napisano 18.12.2009 00:16
pokarz sma .
#3
Napisano 18.12.2009 16:12
#include <amxmodx> // AMX Mod X #include <amxmisc> new czas = 65 new resety=3 new noze=0 new restart_title[1][] = { "Revenders Squad" } new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"} new bylo_juz=0 public plugin_init() { register_plugin("ROund STart REstart","1.9","Miczu & Ox!d3") // Mi też się coś należy ;D register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0") return PLUGIN_CONTINUE } public test_it(){ new players[32], num, num2 get_players(players,num,"e","TERRORIST") get_players(players,num2,"e","CT") if(num2<1 || num<1) return 0 return 1 } public client_disconnect(id){ set_task(0.3,"disconnect",0) } public client_connect(id){ if(bylo_juz == 0){ muza_on2(id); } } public disconnect(){ if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 } public Event_StartRound(){ if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0 set_task(0.2,"restart_odlicz", 0) set_task(6.0,"restart_odlicz", 0) } public client_PreThink ( id ) { if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife") } public restart_odlicz(){ if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){ noze=1 bylo_juz=1 czas=65 resety=3 pause("ac","Antirusher.amxx") pause("ac","M_Antirusher.amxx") pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx") pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx") pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx") pause("ac","imessage.amxx") pause("ac","scrollmsg.amxx") set_task(3.0,"muza_on", 0) set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b") } } public muza_on(){ client_cmd(0,"stopsound") client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/cs1.mp3") } public muza_on2(id){ client_cmd(id,"stopsound") client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/cs1.mp3") } public wyswietl_res(){ new jac1=random_num(0,255) new jac2=random_num(0,255) new jac3=random_num(0,255) set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10) show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas) czas-- if(czas==3){ set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0) } } public restart_rundy_play(){ set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4) show_hudmessage(0,"===================^n* Revenders Squad *^n===================") } public restart_rundy(){ unpause("ac","Antirusher.amxx") unpause("ac","M_Antirusher.amxx") unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx") unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx") unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx") unpause("ac","imessage.amxx") unpause("ac","scrollmsg.amxx") client_cmd(0,"stopsound") client_cmd(0,"spk misc/reset.wav") server_cmd("sv_restart 1") remove_task(8188) set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0) } public restart_rundy_0(){ client_cmd(0,"stopsound") client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1]) resety-- if(resety==0){ noze=0 set_task(1.0,"restart_rundy", 0) } else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0) } public plugin_precache() { precache_sound("misc/cs1.mp3") precache_sound("misc/reset.wav") precache_sound(misc[0]) precache_sound(misc[1]) precache_sound(misc[2]) return PLUGIN_CONTINUE }
#4
Napisano 18.12.2009 17:17
A ile osób grało na serwerze? Jak mniej niż 4 to wystepują takie problemy. Lub gdy gra się awp_india i naprzyklad wyciaga nóż kiedy jest 2 vs 1 (niewiem czy tak się da, ale coś słyszałem) to też tak samo
#5
Napisano 19.12.2009 13:09
W sumie nie wiem ile Wtedy Grało osób , Nie pamiętam . A nie da się jakoś naprawić żeby takie błędy nie wyskakiwały ??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych