Mam takie problem, ze w momencie gdy ktos z klasa maga lub nekro ma stalkera i nie ma dodanego zadnego punktu do sily, to w momencie spawnu na starcie rundy od razu dostaje slaya. Gdy doda np 2 pkty w sile to juz jest wszystko ok. Czym to moze byc spowodowane? Moze ktos spotkal sie z podobnym problemem? Wersja moda 5.8d.
Kod startu rundy:
public RoundStart(){ for (new i=0; i < 33; i++){ used_item[i] = false DemageTake1[i]=1 count_jumps(i) give_knife(i) JumpsLeft[i]=JumpsMax[i] if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1 else g_haskit[i]=0 set_renderchange(i) } kill_all_entity("throwing_knife") Bot_Setup() ghost_check = false check_class() use_addtofullpack = false SpawnPowerup() }I jeszcze:
public add_redhealth_bonus(id) { if (player_b_reduceH[id] > 0) set_user_health(id,get_user_health(id)-player_b_reduceH[id]) if(player_item_id[id]==17) //stalker ring set_user_health(id,5) }