bomb_sound problem z kompilacja
dezmontnikus
28.11.2009
Ściągłem plugin z tego tematu
http://amxx.pl/topic...nter-vt2148.htm
wpisałem swoje nutki ale nie chce się przekompilować. Możecie zobaczyć co z tym jest nie tak?
http://amxx.pl/topic...nter-vt2148.htm
wpisałem swoje nutki ale nie chce się przekompilować. Możecie zobaczyć co z tym jest nie tak?
#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Sound" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "don't know" #define MUZYCZKA1 "misc/bomba1" #define MUZYCZKA2 "misc/bomba2" #define MUZYCZKA3 "misc/bomba3" #define MUZYCZKA4 "misc/bomba4" #define MUZYCZKA5 "misc/bomba5" #define MUZYCZKA6 "misc/bomba6" #define czas 10 new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { new rand = random_num(0,3) client_cmd(0, "stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/bomba1.wav") case 1: client_cmd(0,"spk misc/bomba2.wav") case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba3.wav") case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba4.wav") case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba5.wav") case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba6.wav") } } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/bomba1.wav") precache_sound("misc/bomba2.wav") precache_sound("misc/bomba3.wav") precache_sound("misc/bomba4.wav") precache_sound("misc/bomba5.wav") precache_sound("misc/bomba6.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
mgr inż. Pavulon
28.11.2009
.sma(103) : error 040: duplicate "case" label (value 2) .sma(104) : error 040: duplicate "case" label (value 2) .sma(105) : error 040: duplicate "case" label (value 2)Myślisz że te kody błędów to potrzebne są krasnoludkom ?
Spojrzał byś w linijki 103,104,105 i byś coś zauważył...
case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba3.wav") case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba4.wav") case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba5.wav") case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba6.wav")Wszędzie jest "case 2" zamiast 2 -> 3 -> 4 -> 5
wazniaK 28.11.2009
Tu masz już dobrze tylko że na 3 piosenki
Myśle ze 3 to i tak za dużo ludzie przecież to server muli
[ Dodano: 28-11-2009, 17:02 ]
Jeśli jednak chcesz na 6 to proszę popraw linijki
oczywiście nie pisz tego linijka 103 .......
Myśle ze 3 to i tak za dużo ludzie przecież to server muli
#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Sound" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "don't know" #define MUZYCZKA1 "misc/bomba1" #define MUZYCZKA2 "misc/bomba2" #define MUZYCZKA3 "misc/bomba3" #define czas 10 new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { new rand = random_num(0,3) client_cmd(0, "stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/bomba1.wav") case 1: client_cmd(0,"spk misc/bomba2.wav") case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba3.wav") } } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/bomba1.wav") precache_sound("misc/bomba2.wav") precache_sound("misc/bomba3.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
[ Dodano: 28-11-2009, 17:02 ]
Jeśli jednak chcesz na 6 to proszę popraw linijki
oczywiście nie pisz tego linijka 103 .......
case 0 case 1 case 2 case 3 linijka 103 case 4 linijka 104 case 5 linijka 105