/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Muzyka na start" #define VERSION "0.2" #define AUTHOR "Fantazja" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(1.0,"count_time", 0) } new const map_start[][] = { "misc/fantazja/shakin_stevens.mp3", "misc/fantazja/the_pogues.mp3", "misc/fantazja/wizzard.mp3" } public plugin_precache() { for (new i = 0; i < sizeof map_start; i++) precache_sound(map_start[i]) } public count_time() { set_task(10.0,"play_music", 0) } public play_music() { client_cmd(0,"stopsound") play_sound(0, map_start[random_num(0, sizeof map_start - 1)]) } stock play_sound(index, const song[]) { if(contain(song, ".mp3") != -1) { new soundform[64] format(soundform, 63, "sound/%s", song) client_cmd(index, "mp3 play %s", soundform) } else client_cmd(index, "spk %s", song) }Jednak jest z nim mały problem. Przy wyjściu z serwera muzyka dalej gra. Przy ponownym połączeniu, podczas ładowania oraz przy całkowitym wyjściu z gry słychać niewielki fragment utworu. Czy mógłby ktoś poprawić kod tak, żeby nie było takich błędów?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prośba o poprawę pluginu - muzyka w pierwszej rundzie
Temat rozp.
jarski
, 16.11.2009 21:30
Brak odpowiedzi do tego tematu
#1
Napisano 16.11.2009 21:30
Kolega napisał kod do pluginu pozywający na losowe odtwarzanie muzyki na początku danej mapy.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych