Ktoś wie jaki kod trzeba zastosować aby coś takiego uzyskać? Od razu pomyślałem o czymś najprostszym rozwiązaniu, ale przecież to nie może być proste. Dodam że nie chodzi mi o coś takiego jak leczące totemy ale od razu np. na 1000 .
Oraz jak zrobić coś takiego aby jakiś item dodawał 5/10/15 do WSZYSTKICH statystyk?
Ktoś pomoże?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dodawanie broni/życia/armoru za pomocą itemów?
Temat rozp.
Vorian
, 14.11.2009 15:28
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.11.2009 15:28
#3
Napisano 14.11.2009 15:41
A jednak to jest takie proste... -.-
Dzięki za pomoc.
Dzięki za pomoc.
#4
Napisano 14.11.2009 20:06
Co do tego ostatniego:
item_name == nazwa itemu, ale w przypadku gdy dodajesz nowy item lub gdy zmieniasz nazwę itemu na inną niż standardowy
W zasadzie gdy dodajesz do istniejącego to wystarczy żebyś w miejsce {} dodał:
Jak jeszcze czegoś nie wiesz to tam pisałem poradnik komuś wystarczy Ci opcja szukaj.
case 72: { player_item_name[id] = "Wzmocnienie statystyk" player_item_id[id] = rannum player_b_extrastats[id] = random_num(5,10,15) BoostStats(id,player_b_extrastats[id]) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Zyskasz +%i do wszystkich statystyk",player_item_name[id],player_b_extrastats[id]) }nr case == id ostatniego itemu albo itemu który zmieniasz, ale w przypadku gdy zmieniasz istniejący to zostawiasz
item_name == nazwa itemu, ale w przypadku gdy dodajesz nowy item lub gdy zmieniasz nazwę itemu na inną niż standardowy
W zasadzie gdy dodajesz do istniejącego to wystarczy żebyś w miejsce {} dodał:
player_b_extrastats[id] = random_num(5,10,15) BoostStats(id,player_b_extrastats[id])no i jak chcesz to wypada też hudmessage.
Jak jeszcze czegoś nie wiesz to tam pisałem poradnik komuś wystarczy Ci opcja szukaj.
#5
Napisano 14.11.2009 21:35
player_b_extrastats[id] = random_num(1,3)*5
Zapoznajcie sie chociaz z funkcjami zanim cos takiego napiszecie =_='
#6
Napisano 15.11.2009 14:17
To czyj kod jest dobry?
#7
Napisano 15.11.2009 14:26
Micza.
gdyż random_num(5,10,15) losuje z przedziału (a, a jak chcesz tu 3 rzecz dodać -,-"
Od micza losuje z przedziału <1,3> i mnoży przez 5.
gdyż random_num(5,10,15) losuje z przedziału (a, a jak chcesz tu 3 rzecz dodać -,-"
Od micza losuje z przedziału <1,3> i mnoży przez 5.
#8
Napisano 15.11.2009 14:44
[ Dodano: 28-11-2009, 15:12 ]
Odnawiam topic.
plus
Nie dość że gracz nie dostaje ani broni, ani ammo, ani granatów to jeszcze życie wchodzi co najwyżej w jednej rundzie kiedy się go dostanie (a mi potrzebne w każdej rundzie).
Zapisana właściwość itemu:
Oraz dodałem jedno właściwe case itemu(4):
public BoostRing(id)
Jednak nie działa. Nic się nie dodaje.
Za pomoc mogę ofiarować logo, banner, avatar zrobiony w PS.
Odnawiam topic.
{ player_item_name[id] = "Pale duzo" player_item_id[id] = rannum player_b_smokehit[id] = 1 give_item( id, "weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade" ) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Po prostu ich zadym",player_item_name[id])
plus
player_item_name[id] = "Rambo" player_item_id[id] = rannum give_item( id, "weapon_m249,ammo_556natobox,ammo_556natobox,ammo_556natobox" ) set_user_armor(id, 200) set_user_health(id, 500) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Poczuj wewnetrznego RAMBO",player_item_name[id]) }
Nie dość że gracz nie dostaje ani broni, ani ammo, ani granatów to jeszcze życie wchodzi co najwyżej w jednej rundzie kiedy się go dostanie (a mi potrzebne w każdej rundzie).
Zapisana właściwość itemu:
player_ring[id]=4
Oraz dodałem jedno właściwe case itemu(4):
public BoostRing(id)
{ switch(player_ring[id]) { case 1: player_intelligence[id]+=5 case 2: player_strength[id]+=5 case 3: player_agility[id]+=5 case 4: player_agility[id]+=50
Jednak nie działa. Nic się nie dodaje.
Za pomoc mogę ofiarować logo, banner, avatar zrobiony w PS.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych