Cześć, mam takie nietypowe pytanie. Otóż jak chyba każdy wie, to HUD zabiera FPS'y, czasem kilka, a czasem kilkanaście.
A więc, moje pytanie brzmi następująco, da się jakoś 'zoptymalizować' HUD? Zmniejszając rozmiar tekstu, skracając tekst, coś przez co FPS'y mogłyby sie powiększyć. Wątpie, że sie da, ale warto pytać
HUD zmienia się w silniku modyfikacji, wygląda tak:
//set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, 0.1, 0, 0.01, 1.0); //ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj2, "Dzien %i - %s", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7]); static szDay[200]; if(!prowadzacy && !szInfo[0]) { formatex(szDay, 200, "| ** Dzien %i - %s ** |^n| > Prowadzacy: Brak < |^n^n^n| > Typ dnia: Normalny < |^n| > Wiezniow: %i/%i < |", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7], ilosc_graczy[ZYWI], ilosc_graczy[WSZYSCY]); set_hudmessage(31, 67, 250, 0.10, 0.05, 0, 0.01, 1.0); } if(prowadzacy && !szInfo[0]) { set_hudmessage(31, 67, 250, 0.10, 0.05, 0, 0.01, 1.0); formatex(szDay, 200, "| ** Dzien %i - %s ** |^n| > Prowadzacy: %s < |^n^n^n| > Typ dnia: Normalny < |^n| > Wiezniow: %i/%i < |^n| > Wiezniowie musza sie sluchac Prowadzacego < |", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7], nazwa_gracza[prowadzacy], ilosc_graczy[ZYWI], ilosc_graczy[WSZYSCY]); } else if(szInfo[0]) { set_hudmessage(31, 67, 250, 0.10, 0.05, 0, 0.01, 1.0); formatex(szDay, 200, "| ** Dzien %i - %s ** |^n| > Prowadzacy: Brak < |^n^n^n| > Typ dnia: %s < |^n| > Wiezniow: %i/%i < |", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7], szInfo, ilosc_graczy[ZYWI], ilosc_graczy[WSZYSCY]); } if(prowadzacy && !szInfo[0] && ostatni_wiezien) { new nick[33]; get_user_name(ostatni_wiezien, nick, 31); set_hudmessage(31, 67, 250, 0.10, 0.05, 0, 0.01, 1.0); formatex(szDay, 200, "| ** Dzien %i - %s ** |^n| > Prowadzacy: %s < |^n^n^n| > Typ dnia: Normalny < |^n| > Wiezniow: %i/%i < |^n| > Ostatni wiezien: %s < |^n| > Wiezniowie musza sie sluchac Prowadzacego < |", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7], nazwa_gracza[prowadzacy], ilosc_graczy[ZYWI], ilosc_graczy[WSZYSCY], nick); } else if(szInfo[0] && ostatni_wiezien) { new nick[33]; get_user_name(ostatni_wiezien, nick, 31); set_hudmessage(31, 67, 250, 0.10, 0.05, 0, 0.01, 1.0); formatex(szDay, 200, "| ** Dzien %i - %s ** |^n| > Prowadzacy: Brak < |^n^n^n| > Typ dnia: %s < |^n| > Wiezniow: %i/%i < |^n| > Ostatni wiezien: %s < |^n", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7], szInfo, ilosc_graczy[ZYWI], ilosc_graczy[WSZYSCY], nick); } ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj3, szDay); if(szPoszukiwani[0] && !szInfoPosz[0]) { set_hudmessage(255, 85, 85, 0.01, 0.4, 0, 0.01, 1.0); ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj4, "Poszukiwani:%s", szPoszukiwani); } else if(szInfoPosz[0]) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.22, 0, 0.01, 1.0); ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj4, szInfoPosz); } #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "task_server post"); #endif }