To dość znany problem. Jeśli gracz dostanie autobh chociażby przy użyciu tego kodu: https://darkgl.pl/20...auto-bunny-hop/ to po ostrzelaniu go, od razu zostanie zatrzymany jeśli tylko dotknie ziemi. Można temu jakoś zapobiec ? Żeby otrzymywanie obrażeń w wyniku ostrzału nie powodowało zatrzymywania autobh ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zatrzymywanie AutoBH przy otrzymywaniu obrażeń
Started By
csMaster
, 05.04.2021 18:57
1 reply to this topic
#1
Posted 05.04.2021 18:57
#2
Posted 06.04.2021 14:06
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("No Pain Shock", "1.0", "faken"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PostTakeDamage", 1); } public PostTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:fDamage, BitDamage) { if(is_user_connected(victim) && is_user_alive(victim)) set_pdata_float(victim, 108, 1.0); return HAM_IGNORED; }
Sprobuj
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users