←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Za dużo map w mapcycle

wariat aka pro - zdjęcie wariat aka pro 16.12.2018

Dobry , mam taki problem że po dodaniu 600 map na serwer i wpisaniu ich w mapcycle.txt nie mogę połączyć się z serwerem ponieważ wyskakuje mi taki błąd 

 

 
Host_Error: UserMsg: Not Present on Client 10
 
Wyczytałem że taki błąd występuje w plugach jeśli jest za dużo zapytań. Dzięki temu od razu pomyślałem że : w galileo.cfg pisało coś że w mapcycle.txt musi być tylko 489 map 
 
jednak jak wyłączyłem galileo dalej się nie dało wejść na serwer dopiero jak usunąlem 200 map z mapcycle to mogę  wejść na serwer.
 
przed chwilą pojawił się jeszcze taki błąd 
 
BAD:  8684:svc_bad
Host_Error: CL_ParseServerMessage: Illegible server message - svc_b
 
macie jakieś pomysły ? 
 
 
ja stawiam serwer speedrun z 3000 mapami na 10 lat a tutaj już mam problem z 500 xD 

Użytkownik wariat aka pro edytował ten post 16.12.2018 12:57
Odpowiedz

  • +
  • -
heniu1111 - zdjęcie heniu1111 16.12.2018

Z galileo 5.9.1

// The default cvar `mapcyclefile` seems to crash the game if you have
// more of 489 maps in `mapcycle.txt` file. Therefore, you can use this
// cvar instead of the default `mapcyclefile` cvar if you want to have
// more map on your map cycle file.
//
// If you set this cvar to "" your `mapcyclefile` cvar will be used
// instead of this cvar.
//
// Default: ""
gal_mapcyclefile "mapcycle.txt"

 

Więc jak się nie mylę to jak jest za dużo map w tym mapcycle.txt to będzie crash i nie ważne czy jest galileo czy nie.

 

To w tej sytuacji trzeba nowy plik zrobić gdzie będą mapy wpisane?

Odpowiedz

wariat aka pro - zdjęcie wariat aka pro 16.12.2018

testuję.

 

nie doczytałem tam . 

 

Zmieniłem nazwę gal_mapcyclefile "mapcycle2.txt" w galileo.cfg 

 

i działa lecz nie ma kolejności takiej jak powinna być. 


Użytkownik wariat aka pro edytował ten post 16.12.2018 13:25
Odpowiedz

  • +
  • -
heniu1111 - zdjęcie heniu1111 21.12.2018

Tzn?

Odpowiedz