Za dużo map w mapcycle
wariat aka pro 16.12.2018
Dobry , mam taki problem że po dodaniu 600 map na serwer i wpisaniu ich w mapcycle.txt nie mogę połączyć się z serwerem ponieważ wyskakuje mi taki błąd
Host_Error: UserMsg: Not Present on Client 10
Wyczytałem że taki błąd występuje w plugach jeśli jest za dużo zapytań. Dzięki temu od razu pomyślałem że : w galileo.cfg pisało coś że w mapcycle.txt musi być tylko 489 map
jednak jak wyłączyłem galileo dalej się nie dało wejść na serwer dopiero jak usunąlem 200 map z mapcycle to mogę wejść na serwer.
przed chwilą pojawił się jeszcze taki błąd
BAD: 8684:svc_bad
Host_Error: CL_ParseServerMessage: Illegible server message - svc_b
macie jakieś pomysły ?
ja stawiam serwer speedrun z 3000 mapami na 10 lat a tutaj już mam problem z 500
Użytkownik wariat aka pro edytował ten post 16.12.2018 12:57
heniu1111
16.12.2018
Z galileo 5.9.1
// The default cvar `mapcyclefile` seems to crash the game if you have // more of 489 maps in `mapcycle.txt` file. Therefore, you can use this // cvar instead of the default `mapcyclefile` cvar if you want to have // more map on your map cycle file. // // If you set this cvar to "" your `mapcyclefile` cvar will be used // instead of this cvar. // // Default: "" gal_mapcyclefile "mapcycle.txt"
Więc jak się nie mylę to jak jest za dużo map w tym mapcycle.txt to będzie crash i nie ważne czy jest galileo czy nie.
To w tej sytuacji trzeba nowy plik zrobić gdzie będą mapy wpisane?
wariat aka pro 16.12.2018
testuję.
nie doczytałem tam .
Zmieniłem nazwę gal_mapcyclefile "mapcycle2.txt" w galileo.cfg
i działa lecz nie ma kolejności takiej jak powinna być.
Użytkownik wariat aka pro edytował ten post 16.12.2018 13:25