Witam
Mamy taki kod na dodatkowe 20+int obrażeń z danej broni
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_P90 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.2, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
teraz obrażenia zwiększają się o 1 po dodaniu 2 punktów w inteligencje, a jakbym chciał żeby zwiększały się po dodaniu dopiero 4 punktów to muszę zamiast "0,2" wpisać "0,4" czy jak to działa??