Lepszy efekt zabójstwa
SP3D!
06.02.2018
Chodzi mi o wybuchy i to co w dziwny sposób zabija np. piorun, rakieta itp aby po zabiciu działało to:
https://amxx.pl/topi...plosion-effect/
SP3D!
07.02.2018
zależy od kompa, ale jak już chcesz pisać to sensownie.
Od razu znalazlem jeszcze jedna rzecz kiedy mam 1/x z he działa jednak kiedy użyłem tego:
if(damagebits & DMG_GRENADE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*1.50, 0.0, idinflictor, damagebits);
Już niema tego efektu
Użytkownik SP3D! edytował ten post 07.02.2018 13:50
AwIlL^^
13.02.2018
Możesz zrobić warunek, że kiedy to bedzie zabójczy cios (obrażenia większe lub równe zdrowiu) to ma wywołać efekt zabicia.
Lub zrób forward, który się wywoła podczas używania umiejętności.
To są jedyne sposoby na zrobienie tego co chcesz.
ReCreator
14.02.2018
Jakiś czas temu używałem: https://youtu.be/NVqIrcZWf50
ReCreator
14.02.2018
Jeśli chcesz taki efekt jak na filmiku to wrzucasz plik amxx i dopisujesz go do plugins.ini nic więcej.
Użytkownik ReCreator edytował ten post 14.02.2018 14:11
AwIlL^^
14.02.2018
ja bym na twoim miejscu zrobił natyw, który wywołuje ten efekt i wywoływał ten natyw właśnie w silniku cod moda jeżeli chcesz aby był on wykonywany tylko dla umiejętności z coda
SP3D!
15.02.2018
pomożesz bo sam sb nie radze
Załączone pliki
Użytkownik SP3D! edytował ten post 15.02.2018 06:39
AwIlL^^
21.02.2018
plugin explosion_effect możesz usunąć bo przerzuciłem kod do silnika.
Załączone pliki
SP3D!
22.02.2018
Wiec działa, ale kiedy posiadamy 1/1 z broni działa lecz kiedy są to procenty czasami zdarza sie tak, że takze wychwytuje czynnik inteligencji.
Użytkownik SP3D! edytował ten post 22.02.2018 18:07
AwIlL^^
22.02.2018
Ale mógłbym zrobić to przy pomocy sprawdzania typu obrażeń.
AwIlL^^
08.03.2018
Zapomniałem o tym temacie w ogóle...
Powinno działać na 1/1 z czegokolwiek oraz na umiejętności od int takie jak rakiety itd...
nie będzie działać tylko kiedy masz zwiększone obrażenia z broni palnej od int.
Załączone pliki
Użytkownik AwIlL^^ edytował ten post 08.03.2018 15:52
SP3D!
09.03.2018
Zapomniałem o tym temacie w ogóle...
Powinno działać na 1/1 z czegokolwiek oraz na umiejętności od int takie jak rakiety itd...
nie będzie działać tylko kiedy masz zwiększone obrażenia z broni palnej od int.
Na 1/1 z broni palnej ma nie działać (teraz jest ok)
na umiejetności działa
a na inteligencje i procenty przy broni palnej jest tak jak przedtem
+ Mógłbyś dodać aby działało na zw granaty
Użytkownik **Tomeczek** edytował ten post 09.03.2018 13:54