←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Silnik
Lepszy efekt zabójstwa

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 06.02.2018

Chodzi mi o wybuchy i to co w dziwny sposób zabija np. piorun, rakieta itp aby po zabiciu działało to:

 

https://amxx.pl/topi...plosion-effect/

 

Odpowiedz

  • +
  • -
vanillah - zdjęcie vanillah 07.02.2018

przy 32 slotach jak kosci lataja po calej mapie wiesz jakie to lagi?

Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 07.02.2018

zależy od kompa, ale jak już chcesz pisać to sensownie.

Od razu znalazlem jeszcze jedna rzecz kiedy mam 1/x z he działa jednak kiedy użyłem tego:

if(damagebits & DMG_GRENADE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*1.50, 0.0, idinflictor, damagebits);

Już niema tego efektu


Użytkownik SP3D! edytował ten post 07.02.2018 13:50
Odpowiedz

  • +
  • -
Skull. - zdjęcie Skull. 07.02.2018

Musisz wychwycić zadawanie obrażeń cod.

Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 08.02.2018

W jaki sposób ?

Odpowiedz

  • +
  • -
AwIlL^^ - zdjęcie AwIlL^^ 13.02.2018

W silniku masz coś takiego jak "ZadajObrazenia" ta funkcja się wywołuje kiedy atakujesz rakietą, miną, dynamitem itd...
Możesz zrobić warunek, że kiedy to bedzie zabójczy cios (obrażenia większe lub równe zdrowiu) to ma wywołać efekt zabicia.
Lub zrób forward, który się wywoła podczas używania umiejętności.
To są jedyne sposoby na zrobienie tego co chcesz.
Odpowiedz

  • +
  • -
ReCreator - zdjęcie ReCreator 14.02.2018

Nie prościej było by wgrać osobny plugin dla takich efektów?
Jakiś czas temu używałem: https://youtu.be/NVqIrcZWf50
Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 14.02.2018

Czyli rozumiem że mam ten plugin wrzucić do silnika codmoda?
Odpowiedz

  • +
  • -
ReCreator - zdjęcie ReCreator 14.02.2018

Jeśli chcesz taki efekt jak na filmiku to wrzucasz plik amxx i dopisujesz go do plugins.ini nic więcej. 


Użytkownik ReCreator edytował ten post 14.02.2018 14:11
Odpowiedz

  • +
  • -
AwIlL^^ - zdjęcie AwIlL^^ 14.02.2018

ja bym na twoim miejscu zrobił natyw, który wywołuje ten efekt i wywoływał ten natyw właśnie w silniku cod moda jeżeli chcesz aby był on wykonywany tylko dla umiejętności z coda :)

Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 15.02.2018

AwIlL

pomożesz bo sam sb nie radze

Załączone pliki


Użytkownik SP3D! edytował ten post 15.02.2018 06:39
Odpowiedz

  • +
  • -
AwIlL^^ - zdjęcie AwIlL^^ 21.02.2018

plugin explosion_effect możesz usunąć bo przerzuciłem kod do silnika.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 22.02.2018

Wiec działa, ale kiedy posiadamy 1/1 z broni działa lecz kiedy są to procenty czasami zdarza sie tak, że takze wychwytuje czynnik inteligencji.


Użytkownik SP3D! edytował ten post 22.02.2018 18:07
Odpowiedz

  • +
  • -
AwIlL^^ - zdjęcie AwIlL^^ 22.02.2018

Jak ominę czynnik inteligencji to nie będzie działać na takie umiejętności jak rakiety, miny...
Ale mógłbym zrobić to przy pomocy sprawdzania typu obrażeń.
Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 23.02.2018

Ok czekam ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
AwIlL^^ - zdjęcie AwIlL^^ 08.03.2018

Zapomniałem o tym temacie w ogóle...
Powinno działać na 1/1 z czegokolwiek oraz na umiejętności od int takie jak rakiety itd...
nie będzie działać tylko kiedy masz zwiększone obrażenia z broni palnej od int.

Załączone pliki


Użytkownik AwIlL^^ edytował ten post 08.03.2018 15:52
Odpowiedz

  • +
  • -
SP3D! - zdjęcie SP3D! 09.03.2018

Zapomniałem o tym temacie w ogóle...
Powinno działać na 1/1 z czegokolwiek oraz na umiejętności od int takie jak rakiety itd...
nie będzie działać tylko kiedy masz zwiększone obrażenia z broni palnej od int.

Na 1/1 z broni palnej ma nie działać (teraz jest ok)

na umiejetności działa

a na inteligencje i procenty przy broni palnej jest tak jak przedtem

+ Mógłbyś dodać aby działało na zw granaty


Użytkownik **Tomeczek** edytował ten post 09.03.2018 13:54
Odpowiedz