←  Pytania dotyczące pluginów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Standardowe api (jb cypis) - Jak dodać spr...


Best Answer vanillah 28.04.2017 14:39

zamien caly GdzieDojsc(id, team)
na

public wiadomosc(id){
ColorChat(id, GREEN, "WIADOMOSC");
}

GdzieDojsc(id, team)
{
set_pdata_int(id, 125, get_pdata_int(id, 125) & ~(1<<8));
if(team == 6)
{
if(!is_user_alive(id))
{
gTeam[id] = 0;
engclient_cmd(id, "jointeam", "6");
}
else
client_print(id, print_center, "Nie mozesz byc obserwatorem");
return;
}

if(gTeam[id] == team)
return;

new ile_graczy[2];
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;

switch(cs_get_user_team(i))
{
case 1: ile_graczy[0]++;
case 2: ile_graczy[1]++;
}
}
if(czas_bronie && jail_day%7 && !gTeam[id] && ((team == 1 && ile_graczy[0]) || (team == 2 && ile_graczy[1])))
{
ColorChat(id, GREEN, "[PrisonBreak]^x01 Mozesz dolaczyc dopiero jak sie skonczy runda!");
GdzieDojsc(id, 6);
return;
}

new iRet;
ExecuteForward(fJoinTeam, iRet, id, team, ile_graczy[0], ile_graczy[1]);

switch(iRet)
{
case 9999: return;
case 1,2: team = iRet;
}

if(gTeam[id] == team)
return;

new msg_blocke = get_msg_block(g_msgid[id]);
set_msg_block(g_msgid[id], BLOCK_SET);
engclient_cmd(id, "jointeam", team==2? "2": "1");
//set_msg_block(g_msgid[id], msg_blocke);

//set_msg_block(g_msgid[id], BLOCK_SET);
engclient_cmd(id, "joinclass", "1");
set_msg_block(g_msgid[id], msg_blocke);
gTeam[id] = team;
wiadomosc(id);
}
Go to the full post

  • +
  • -
Mrufka.'s Photo Mrufka. 20.04.2017

 Witam

Potrzebuje dodać funkcję, która ma za zadanie sprawdzić czy gracz wybrał team i jeżeli wybrał przykładowo wysłać mu wiadomość z przywitaniem na czacie.

Może jestem jakiś ułomny, ale nie potrafię tego dodać do: https://amxx.pl/inde...attach_id=68367, a nawet nie wiem co tam dodać ;_;

 

PS Jeżeli pomyliłem działy to przepraszam, nie wiedziałem gdzie to wstawić ;-;

Quote

  • +
  • -
d0naciak's Photo d0naciak 26.04.2017

Powitanie najlepiej jak na Codzie czyli taska po połączeniu i już - optymalnie wg. mnie.

Quote

  • +
  • -
Mrufka.'s Photo Mrufka. 27.04.2017

Problem w tym, że jak zrobię na taska to wiadomość wyświetli się po czasie nawet jeżeli gracz nie wybierze teamu, a mi chodzi o wiadomość po wybraniu drużyny.

Quote

  • +
  • -
Best Answer vanillah's Photo vanillah 28.04.2017

zamien caly GdzieDojsc(id, team)
na

public wiadomosc(id){
ColorChat(id, GREEN, "WIADOMOSC");
}

GdzieDojsc(id, team)
{
set_pdata_int(id, 125, get_pdata_int(id, 125) & ~(1<<8));
if(team == 6)
{
if(!is_user_alive(id))
{
gTeam[id] = 0;
engclient_cmd(id, "jointeam", "6");
}
else
client_print(id, print_center, "Nie mozesz byc obserwatorem");
return;
}

if(gTeam[id] == team)
return;

new ile_graczy[2];
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;

switch(cs_get_user_team(i))
{
case 1: ile_graczy[0]++;
case 2: ile_graczy[1]++;
}
}
if(czas_bronie && jail_day%7 && !gTeam[id] && ((team == 1 && ile_graczy[0]) || (team == 2 && ile_graczy[1])))
{
ColorChat(id, GREEN, "[PrisonBreak]^x01 Mozesz dolaczyc dopiero jak sie skonczy runda!");
GdzieDojsc(id, 6);
return;
}

new iRet;
ExecuteForward(fJoinTeam, iRet, id, team, ile_graczy[0], ile_graczy[1]);

switch(iRet)
{
case 9999: return;
case 1,2: team = iRet;
}

if(gTeam[id] == team)
return;

new msg_blocke = get_msg_block(g_msgid[id]);
set_msg_block(g_msgid[id], BLOCK_SET);
engclient_cmd(id, "jointeam", team==2? "2": "1");
//set_msg_block(g_msgid[id], msg_blocke);

//set_msg_block(g_msgid[id], BLOCK_SET);
engclient_cmd(id, "joinclass", "1");
set_msg_block(g_msgid[id], msg_blocke);
gTeam[id] = team;
wiadomosc(id);
}

Edited by vanillah, 28.04.2017 14:41.
Quote

  • +
  • -
Mrufka.'s Photo Mrufka. 28.04.2017

Dzięki, właśnie o to mi chodziło. +

Quote