Standardowe api (jb cypis) - Jak dodać spr...
Best Answer vanillah 28.04.2017 14:39
zamien caly GdzieDojsc(id, team)
na
public wiadomosc(id){ ColorChat(id, GREEN, "WIADOMOSC"); } GdzieDojsc(id, team) { set_pdata_int(id, 125, get_pdata_int(id, 125) & ~(1<<8)); if(team == 6) { if(!is_user_alive(id)) { gTeam[id] = 0; engclient_cmd(id, "jointeam", "6"); } else client_print(id, print_center, "Nie mozesz byc obserwatorem"); return; } if(gTeam[id] == team) return; new ile_graczy[2]; for(new i=1; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; switch(cs_get_user_team(i)) { case 1: ile_graczy[0]++; case 2: ile_graczy[1]++; } } if(czas_bronie && jail_day%7 && !gTeam[id] && ((team == 1 && ile_graczy[0]) || (team == 2 && ile_graczy[1]))) { ColorChat(id, GREEN, "[PrisonBreak]^x01 Mozesz dolaczyc dopiero jak sie skonczy runda!"); GdzieDojsc(id, 6); return; } new iRet; ExecuteForward(fJoinTeam, iRet, id, team, ile_graczy[0], ile_graczy[1]); switch(iRet) { case 9999: return; case 1,2: team = iRet; } if(gTeam[id] == team) return; new msg_blocke = get_msg_block(g_msgid[id]); set_msg_block(g_msgid[id], BLOCK_SET); engclient_cmd(id, "jointeam", team==2? "2": "1"); //set_msg_block(g_msgid[id], msg_blocke); //set_msg_block(g_msgid[id], BLOCK_SET); engclient_cmd(id, "joinclass", "1"); set_msg_block(g_msgid[id], msg_blocke); gTeam[id] = team; wiadomosc(id); }Go to the full post
Mrufka.
20.04.2017
Witam
Potrzebuje dodać funkcję, która ma za zadanie sprawdzić czy gracz wybrał team i jeżeli wybrał przykładowo wysłać mu wiadomość z przywitaniem na czacie.
Może jestem jakiś ułomny, ale nie potrafię tego dodać do: https://amxx.pl/inde...attach_id=68367, a nawet nie wiem co tam dodać ;_;
PS Jeżeli pomyliłem działy to przepraszam, nie wiedziałem gdzie to wstawić ;-;
d0naciak
26.04.2017
Powitanie najlepiej jak na Codzie czyli taska po połączeniu i już - optymalnie wg. mnie.
Mrufka.
27.04.2017
Problem w tym, że jak zrobię na taska to wiadomość wyświetli się po czasie nawet jeżeli gracz nie wybierze teamu, a mi chodzi o wiadomość po wybraniu drużyny.
Best Answer
vanillah
28.04.2017
zamien caly GdzieDojsc(id, team)
na
public wiadomosc(id){ ColorChat(id, GREEN, "WIADOMOSC"); } GdzieDojsc(id, team) { set_pdata_int(id, 125, get_pdata_int(id, 125) & ~(1<<8)); if(team == 6) { if(!is_user_alive(id)) { gTeam[id] = 0; engclient_cmd(id, "jointeam", "6"); } else client_print(id, print_center, "Nie mozesz byc obserwatorem"); return; } if(gTeam[id] == team) return; new ile_graczy[2]; for(new i=1; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; switch(cs_get_user_team(i)) { case 1: ile_graczy[0]++; case 2: ile_graczy[1]++; } } if(czas_bronie && jail_day%7 && !gTeam[id] && ((team == 1 && ile_graczy[0]) || (team == 2 && ile_graczy[1]))) { ColorChat(id, GREEN, "[PrisonBreak]^x01 Mozesz dolaczyc dopiero jak sie skonczy runda!"); GdzieDojsc(id, 6); return; } new iRet; ExecuteForward(fJoinTeam, iRet, id, team, ile_graczy[0], ile_graczy[1]); switch(iRet) { case 9999: return; case 1,2: team = iRet; } if(gTeam[id] == team) return; new msg_blocke = get_msg_block(g_msgid[id]); set_msg_block(g_msgid[id], BLOCK_SET); engclient_cmd(id, "jointeam", team==2? "2": "1"); //set_msg_block(g_msgid[id], msg_blocke); //set_msg_block(g_msgid[id], BLOCK_SET); engclient_cmd(id, "joinclass", "1"); set_msg_block(g_msgid[id], msg_blocke); gTeam[id] = team; wiadomosc(id); }
Edited by vanillah, 28.04.2017 14:41.