Blokada dzwięków strzałów pod komendę - pr...
NEQU#
30.08.2016
blokujemy_dzwieki.sma 1,11 KB 61 Ilość pobrań
NEQU#
30.08.2016
zobacz to
Unlucky nie. W tej wersji blokuje dźwięki bez względu na wszystko, ogólnie trzeba to jakoś zrobić z opcja włączania/wyłączania, 1 stronna komenda odpada.
Użytkownik NEQU# edytował ten post 30.08.2016 20:43
tytusek
30.08.2016
#pragma semicolon 0#include <amxmisc>#include <fakemeta>new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5}new bool:g_dzwieki[33];public plugin_init() {register_plugin("Blokujemy dzwieki", "1.0", "DarkGL")register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent");register_clcmd("say /dzwieki", "wycisz_dzwieki");}public wycisz_dzwieki(id)g_dzwieki[id] = true;public client_putinserver(id)g_dzwieki[id] = false;public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2) {if(g_dzwiek[id]){new bool:bFind = false;for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++){if(eventindex == iEvents[i]){bFind = true;break;}}if(!bFind) return FMRES_IGNORED;}return FMRES_SUPERCEDE;}a to
rzeznik9871
30.08.2016
#include <amxmisc> #include <fakemeta> new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5} new bool:g_dzwieki[33]; public plugin_init() { register_plugin("Blokujemy dzwieki", "1.0", "DarkGL") register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent"); register_clcmd("say /dzwieki", "wycisz_dzwieki"); } public wycisz_dzwieki(id) { if(g_dzwieki[id]) { client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wylaczone") g_dzwieki[id] = false; } else { client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wlaczone") g_dzwieki[id]=true } } public client_putinserver(id) g_dzwieki[id] = true; public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2) { if(g_dzwiek[id]) return FMRES_IGNORED; new bool:bFind = false; for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++){ if(eventindex == iEvents[i]){ bFind = true; break; } } if(!bFind) return FMRES_IGNORED; return FMRES_SUPERCEDE; }
?
NEQU#
30.08.2016
Info wyświetla dobrze, jednak bez względu na to czy g_dzwieki = true czy false wciąż blokuje dźwięki.#include <amxmisc> #include <fakemeta> new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5} new bool:g_dzwieki[33]; public plugin_init() { register_plugin("Blokujemy dzwieki", "1.0", "DarkGL") register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent"); register_clcmd("say /dzwieki", "wycisz_dzwieki"); } public wycisz_dzwieki(id) { if(g_dzwieki[id]) { client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wylaczone") g_dzwieki[id] = false; } else { client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wlaczone") g_dzwieki[id]=true } } public client_putinserver(id) g_dzwieki[id] = true; public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2) { if(g_dzwiek[id]) return FMRES_IGNORED; new bool:bFind = false; for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++){ if(eventindex == iEvents[i]){ bFind = true; break; } } if(!bFind) return FMRES_IGNORED; return FMRES_SUPERCEDE; }?
@tytus też sprawdziłem, ta sama sytuacja co poprzednio, blokuje dźwięki cały czas bez względu na komendę.
Użytkownik NEQU# edytował ten post 30.08.2016 21:37
rzeznik9871
30.08.2016
tak btw jakie to ma blokowac dzwieki? bo wgralem na locala pochodzilem postrzelalem i u mnie nic nie blokuje
NEQU#
31.08.2016
Blokuje dzwieki strzalow twojego teamu.tak btw jakie to ma blokowac dzwieki? bo wgralem na locala pochodzilem postrzelalem i u mnie nic nie blokuje
NEQU#
31.08.2016
Niestety, nie mogę edytować posta.
A więc tak, próbowałem w ten sposób i jedyne co udało mi się osiągnąć to bugujące się strzały co 2 pocisk jest wyciszony, oprócz tego wycisza je nawet osobie strzelającej, nie tylko jego sojusznikom.
#include <amxmisc> #include <fakemeta> new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5} new bool:g_dzwieki[33]; public plugin_init() { register_plugin("Blokujemy dzwieki", "1.0", "DarkGL") register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent"); register_clcmd("say /dzwieki", "wycisz_dzwieki"); } public wycisz_dzwieki(id) { if(g_dzwieki[id]) { client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wylaczone") g_dzwieki[id] = false; } else { client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wlaczone") g_dzwieki[id] = true; } } public client_putinserver(id) g_dzwieki[id] = true; public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2) { if (g_dzwieki[id]) { g_dzwieki[id] = false; new bool:bFind = false; for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++) { if(eventindex == iEvents[i]){ bFind = true; break; } } if(!bFind) return FMRES_IGNORED; return FMRES_SUPERCEDE; } else { g_dzwieki[id] = true; } return FMRES_SUPERCEDE; }
klqs99
02.09.2016
Funkcja chyba nie zwraca ID gracza, więc takie blokowanie na próżno.
(int flags, const edict_t *pInvoker, unsigned short eventindex, float delay, float *origin, float *angles, float fparam1, float fparam2, int iparam1, int iparam2, int bparam1, int bparam2)
Użytkownik klqs99 edytował ten post 03.09.2016 00:01
NEQU#
03.09.2016
Funkcja chyba nie zwraca ID gracza, więc takie blokowanie na próżno.
(int flags, const edict_t *pInvoker, unsigned short eventindex, float delay, float *origin, float *angles, float fparam1, float fparam2, int iparam1, int iparam2, int bparam1, int bparam2)
klqs99
03.09.2016
Co Ty zrobiłeś? Ja Ci podałem co zwraca funkcja. To, że Dark sobie nazwał to "id" nie znaczy, ze zwraca to id gracza. Niech się wypowie jakaś osoba doświadczona, ja takimi rzeczami się nie interesuje
NEQU#
04.09.2016
Co Ty zrobiłeś? Ja Ci podałem co zwraca funkcja. To, że Dark sobie nazwał to "id" nie znaczy, ze zwraca to id gracza. Niech się wypowie jakaś osoba doświadczona, ja takimi rzeczami się nie interesuje
Wiedzy nie mam, doświadczenia też nie, także kombinowałem.
Temat wciąż aktualny