Funkcja Odpowiadająca za przeładowanie
marhalec
01.03.2016
Witam!
Mam pytanie odnośnie przeładowania broni. Otóż mod którym się zajmuje posiada menu wybieralne broni. przy niektórych broniach przy przytrzymanie podczas gry LPM broń strzela do wykorzystania magazynku i przeładowuje dopiero broń. Jednak scout każdorazowo po strzale przeładowuje jąbez naciskania r(reload).. Czy wiecie jaka funkcja może być odpowiedzialna za możliwość wystrzelenia 10 naboi ze scouta i dopiero przeładowanie a nie każdorazowo po strzale? To samo tyczy się glocka.. Z góry dziękuje za odpowiedź.
Asiap
03.03.2016
za strzal odpowiada Ham_Weapon_PrimaryAttack
mozna wywolac aby graczowi wystrzelalo obecnie trzymana bron
np.
static iActiveItem; if((iActiveItem = get_pdata_cbase(id, 373)) > 0) { ExecuteHamB(Ham_Weapon_PrimaryAttack, iActiveItem); }