Witam, mam problem z vipem gdyż jak ma się vipa dostaje sie p90 i sie pojawia i znika od razu pomoże mi ktoś?
W załączniku vipy i paintballgun
cvary:
paintballgun.amxx amx_pbgun (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Marker (MP5) amx_pbgunvip (domyślnie 1) - Włącza paintballowy SuperMarker (P90) dla VIPa amx_pbusp (domyślnie 1) - Włącza paintballowy USP amx_pbglock (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Glock pbgun_color (domyślnie 1) - Kolor farby [1 - losowe kulki, 2 - czerwone / niebieskie, 3 - zielone / pomarańczowe, 4 - żółte / fioletowe] pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile maksymalnie kulek może znajdować się aktualnie w powietrzu (jeśli twój serwer się laguje lub crashuje, obniż tę wartość) pbgun_velocity (domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000)) pbgun_speed (domyślnie 0.08) - Odstęp czasowy pomiędzy strzałami pbgun_life (domyślnie 15) - Ile sekund pozostają widoczne ślady po kulkach pbgun_glow (domyślne flagi "ab") - a = glows paintball, paintball, b = trasa pbgun_damage (domyślnie 100) - Ilość obrażeń zadawanych przez pojedynczą kulkę pbgun_sound (domyślnie 1) - Dzwięki strzału i uderzenia paintballnade.amxx amx_pbnade (domyślnie 1) - Włącza paintballowe granaty dla graczy pbnade_radius (domyślnie 150) - Zasięg wybuchu granata paintballmod.amxx amx_pbmod (domyślnie 1) - Włącza PaintBall Mod amx_pbmodel (domyślnie 1) - Włącza paintballowy model gracza amx_pbammo (domyślnie 4) - Ile magazynków kulek dostaje każdy gracz amx_getnade (domyślnie 2) - Sposób otrzymania granatu: 1 - co rundę, 2 - po zabiciu kogoś w poprzedniej rundzie amx_pbnadevip (domyślnie 1) - Włącza komplet granatów dla VIPa co rundę amx_pbmoney (domyślnie 1) - Włącza jeśli gracz nie ma kasy amx_pbstrip (domyślnie 1) - Włącza jeśli bronie gracza są usuwane amx_pbdm (domyślnie 0) - Po ilu sekundach po śmierci gracze się odradzają (jeśli ustawione na 0, gracze czekają do następnej rundy) amx_pbspawnprotect (domyślnie 5) - Czas ochrony gracza po odrodzeniu (0, aby wyłączyć)