Dodanie fragów graczowi oraz do ranku.
oeN.
14.07.2015
Witam,
Potrzebuję informacji jak w najlepszy sposób dodać graczowi X fragi do tabeli oraz do ranku (set_user_frags dodaje tylko do tabeli).
Linux'
14.07.2015
To tak nie dziala jezeli chodzi o rank. Trzeba by przerobic plugin od statsow tak by dalo sie modyfikowac zapis odpowiednia komenda i tam wprowadzasz zmiany dotyczace zabic/dedow itp itd.
oeN.
14.07.2015
Czyli wystarczyłoby w pluginie od ranku dodać natyw przejmujący ilość zabójstw gracza i tym natywem się posłużyć w innym pluginie? Hmm.. Muszę to spróbować
Użytkownik oeN. edytował ten post 14.07.2015 19:33
dasiek
15.07.2015
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
GwynBleidD
15.07.2015
To tak nie dziala jezeli chodzi o rank. Trzeba by przerobic plugin od statsow tak by dalo sie modyfikowac zapis odpowiednia komenda i tam wprowadzasz zmiany dotyczace zabic/dedow itp itd.
Czyli wystarczyłoby w pluginie od ranku dodać natyw przejmujący ilość zabójstw gracza i tym natywem się posłużyć w innym pluginie? Hmm.. Muszę to spróbować
Powodzenia w szukaniu pluginu od ranku
Pluginy miscstats, statsx i csstats służą wyłącznie do wyświetlania rankingu (i ewentualnego zliczania dodatkowych statystyk jak to, który team w danej rundzie był lepszy). Za właściwe zliczanie statystyk odpowiedzialny jest moduł CSX.
Sam moduł oferuje 3 natywy: custom_weapon_add, custom_weapon_dmg i custom_weapon_shot. Rejestrując swój "damage" jako custom weapon możesz następnie przekazywać do csx odpowiedni damage.
Innej metody nie ma.
oeN.
15.07.2015
Powodzenia w szukaniu pluginu od ranku
Właśnie się skapłem, dlatego zgłosiłeś temat do zamknięcia Nie ma lipy, tego nie ogarne. Spodziewałem się łatwego rozwiązania ale nic z tego nie wyjdzie.
Użytkownik oeN. edytował ten post 15.07.2015 17:10
GwynBleidD
15.07.2015
Ależ da się to ogarnąć, wystarczy przeanalizować w jaki sposób moduł łapie zabójstwa i wstrzelić się tak, by to wyłapał.
GwynBleidD
20.07.2015
Gdzieś mi się obiło o uszy, że Ham_AddPoints dodaje fraga również w rankingu
Jcr
20.07.2015
Gdzieś mi się obiło o uszy, że Ham_AddPoints dodaje fraga również w rankingu
Właśnie to sprawdziłem, niestety zmienia staty tylko w tabeli.
Nie dodaje fragów ani w BF2 ani w /top15
ExecuteHamB(Ham_AddPoints, id, 1, true)
id = index gracza
1 = ilość fragów
true = czy wynik w tabeli może być ujemny
GwynBleidD
21.07.2015
Dla bf2 ten sposób nie zadziała, bf2 łapie zabójstwo, csstats moment dodania fraga do tabeli. Ale bf2 da się oszukać prościej, choćby komendą:
bf2_addkills <gracz> <zabicia> - możliwość dodania fragów dla gracza.
Możliwe, że istnieje też jakiś natyw do tej operacji, przeglądnij źródła bf2
Jcr
21.07.2015
Nie ma co tak kombinować, zrobi się dla bf2 a nie będzie działać gdzie indziej, trzeba znaleźć uniwersalną metodę która doda score tak jakby się kogoś zabiło
GwynBleidD
21.07.2015
Uniwersalnej metody nie ma! Przynajmniej nie w kontekście który masz na myśli.
Jeśli chcesz uniwersalną metodę - użyj obu na raz, osobno dla bf2 i osobno dla zwykłego rankingu.
Jcr
21.07.2015
Uniwersalnej metody nie ma! Przynajmniej nie w kontekście który masz na myśli.
Jeśli chcesz uniwersalną metodę - użyj obu na raz, osobno dla bf2 i osobno dla zwykłego rankingu.
No trzeba by wyciągnąć z csstats, zwykłej tabeli, bf2, diablo, coda, deathruna, jailbrake, war3ft i wielu innych modów wszystko od dodawania punktów
oeN.
21.07.2015
Łatwiej by było gdyby csstats przechowywało fragi w zmiennej którą można zwrócić poprzez natyw a tak to lipa...
Jest jeszcze opcja zrobić własne statystyki i na nich się wzorować zamiast csstats Takie głupie rozwiązanie.
Użytkownik oeN. edytował ten post 21.07.2015 21:38
GwynBleidD
22.07.2015
No trzeba by wyciągnąć z csstats, zwykłej tabeli, bf2, diablo, coda, deathruna, jailbrake, war3ft i wielu innych modów wszystko od dodawania punktów
Za bardzo się rozmarzyłeś...
Każdy plugin w inny sposób wykrywa moment zdobycia fraga, czasem w zależności od potrzeb. Możemy wykrywać logevent, death_msg, dodanie do tabeli fraga, damage, być może nawet animację lub ramkę informującą umierającego gracza, że właśnie umarł. Dlaczego mówię tu o doboru sposobu w zależności od potrzeb? Niektóre pluginy celowo uwzględniają również fragi bonusowe, dodane za wybuch bomby, odprowadzenie zakładników itp, niektóre pluginy celowo to pomijają, a jeszcze innym jest to wielce obojętne. Niektóre pluginy zwracają uwagę na to, jaka broń została użyta, jaki damage został zadany, kto jest atakującym, kto jest atakowanym i można tak wymieniać, wymieniać, wymieniać... Każdy z eventów działa inaczej i reaguje na inny składnik cyklu zdobycia fraga.
Więc żeby znaleźć uniwersalną metodę, musiałbyś odtworzyć idealnie wszystko co następuje przy zdobyciu fraga, prawdopodobnie łącznie z faktycznym uśmierceniem gracza, bo niektórych eventów w silniku HLDS nie da się zasymulować. Dlatego plugin dodający flagi powinien być dostosowany do tego, jak działa mod z którym powinien być kompatybilny. Chcesz zachować kompatybilność ze wszystkimi? Sprawdź po kolei w jaki sposób jest wyłapywany frag w każdym z modów, ewentualnie poszukaj możliwości dodania fraga w danym modzie ręcznie (np przez komendę, natyw itp tak jak to ma miejsce w bf2). Tu nie ma drogi na skróty.
Jcr
27.07.2015
No trzeba by wyciągnąć z csstats, zwykłej tabeli, bf2, diablo, coda, deathruna, jailbrake, war3ft i wielu innych modów wszystko od dodawania punktówZa bardzo się rozmarzyłeś...
Każdy plugin w inny sposób wykrywa moment zdobycia fraga, czasem w zależności od potrzeb. Możemy wykrywać logevent, death_msg, dodanie do tabeli fraga, damage, być może nawet animację lub ramkę informującą umierającego gracza, że właśnie umarł. Dlaczego mówię tu o doboru sposobu w zależności od potrzeb? Niektóre pluginy celowo uwzględniają również fragi bonusowe, dodane za wybuch bomby, odprowadzenie zakładników itp, niektóre pluginy celowo to pomijają, a jeszcze innym jest to wielce obojętne. Niektóre pluginy zwracają uwagę na to, jaka broń została użyta, jaki damage został zadany, kto jest atakującym, kto jest atakowanym i można tak wymieniać, wymieniać, wymieniać... Każdy z eventów działa inaczej i reaguje na inny składnik cyklu zdobycia fraga.
Więc żeby znaleźć uniwersalną metodę, musiałbyś odtworzyć idealnie wszystko co następuje przy zdobyciu fraga, prawdopodobnie łącznie z faktycznym uśmierceniem gracza, bo niektórych eventów w silniku HLDS nie da się zasymulować. Dlatego plugin dodający flagi powinien być dostosowany do tego, jak działa mod z którym powinien być kompatybilny. Chcesz zachować kompatybilność ze wszystkimi? Sprawdź po kolei w jaki sposób jest wyłapywany frag w każdym z modów, ewentualnie poszukaj możliwości dodania fraga w danym modzie ręcznie (np przez komendę, natyw itp tak jak to ma miejsce w bf2). Tu nie ma drogi na skróty.
Dlatego napisałem, że z każdego tego moda, trzeba wyciągnać specyficzne eventy od fragów...