Dokładnie tak jak w opisie ;]
Szukam starego Roundsounda
(Chodzi mi o tego co się nutki i ścieżki dopisywało do *.sma)
I nie interesuje mnie w ogóle Alternative End Round Sounds
Z góry dziękuję za pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dźwięk na koniec Rundy [mp3]
Temat rozp.
Tifa
, 23.09.2009 13:53
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.09.2009 13:53
#2
Napisano 23.09.2009 15:39
Dam ci takie coś co ja napisałem na PGC FFA
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define PLUGIN "Muzyka na Koniec" #define VERSION "1.2" #define AUTHOR "MIKUS!!" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") } public t_win() { static iPlayers[32], iNum, iPlayer; get_players(iPlayers, iNum); for( new i = 0; i < iNum; i++ ) { iPlayer = iPlayers[i]; new rand = random_num(0,4) client_cmd(iPlayer,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/everybody.mp3") case 1: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/jp_na_100.mp3") case 2: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/low.mp3") case 3: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/muza_pgc_1.mp3") case 4: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/techno_rocker.mp3") } return PLUGIN_HANDLED } } public ct_win() { static iPlayers[32], iNum, iPlayer; get_players(iPlayers, iNum); for( new i = 0; i < iNum; i++ ) { iPlayer = iPlayers[i]; new rand = random_num(0,4) client_cmd(iPlayer,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/crazy_pipe.mp3") case 1: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/get_this_party_jumping.mp3") case 2: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/go_west.mp3") case 3: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/muza_pgc_2.mp3") case 4: client_cmd(iPlayer,"mp3 play sound/pgc/ffa/my_feelings_for_you.mp3") } return PLUGIN_HANDLED } } public plugin_precache() { precache_sound("pgc/ffa/crazy_pipe.mp3") precache_sound("pgc/ffa/get_this_party_jumping.mp3") precache_sound("pgc/ffa/go_west.mp3") precache_sound("pgc/ffa/muza_pgc_2.mp3") precache_sound("pgc/ffa/my_feelings_for_you.mp3") precache_sound("pgc/ffa/everybody.mp3") precache_sound("pgc/ffa/jp_na_100.mp3") precache_sound("pgc/ffa/low.mp3") precache_sound("pgc/ffa/muza_pgc_1.mp3") precache_sound("pgc/ffa/techno_rocker.mp3") return PLUGIN_CONTINUE }
#3
Napisano 23.09.2009 21:54
Niestety przy kompilowaniu są 2 błędy
i na dodatek muzyki nie są odgrywane
i na dodatek muzyki nie są odgrywane
#4
Napisano 23.09.2009 21:59
Proszę inny kod:
//RoundSound.amxx -by PaintLancer #include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer") register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") } public t_win() { new rand = random_num(0,2) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/twinnar") // zmień tutaj na wlasna nazwe muzyki case 1: client_cmd(0,"spk misc/twinnar2") // jak wyżej case 2: client_cmd(0,"spk misc/twinnar3") // jak wyżej } return PLUGIN_HANDLED } public ct_win() { new rand = random_num(0,2) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar2") // zmień tutaj na wlasna nazwe muzyki case 1: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar3") // jak wyzej case 2: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar4") // jak wyzej } return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache() { precache_sound("misc/ctwinnar2.wav") // tutaj musisz podac precache_sound("misc/ctwinnar3.wav") // wszystkie precache_sound("misc/ctwinnar4.wav") // nazwy muzyczek precache_sound("misc/twinnar.wav") // ktore podales wyzej precache_sound("misc/twinnar2.wav") // aby mogly sie precache_sound("misc/twinnar3.wav") // one sciagnac return PLUGIN_CONTINUE }
#5
Napisano 24.09.2009 11:40
Twój kolego wyżej jest dla wav...
Ja potrzebowałem empeczy :B
a tak btw to juz sobie poradzilem
Ja potrzebowałem empeczy :B
a tak btw to juz sobie poradzilem
#include <amxmodx> new const sounds_tt[][] = { "misc/roundsound/tt1.mp3", "misc/roundsound/tt2.mp3", "misc/roundsound/tt3.mp3", "misc/roundsound/tt4.mp3", "misc/roundsound/tt5.mp3" } new const sounds_ct[][] = { "misc/roundsound/ct1.mp3", "misc/roundsound/ct2.mp3", "misc/roundsound/ct3.mp3", "misc/roundsound/ct4.mp3", "misc/roundsound/ct5.mp3", "misc/roundsound/ct6.mp3" } public plugin_precache() { for (new i = 0; i < sizeof sounds_tt; i++) precache_sound(sounds_tt[i]) for (new i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++) precache_sound(sounds_ct[i]) } public plugin_init() { register_plugin("RoundSound","1.0","KaMaZZ") register_event("SendAudio", "tt_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") } public tt_win() { client_cmd(0,"stopsound") play_sound(0, sounds_tt[random_num(0, sizeof sounds_tt - 1)]) return PLUGIN_CONTINUE } public ct_win() { client_cmd(0,"stopsound") play_sound(0, sounds_ct[random_num(0, sizeof sounds_ct - 1)]) return PLUGIN_CONTINUE } stock play_sound(index, const dzwiek[]) { if(contain(dzwiek, ".mp3") != -1) { new soundform[64] format(soundform, 63, "sound/%s", dzwiek) client_cmd(index, "mp3 play %s", soundform) } else client_cmd(index, "spk %s", dzwiek) }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych