Podmiana modelu
DarkGL
21.09.2009
załóżmy że w folderze models mam sobie jakiś plik mdl nazwijmy go asd ;D chce go ustawić graczowi zamiast noża chciałem to zrobić funkcją:
entity_set_model
a dokładniej tak
co robię źle? a może to trzeba w ogóle inaczej ? chciałem wzorować się na pluginie GHW Weapon Replacement ale nadal mi się nie udawało
entity_set_model
a dokładniej tak
entity_set_model(id,"models/v_asd.mdl")ale gdy tak zrobie następuje crash serva
co robię źle? a może to trzeba w ogóle inaczej ? chciałem wzorować się na pluginie GHW Weapon Replacement ale nadal mi się nie udawało
Miczu
21.09.2009
Modele broni widziane nie robisz tym, robisz to za pomoca:
entity_set_string
parametry:
EV_SZ_viewmodel
EV_SZ_weaponmodel
entity_set_string
parametry:
EV_SZ_viewmodel
EV_SZ_weaponmodel
DarkGL
22.09.2009
nie będę pisał drugiego tematu więc tutaj zapytam zrobiłem coś takiego
if(cs_get_user_team(j) == CS_TEAM_T) { ile_tt++; }i wywal mi tu błąd
Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")?
Miczu
22.09.2009
Ja osobiscie bym uzyl funkcji z core:
get_user_team
wynik 1 to terro
wynik 2 to CT
wynik 3 to spec
wynik 0 to unsigned
get_user_team
wynik 1 to terro
wynik 2 to CT
wynik 3 to spec
wynik 0 to unsigned
DarkGL
22.09.2009
a co do modelu to tak ma to wyglądać ?
entity_set_string(kto_widelec, EV_SZ_viewmodel, knife_model) entity_set_string(kto_widelec, EV_SZ_weaponmodel, knife_player)
new knife_player[] = "models/p_asd.mdl" new knife_model[] = "models/v_asd.mdl"
DarkGL
22.09.2009
wzorowałem się na diablo modzie i ty masz tak
[ Dodano: 22-09-2009, 12:24 ]
dobra juz sobie poradziłem
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)
new SWORD_VIEW[] = "models/diablomod/v_knife.mdl" new SWORD_PLAYER[] = "models/diablomod/p_knife.mdl"więc chyba dobrze zrobiłem ale nie działa
[ Dodano: 22-09-2009, 12:24 ]
dobra juz sobie poradziłem