Witajcie. Szukam pluginu podobnego do knife moda, ale żebym mógł wybrać sobie np. skin ak47.
Genralnie mam już wgranego knife moda pod komendą /knife, i chciałbym mieć też do wyboru modele dla ak47 pod komendą /ak47
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 07.05.2015 23:02
Witajcie. Szukam pluginu podobnego do knife moda, ale żebym mógł wybrać sobie np. skin ak47.
Genralnie mam już wgranego knife moda pod komendą /knife, i chciałbym mieć też do wyboru modele dla ak47 pod komendą /ak47
Napisano 08.05.2015 06:16
Nie możesz przerobić z knife moda ewentualnie mogę ci pomóc lub zrobić;D
Użytkownik Z!3L0ny edytował ten post 08.05.2015 06:41
Napisano 08.05.2015 16:49
Tylko to będzie ciężko zrobić, ponieważ skiny broni chciałbym tylko dla vipa. Jak wcześniej miałem knife moda tylko dla vipa, to jeśli komuś się vip skończył, to i tak miał ostatnią wybraną kose i nie mógł zmienić na standardową. Czyli trzeba zrobić tak, żeby po skończeniu się vipa, broń wracała do standardowej.
Napisano 09.05.2015 14:18
Tylko to będzie ciężko zrobić, ponieważ skiny broni chciałbym tylko dla vipa. Jak wcześniej miałem knife moda tylko dla vipa, to jeśli komuś się vip skończył, to i tak miał ostatnią wybraną kose i nie mógł zmienić na standardową. Czyli trzeba zrobić tak, żeby po skończeniu się vipa, broń wracała do standardowej.
Mogę zrobić. Napisz mi.
Napisano 09.05.2015 22:35
Tylko to będzie ciężko zrobić, ponieważ skiny broni chciałbym tylko dla vipa. Jak wcześniej miałem knife moda tylko dla vipa, to jeśli komuś się vip skończył, to i tak miał ostatnią wybraną kose i nie mógł zmienić na standardową. Czyli trzeba zrobić tak, żeby po skończeniu się vipa, broń wracała do standardowej.
Mogę zrobić. Napisz mi.
Dlaczego nie zrobisz tego tutaj ?
Napisano 10.05.2015 07:31
Zielony - dlaczego głupio nabijasz posty ?
Trudno to zrobić jak nie napisał :
1. Jak mają być zapisane skiny w pluginie.
2. Jakie skiny mają tam być.
3. Ile tych skinów -.-
meh
Napisano 10.05.2015 08:10
Glupio? Jak ktos by tez mial taki problem to ma mu pisac na pw?Zielony - dlaczego głupio nabijasz posty ?
Trudno to zrobić jak nie napisał :
1. Jak mają być zapisane skiny w pluginie.
2. Jakie skiny mają tam być.
3. Ile tych skinów -.-
Napisano 10.05.2015 10:53
No np. mogą być 3 skiny. Ja sobie je podmienię bo aż taki ciemny nie jestem
I żeby plugin był na wzór knife moda.
Napisano 10.05.2015 12:50
uzupełnij se.
meh
Napisano 10.05.2015 19:10
Napisano 11.05.2015 22:51
Zrobiłem takie coś według pluginu Tazmana i mam 5 errorów:
testmod.sma(359) : warning 209: function "SetAk47" should return a value testmod.sma(367) : error 021: symbol already defined: "entity_set_string" testmod.sma(371) : error 021: symbol already defined: "entity_set_string" testmod.sma(379) : error 010: invalid function or declaration testmod.sma(383) : error 054: unmatched closing brace testmod.sma(395) : error 017: undefined symbol "SetKnife" 5 Errors. Could not locate output file testmod.amxx (compile failed).
A to mój przerobiony .sma:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <vault> #include <fun> #pragma semicolon 0 #define PLUGIN "Knife Mod edit Ak47 Mod" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "spunko" new ak47_model[33] new g_Menu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") g_Menu = register_menuid("Ak47 Mod") register_menucmd(g_Menu, 1023, "ak47menu") register_clcmd("say /ak47", "display_ak47") set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b") } public plugin_precache() { precache_model("models/ak47-mod/p_ak47.mdl") precache_model("models/ak47-mod/v_ak47.mdl") precache_model("models/ak47-mod/w_ak47.mdl") precache_model("models/ak47-mod/p_blackwhite.mdl") precache_model("models/ak47-mod/v_blackwhite.mdl") precache_model("models/ak47-mod/w_blackwhite.mdl") precache_model("models/v_ak47.mdl") precache_model("models/p_ak47.mdl") } public ak47_knife(id) { new menuBody[512] add(menuBody, 511, "\rAk47 Mod\w^n^n") add(menuBody, 511, "1. AK47 Vulcan\w^n") add(menuBody, 511, "2. AK47 BlackWhite \w^n") add(menuBody, 511, "3. zwykly akacz \w^n^n") add(menuBody, 511, "0. Exit^n") new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 ) show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Ak47 Mod") } public ak47menu(id, key) { switch(key) { case 0: SetAk47(id , 2) case 1: SetAk47(id , 1) case 2: SetAk47(id , 0) default: return PLUGIN_HANDLED } SaveData(id) return PLUGIN_HANDLED } public SetAk47(id , Ak47) { ak47_model[id] = Ak47 new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_AK47 ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56],pModel[56] switch(Ak47) { case 0: { format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl") format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/ak48-mod/v_ak47.mdl") format(pModel,55,"models/ak47-mod/p_ak47.mdl") format(pModel,55,"models/ak47-mod/w_ak47.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/ak47-mod/v_blackwhite.mdl") format(pModel,55,"models/ak47-mod/p_blackwhite.mdl") format(pModel,55,"models/ak47-mod/w_blackwhite.mdl") } } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel) return PLUGIN_HANDLED; } public CurWeapon(id){ SetKnife(id, ak47_model[id]) } public kmodmsg() { client_print(0,print_chat,"[AMXX] Wpisz /ak47 by zmienic skin broni!") } public client_authorized(id){ LoadData(id) } SaveData(id) { new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) new vaultkey[64] new vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) format(vaultdata, 63, "%d", ak47_model[id]) set_vaultdata(vaultkey, vaultdata) } LoadData(id) { new authid[32] get_user_authid(id,authid,31) new vaultkey[64], vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63) ak47_model[id] = str_to_num(vaultdata) }
Napisano 11.05.2015 23:17
Sorry że post pod postem, przerobiłem knife moda którego mam wgranego na serwerze. Przerobiłem trochę, ale nie wszystko, bo dalej nie wiem.
Tutaj .sma:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <vault> #include <fun> #pragma semicolon 0 #define PLUGIN "Knife Mod" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "spunko ed.Z!3L0ny" new knife_model[33] new g_Menu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") g_Menu = register_menuid("AK47 MOD") register_menucmd(g_Menu, 1023, "skinmenu") register_clcmd("say /ak47", "display_ak47") set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b") } public plugin_precache() { precache_model("models/ak47/v_ak47.mdl") precache_model("models/ak47/p_ak47.mdl") precache_model("models/ak47/w_ak47.mdl") precache_model("models/ak47/v_blackwhite.mdl") precache_model("models/ak47/p_blackwhite.mdl") precache_model("models/v_ak47.mdl") precache_model("models/p_ak47.mdl") precache_model("models/w_ak47.mdl") precache_model("models/ak47/w_blackwhite.mdl") } public display_knife(id) { new menuBody[512] add(menuBody, 511, "\rWybierz swoj skin\w^n^n") add(menuBody, 511, "1. AK47 Vulcan^n")//0 add(menuBody, 511, "2. AK47 BlackWhite^n")//1 add(menuBody, 511, "3. Default^n")//4 add(menuBody, 511, "0. Exit^n") new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<9 ) show_menu(id, keys, menuBody, -1, "AK47 MOD") } public knifemenu(id, key) { switch(key) { case 0: SetKnife(id , 2) case 1: SetKnife(id , 1) case 2: SetKnife(id , 0) default: return PLUGIN_HANDLED } SaveData(id) return PLUGIN_HANDLED } public SetKnife(id , Knife) { knife_model[id] = Knife new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56],pModel[56] switch(Knife) { case 0: { format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl") format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl") format(pModel,55,"models/w_ak47.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/ak47/v_ak47.mdl") format(vModel,55,"models/ak47/p_ak47.mdl") format(vModel,55,"models/ak47/w_ak47.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/ak47/v_blackwhite.mdl") format(vModel,55,"models/ak47/p_blackwhite.mdl") format(vModel,55,"models/ak47/w_blackwhite.mdl") } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel) return PLUGIN_HANDLED; } public CurWeapon(id){ SetKnife(id, knife_model[id]) } public kmodmsg() { client_print(0,print_chat,"[AK47MOD] Napisz /ak47 by zmienic skin!") } public client_authorized(id){ LoadData(id) } SaveData(id) { new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) new vaultkey[64] new vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id]) set_vaultdata(vaultkey, vaultdata) } LoadData(id) { new authid[32] get_user_authid(id,authid,31) new vaultkey[64], vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63) knife_model[id] = str_to_num(vaultdata) } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Napisano 12.05.2015 02:33
dlaczego zmiana skinu przez event CurWeapon ktory wykonuje sie co: przeladowanie, strzal, zmiane broni itp?
Napisano 12.05.2015 11:56
dlaczego zmiana skinu przez event CurWeapon ktory wykonuje sie co: przeladowanie, strzal, zmiane broni itp?
Ja nie wiem o czym ty do mnie piszesz bo jestem troche zielony w tym
Napisano 14.02.2016 14:13
sry za odkop ale nei chcialem psiac nowego tematu bo szukam wlasnie podobnego pluginu , czy da rade zrobic tak jak w knifemodzie czyli np u mnie jest 6 nozy. a zrobic menu z podmiana broni np
1. AK47
2. M4
3. AWP
i jak sie wybiera np ak47 to podmienia model na ak47 assimov
jak 2 to m4 assimov
??
Napisano 14.02.2016 17:21
Nie znajdziesz tyle ci powiem. Mozesz zlozyc u mnie zamowienie,a z checia za drobnna oplata edytuje plugin knifemoda, bo szkoda czasu na pisanie nowego.
Witam. Znam sie glownie na amxx, sourcemod, PHP, C++. Masz zlecenie? Potrzebujesz czegos do szkoly? Pisz smialo kolego !
Ps. sygnature zmieniam, iz nijakiemu gówniarzowi zachcialo sie hejtowac
Napisano 14.02.2016 18:21
napisz na GG 3299997 // mi wlasnie chodzi o edytowanie czy cos takie jak knifemod tylko ze na bronie wlasnie
Napisano 14.02.2016 21:03
DObra moj plugin jest w trakcie przygotowan a na razie z obecnym kodem sie rpzemecze natomiast mam pytanie w kodzie niżej podanym co zmienic zeby skiny byly ale do M4 , AWP , itd ? ktory kod odpowiada za to ?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <vault> #include <fun> #pragma semicolon 0 #define PLUGIN "Knife Mod" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "spunko ed.Z!3L0ny" new knife_model[33] new g_Menu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") g_Menu = register_menuid("AK47 MOD") register_menucmd(g_Menu, 1023, "skinmenu") register_clcmd("say /ak47", "display_ak47") set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b") } public plugin_precache() { precache_model("models/ak47/v_ak47.mdl") precache_model("models/ak47/p_ak47.mdl") precache_model("models/ak47/w_ak47.mdl") precache_model("models/ak47/v_blackwhite.mdl") precache_model("models/ak47/p_blackwhite.mdl") precache_model("models/v_ak47.mdl") precache_model("models/p_ak47.mdl") precache_model("models/w_ak47.mdl") precache_model("models/ak47/w_blackwhite.mdl") } public display_knife(id) { new menuBody[512] add(menuBody, 511, "\rWybierz swoj skin\w^n^n") add(menuBody, 511, "1. AK47 Vulcan^n")//0 add(menuBody, 511, "2. AK47 BlackWhite^n")//1 add(menuBody, 511, "3. Default^n")//4 add(menuBody, 511, "0. Exit^n") new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<9 ) show_menu(id, keys, menuBody, -1, "AK47 MOD") } public knifemenu(id, key) { switch(key) { case 0: SetKnife(id , 2) case 1: SetKnife(id , 1) case 2: SetKnife(id , 0) default: return PLUGIN_HANDLED } SaveData(id) return PLUGIN_HANDLED } public SetKnife(id , Knife) { knife_model[id] = Knife new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56],pModel[56] switch(Knife) { case 0: { format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl") format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl") format(pModel,55,"models/w_ak47.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/ak47/v_ak47.mdl") format(vModel,55,"models/ak47/p_ak47.mdl") format(vModel,55,"models/ak47/w_ak47.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/ak47/v_blackwhite.mdl") format(vModel,55,"models/ak47/p_blackwhite.mdl") format(vModel,55,"models/ak47/w_blackwhite.mdl") } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel) return PLUGIN_HANDLED; } public CurWeapon(id){ SetKnife(id, knife_model[id]) } public kmodmsg() { client_print(0,print_chat,"[AK47MOD] Napisz /ak47 by zmienic skin!") } public client_authorized(id){ LoadData(id) } SaveData(id) { new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) new vaultkey[64] new vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id]) set_vaultdata(vaultkey, vaultdata) } LoadData(id) { new authid[32] get_user_authid(id,authid,31) new vaultkey[64], vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63) knife_model[id] = str_to_num(vaultdata) } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Napisano 14.02.2016 21:52
A ten kod dziala podmienia model elegancko ale jest problem w sciaganych modelach sa 3 pliki w dochodzi jeszcze w_ak47.mdl i jak dalem plugin bez tego mdl to ak47 byl ozbugowane nie trzymali go tylko na nogach gdzies byl ak jak patrzylo sie na gracza .
Gdzie dodac ten plik zeby sie sciagnal normalnie ?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include < amxmodx > #include < amxmisc > #include < fakemeta > #include < hamsandwich > #define PLUGIN "Model Wybur" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "RoCk-MaN" #define m_pPlayer 41 #define IsValidPrivateData(%0) ( pev_valid( %0 ) == 2 ) #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4 new const k_Models[ 2 ][ 2 ][ ] = { { "models/ak47/v_ak47.mdl", "models/v_ak47.mdl" }, { "models/ak47/v_ak47.mdl", "models/v_ak47.mdl" }, { "models/ak47/p_ak47.mdl", "models/p_ak47.mdl" } }; new ak47_model[32]; new keys = MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_9|MENU_KEY_0; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /models", "display_model"); register_menu("ModelWybur", keys, "model_menu"); RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "Item_DeployKnife_Post", true); } public display_model(id) { static menu[1024], iLen; iLen = 0; iLen = formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r[\dReplays Models\r]^n^n"); iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r1. %sstandard^n", ak47_model[ id ] == 0 ? "\d" : "\w"); ak47_model[ id ] == 0 ? (keys &= ~MENU_KEY_1) : (keys |= MENU_KEY_1); iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r2. %sNew^n", ak47_model[ id ] == 1 ? "\d" : "\w"); ak47_model[ id ] == 1 ? (keys &= ~MENU_KEY_2) : (keys |= MENU_KEY_2); iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "^n\r0. \wExit^n"); keys |= MENU_KEY_0; show_menu(id, keys, menu, -1, "ModelWybur"); return PLUGIN_HANDLED; } public model_menu(id, key) { static ent; ent = get_pdata_cbase(id, 373, 5); switch(key) { case 0: { ak47_model[id] = 0; if(pev_valid(ent)) ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, ent); } case 1: { ak47_model[id] = 1; if(pev_valid(ent)) ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, ent); } } } public client_connect(id) { ak47_model[id] = 0; } public plugin_precache() { new i; for( i = 0; i < 2; i++ ) { precache_model( k_Models[ 0 ][ i ] ) ; precache_model( k_Models[ 1 ][ i ] ) ; } } public Item_DeployKnife_Post(ent) { if(!IsValidPrivateData( ent )) return HAM_HANDLED; static id; id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, OFFSET_LINUX_WEAPONS); if(!pev_valid(id)) return HAM_HANDLED; set_pev(id, pev_viewmodel2, k_Models[ 0 ][ ak47_model[id] ]); set_pev(id, pev_weaponmodel2, k_Models[ 1 ][ ak47_model[id] ]); return HAM_IGNORED; }
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych