Wybór skina
michal7840 07.05.2015
Witajcie. Szukam pluginu podobnego do knife moda, ale żebym mógł wybrać sobie np. skin ak47.
Genralnie mam już wgranego knife moda pod komendą /knife, i chciałbym mieć też do wyboru modele dla ak47 pod komendą /ak47
Z!3L0ny
08.05.2015
Nie możesz przerobić z knife moda ewentualnie mogę ci pomóc lub zrobić;D
Edited by Z!3L0ny, 08.05.2015 06:41.
michal7840 08.05.2015
Tylko to będzie ciężko zrobić, ponieważ skiny broni chciałbym tylko dla vipa. Jak wcześniej miałem knife moda tylko dla vipa, to jeśli komuś się vip skończył, to i tak miał ostatnią wybraną kose i nie mógł zmienić na standardową. Czyli trzeba zrobić tak, żeby po skończeniu się vipa, broń wracała do standardowej.
CaNiBaL
09.05.2015
Tylko to będzie ciężko zrobić, ponieważ skiny broni chciałbym tylko dla vipa. Jak wcześniej miałem knife moda tylko dla vipa, to jeśli komuś się vip skończył, to i tak miał ostatnią wybraną kose i nie mógł zmienić na standardową. Czyli trzeba zrobić tak, żeby po skończeniu się vipa, broń wracała do standardowej.
Mogę zrobić. Napisz mi.
Z!3L0ny
09.05.2015
Tylko to będzie ciężko zrobić, ponieważ skiny broni chciałbym tylko dla vipa. Jak wcześniej miałem knife moda tylko dla vipa, to jeśli komuś się vip skończył, to i tak miał ostatnią wybraną kose i nie mógł zmienić na standardową. Czyli trzeba zrobić tak, żeby po skończeniu się vipa, broń wracała do standardowej.
Mogę zrobić. Napisz mi.
Dlaczego nie zrobisz tego tutaj ?
olle
10.05.2015
Zielony - dlaczego głupio nabijasz posty ?
Trudno to zrobić jak nie napisał :
1. Jak mają być zapisane skiny w pluginie.
2. Jakie skiny mają tam być.
3. Ile tych skinów -.-
Z!3L0ny
10.05.2015
Glupio? Jak ktos by tez mial taki problem to ma mu pisac na pw?Zielony - dlaczego głupio nabijasz posty ?
Trudno to zrobić jak nie napisał :
1. Jak mają być zapisane skiny w pluginie.
2. Jakie skiny mają tam być.
3. Ile tych skinów -.-
Co to trudnosc zmienic jakiegos skina na inny i usunac/dodac?
No jak maja byc z knife moda
michal7840 10.05.2015
No np. mogą być 3 skiny. Ja sobie je podmienię bo aż taki ciemny nie jestem
I żeby plugin był na wzór knife moda.
michal7840 11.05.2015
Zrobiłem takie coś według pluginu Tazmana i mam 5 errorów:
testmod.sma(359) : warning 209: function "SetAk47" should return a value testmod.sma(367) : error 021: symbol already defined: "entity_set_string" testmod.sma(371) : error 021: symbol already defined: "entity_set_string" testmod.sma(379) : error 010: invalid function or declaration testmod.sma(383) : error 054: unmatched closing brace testmod.sma(395) : error 017: undefined symbol "SetKnife" 5 Errors. Could not locate output file testmod.amxx (compile failed).
A to mój przerobiony .sma:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <vault> #include <fun> #pragma semicolon 0 #define PLUGIN "Knife Mod edit Ak47 Mod" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "spunko" new ak47_model[33] new g_Menu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") g_Menu = register_menuid("Ak47 Mod") register_menucmd(g_Menu, 1023, "ak47menu") register_clcmd("say /ak47", "display_ak47") set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b") } public plugin_precache() { precache_model("models/ak47-mod/p_ak47.mdl") precache_model("models/ak47-mod/v_ak47.mdl") precache_model("models/ak47-mod/w_ak47.mdl") precache_model("models/ak47-mod/p_blackwhite.mdl") precache_model("models/ak47-mod/v_blackwhite.mdl") precache_model("models/ak47-mod/w_blackwhite.mdl") precache_model("models/v_ak47.mdl") precache_model("models/p_ak47.mdl") } public ak47_knife(id) { new menuBody[512] add(menuBody, 511, "\rAk47 Mod\w^n^n") add(menuBody, 511, "1. AK47 Vulcan\w^n") add(menuBody, 511, "2. AK47 BlackWhite \w^n") add(menuBody, 511, "3. zwykly akacz \w^n^n") add(menuBody, 511, "0. Exit^n") new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 ) show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Ak47 Mod") } public ak47menu(id, key) { switch(key) { case 0: SetAk47(id , 2) case 1: SetAk47(id , 1) case 2: SetAk47(id , 0) default: return PLUGIN_HANDLED } SaveData(id) return PLUGIN_HANDLED } public SetAk47(id , Ak47) { ak47_model[id] = Ak47 new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_AK47 ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56],pModel[56] switch(Ak47) { case 0: { format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl") format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/ak48-mod/v_ak47.mdl") format(pModel,55,"models/ak47-mod/p_ak47.mdl") format(pModel,55,"models/ak47-mod/w_ak47.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/ak47-mod/v_blackwhite.mdl") format(pModel,55,"models/ak47-mod/p_blackwhite.mdl") format(pModel,55,"models/ak47-mod/w_blackwhite.mdl") } } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel) return PLUGIN_HANDLED; } public CurWeapon(id){ SetKnife(id, ak47_model[id]) } public kmodmsg() { client_print(0,print_chat,"[AMXX] Wpisz /ak47 by zmienic skin broni!") } public client_authorized(id){ LoadData(id) } SaveData(id) { new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) new vaultkey[64] new vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) format(vaultdata, 63, "%d", ak47_model[id]) set_vaultdata(vaultkey, vaultdata) } LoadData(id) { new authid[32] get_user_authid(id,authid,31) new vaultkey[64], vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63) ak47_model[id] = str_to_num(vaultdata) }
michal7840 11.05.2015
Sorry że post pod postem, przerobiłem knife moda którego mam wgranego na serwerze. Przerobiłem trochę, ale nie wszystko, bo dalej nie wiem.
Tutaj .sma:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <vault> #include <fun> #pragma semicolon 0 #define PLUGIN "Knife Mod" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "spunko ed.Z!3L0ny" new knife_model[33] new g_Menu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") g_Menu = register_menuid("AK47 MOD") register_menucmd(g_Menu, 1023, "skinmenu") register_clcmd("say /ak47", "display_ak47") set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b") } public plugin_precache() { precache_model("models/ak47/v_ak47.mdl") precache_model("models/ak47/p_ak47.mdl") precache_model("models/ak47/w_ak47.mdl") precache_model("models/ak47/v_blackwhite.mdl") precache_model("models/ak47/p_blackwhite.mdl") precache_model("models/v_ak47.mdl") precache_model("models/p_ak47.mdl") precache_model("models/w_ak47.mdl") precache_model("models/ak47/w_blackwhite.mdl") } public display_knife(id) { new menuBody[512] add(menuBody, 511, "\rWybierz swoj skin\w^n^n") add(menuBody, 511, "1. AK47 Vulcan^n")//0 add(menuBody, 511, "2. AK47 BlackWhite^n")//1 add(menuBody, 511, "3. Default^n")//4 add(menuBody, 511, "0. Exit^n") new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<9 ) show_menu(id, keys, menuBody, -1, "AK47 MOD") } public knifemenu(id, key) { switch(key) { case 0: SetKnife(id , 2) case 1: SetKnife(id , 1) case 2: SetKnife(id , 0) default: return PLUGIN_HANDLED } SaveData(id) return PLUGIN_HANDLED } public SetKnife(id , Knife) { knife_model[id] = Knife new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56],pModel[56] switch(Knife) { case 0: { format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl") format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl") format(pModel,55,"models/w_ak47.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/ak47/v_ak47.mdl") format(vModel,55,"models/ak47/p_ak47.mdl") format(vModel,55,"models/ak47/w_ak47.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/ak47/v_blackwhite.mdl") format(vModel,55,"models/ak47/p_blackwhite.mdl") format(vModel,55,"models/ak47/w_blackwhite.mdl") } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel) return PLUGIN_HANDLED; } public CurWeapon(id){ SetKnife(id, knife_model[id]) } public kmodmsg() { client_print(0,print_chat,"[AK47MOD] Napisz /ak47 by zmienic skin!") } public client_authorized(id){ LoadData(id) } SaveData(id) { new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) new vaultkey[64] new vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id]) set_vaultdata(vaultkey, vaultdata) } LoadData(id) { new authid[32] get_user_authid(id,authid,31) new vaultkey[64], vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63) knife_model[id] = str_to_num(vaultdata) } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Asiap
12.05.2015
dlaczego zmiana skinu przez event CurWeapon ktory wykonuje sie co: przeladowanie, strzal, zmiane broni itp?
michal7840 12.05.2015
dlaczego zmiana skinu przez event CurWeapon ktory wykonuje sie co: przeladowanie, strzal, zmiane broni itp?
Ja nie wiem o czym ty do mnie piszesz bo jestem troche zielony w tym
Wojciech11111
14.02.2016
sry za odkop ale nei chcialem psiac nowego tematu bo szukam wlasnie podobnego pluginu , czy da rade zrobic tak jak w knifemodzie czyli np u mnie jest 6 nozy. a zrobic menu z podmiana broni np
1. AK47
2. M4
3. AWP
i jak sie wybiera np ak47 to podmienia model na ak47 assimov
jak 2 to m4 assimov
??
mayday245 14.02.2016
Nie znajdziesz tyle ci powiem. Mozesz zlozyc u mnie zamowienie,a z checia za drobnna oplata edytuje plugin knifemoda, bo szkoda czasu na pisanie nowego.
Wojciech11111
14.02.2016
napisz na GG 3299997 // mi wlasnie chodzi o edytowanie czy cos takie jak knifemod tylko ze na bronie wlasnie
Wojciech11111
14.02.2016
DObra moj plugin jest w trakcie przygotowan a na razie z obecnym kodem sie rpzemecze natomiast mam pytanie w kodzie niżej podanym co zmienic zeby skiny byly ale do M4 , AWP , itd ? ktory kod odpowiada za to ?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <vault> #include <fun> #pragma semicolon 0 #define PLUGIN "Knife Mod" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "spunko ed.Z!3L0ny" new knife_model[33] new g_Menu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") g_Menu = register_menuid("AK47 MOD") register_menucmd(g_Menu, 1023, "skinmenu") register_clcmd("say /ak47", "display_ak47") set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b") } public plugin_precache() { precache_model("models/ak47/v_ak47.mdl") precache_model("models/ak47/p_ak47.mdl") precache_model("models/ak47/w_ak47.mdl") precache_model("models/ak47/v_blackwhite.mdl") precache_model("models/ak47/p_blackwhite.mdl") precache_model("models/v_ak47.mdl") precache_model("models/p_ak47.mdl") precache_model("models/w_ak47.mdl") precache_model("models/ak47/w_blackwhite.mdl") } public display_knife(id) { new menuBody[512] add(menuBody, 511, "\rWybierz swoj skin\w^n^n") add(menuBody, 511, "1. AK47 Vulcan^n")//0 add(menuBody, 511, "2. AK47 BlackWhite^n")//1 add(menuBody, 511, "3. Default^n")//4 add(menuBody, 511, "0. Exit^n") new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<9 ) show_menu(id, keys, menuBody, -1, "AK47 MOD") } public knifemenu(id, key) { switch(key) { case 0: SetKnife(id , 2) case 1: SetKnife(id , 1) case 2: SetKnife(id , 0) default: return PLUGIN_HANDLED } SaveData(id) return PLUGIN_HANDLED } public SetKnife(id , Knife) { knife_model[id] = Knife new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56],pModel[56] switch(Knife) { case 0: { format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl") format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl") format(pModel,55,"models/w_ak47.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/ak47/v_ak47.mdl") format(vModel,55,"models/ak47/p_ak47.mdl") format(vModel,55,"models/ak47/w_ak47.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/ak47/v_blackwhite.mdl") format(vModel,55,"models/ak47/p_blackwhite.mdl") format(vModel,55,"models/ak47/w_blackwhite.mdl") } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel) return PLUGIN_HANDLED; } public CurWeapon(id){ SetKnife(id, knife_model[id]) } public kmodmsg() { client_print(0,print_chat,"[AK47MOD] Napisz /ak47 by zmienic skin!") } public client_authorized(id){ LoadData(id) } SaveData(id) { new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) new vaultkey[64] new vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id]) set_vaultdata(vaultkey, vaultdata) } LoadData(id) { new authid[32] get_user_authid(id,authid,31) new vaultkey[64], vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63) knife_model[id] = str_to_num(vaultdata) } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Wojciech11111
14.02.2016
A ten kod dziala podmienia model elegancko ale jest problem w sciaganych modelach sa 3 pliki w dochodzi jeszcze w_ak47.mdl i jak dalem plugin bez tego mdl to ak47 byl ozbugowane nie trzymali go tylko na nogach gdzies byl ak jak patrzylo sie na gracza .
Gdzie dodac ten plik zeby sie sciagnal normalnie ?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include < amxmodx > #include < amxmisc > #include < fakemeta > #include < hamsandwich > #define PLUGIN "Model Wybur" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "RoCk-MaN" #define m_pPlayer 41 #define IsValidPrivateData(%0) ( pev_valid( %0 ) == 2 ) #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4 new const k_Models[ 2 ][ 2 ][ ] = { { "models/ak47/v_ak47.mdl", "models/v_ak47.mdl" }, { "models/ak47/v_ak47.mdl", "models/v_ak47.mdl" }, { "models/ak47/p_ak47.mdl", "models/p_ak47.mdl" } }; new ak47_model[32]; new keys = MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_9|MENU_KEY_0; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /models", "display_model"); register_menu("ModelWybur", keys, "model_menu"); RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "Item_DeployKnife_Post", true); } public display_model(id) { static menu[1024], iLen; iLen = 0; iLen = formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r[\dReplays Models\r]^n^n"); iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r1. %sstandard^n", ak47_model[ id ] == 0 ? "\d" : "\w"); ak47_model[ id ] == 0 ? (keys &= ~MENU_KEY_1) : (keys |= MENU_KEY_1); iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r2. %sNew^n", ak47_model[ id ] == 1 ? "\d" : "\w"); ak47_model[ id ] == 1 ? (keys &= ~MENU_KEY_2) : (keys |= MENU_KEY_2); iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "^n\r0. \wExit^n"); keys |= MENU_KEY_0; show_menu(id, keys, menu, -1, "ModelWybur"); return PLUGIN_HANDLED; } public model_menu(id, key) { static ent; ent = get_pdata_cbase(id, 373, 5); switch(key) { case 0: { ak47_model[id] = 0; if(pev_valid(ent)) ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, ent); } case 1: { ak47_model[id] = 1; if(pev_valid(ent)) ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, ent); } } } public client_connect(id) { ak47_model[id] = 0; } public plugin_precache() { new i; for( i = 0; i < 2; i++ ) { precache_model( k_Models[ 0 ][ i ] ) ; precache_model( k_Models[ 1 ][ i ] ) ; } } public Item_DeployKnife_Post(ent) { if(!IsValidPrivateData( ent )) return HAM_HANDLED; static id; id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, OFFSET_LINUX_WEAPONS); if(!pev_valid(id)) return HAM_HANDLED; set_pev(id, pev_viewmodel2, k_Models[ 0 ][ ak47_model[id] ]); set_pev(id, pev_weaponmodel2, k_Models[ 1 ][ ak47_model[id] ]); return HAM_IGNORED; }