←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Wybór skina

michal7840's Photo michal7840 07.05.2015

Witajcie. Szukam pluginu podobnego do knife moda, ale żebym mógł wybrać sobie np. skin ak47.

 

Genralnie mam już wgranego knife moda pod komendą /knife, i chciałbym mieć też do wyboru modele dla ak47 pod komendą /ak47

Quote

  • +
  • -
Z!3L0ny's Photo Z!3L0ny 08.05.2015

Nie możesz przerobić z knife moda ewentualnie mogę ci pomóc lub zrobić;D


Edited by Z!3L0ny, 08.05.2015 06:41.
Quote

michal7840's Photo michal7840 08.05.2015

Tylko to będzie ciężko zrobić, ponieważ skiny broni chciałbym tylko dla vipa. Jak wcześniej miałem knife moda tylko dla vipa, to jeśli komuś się vip skończył, to i tak miał ostatnią wybraną kose i nie mógł zmienić na standardową. Czyli trzeba zrobić tak, żeby po skończeniu się vipa, broń wracała do standardowej.

Quote

  • +
  • -
CaNiBaL's Photo CaNiBaL 09.05.2015

Tylko to będzie ciężko zrobić, ponieważ skiny broni chciałbym tylko dla vipa. Jak wcześniej miałem knife moda tylko dla vipa, to jeśli komuś się vip skończył, to i tak miał ostatnią wybraną kose i nie mógł zmienić na standardową. Czyli trzeba zrobić tak, żeby po skończeniu się vipa, broń wracała do standardowej.

Mogę zrobićNapisz mi.

Quote

  • +
  • -
Z!3L0ny's Photo Z!3L0ny 09.05.2015

 

Tylko to będzie ciężko zrobić, ponieważ skiny broni chciałbym tylko dla vipa. Jak wcześniej miałem knife moda tylko dla vipa, to jeśli komuś się vip skończył, to i tak miał ostatnią wybraną kose i nie mógł zmienić na standardową. Czyli trzeba zrobić tak, żeby po skończeniu się vipa, broń wracała do standardowej.

Mogę zrobićNapisz mi.

 

Dlaczego nie zrobisz tego tutaj ?

Quote

  • +
  • -
olle's Photo olle 10.05.2015

Zielony - dlaczego głupio nabijasz posty ?
Trudno to zrobić jak nie napisał :
1. Jak mają być zapisane skiny w pluginie.
2. Jakie skiny mają tam być.
3. Ile tych skinów -.-

Quote

  • +
  • -
Z!3L0ny's Photo Z!3L0ny 10.05.2015

Zielony - dlaczego głupio nabijasz posty ?
Trudno to zrobić jak nie napisał :
1. Jak mają być zapisane skiny w pluginie.
2. Jakie skiny mają tam być.
3. Ile tych skinów -.-

Glupio? Jak ktos by tez mial taki problem to ma mu pisac na pw?
Co to trudnosc zmienic jakiegos skina na inny i usunac/dodac?
No jak maja byc z knife moda
Quote

michal7840's Photo michal7840 10.05.2015

No np. mogą być 3 skiny. Ja sobie je podmienię bo aż taki ciemny nie jestem :P

 

I żeby plugin był na wzór knife moda.

Quote

  • +
  • -
olle's Photo olle 10.05.2015

uzupełnij se.

Spoiler
Quote

  • +
  • -
CaNiBaL's Photo CaNiBaL 10.05.2015

Spoiler

I jak długo będziecie korzystały złym kodem?
Spoiler
Quote

michal7840's Photo michal7840 11.05.2015

Zrobiłem takie coś według pluginu Tazmana i mam 5 errorów:


testmod.sma(359) : warning 209: function "SetAk47" should return a value
testmod.sma(367) : error 021: symbol already defined: "entity_set_string"
testmod.sma(371) : error 021: symbol already defined: "entity_set_string"
testmod.sma(379) : error 010: invalid function or declaration
testmod.sma(383) : error 054: unmatched closing brace
testmod.sma(395) : error 017: undefined symbol "SetKnife"

5 Errors.
Could not locate output file testmod.amxx (compile failed).

A to mój przerobiony .sma:

#include <amxmodx>

 

#include <amxmisc>

 

#include <engine> 

 

#include <vault>

 

#include <fun>

 

 

 

#pragma semicolon 0

 

 

 

#define PLUGIN "Knife Mod edit Ak47 Mod"

 

#define VERSION "1.0" 

 

#define AUTHOR "spunko"

 

 

 

new ak47_model[33] 

 

new g_Menu

 

 

 

public plugin_init() { 

 

 

 

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

 

 

 

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 

 

 

 

g_Menu = register_menuid("Ak47 Mod")

 

register_menucmd(g_Menu, 1023, "ak47menu")

 

 

 

register_clcmd("say /ak47", "display_ak47")

 

 

 

set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")

 

}

 

 

 

public plugin_precache() { 

 

precache_model("models/ak47-mod/p_ak47.mdl") 

 

precache_model("models/ak47-mod/v_ak47.mdl") 

 

precache_model("models/ak47-mod/w_ak47.mdl")

 

precache_model("models/ak47-mod/p_blackwhite.mdl")

 

precache_model("models/ak47-mod/v_blackwhite.mdl")

 

precache_model("models/ak47-mod/w_blackwhite.mdl")

 

precache_model("models/v_ak47.mdl") 

 

precache_model("models/p_ak47.mdl")

 

} 

 

 

 

public ak47_knife(id) {

 

new menuBody[512]

 

add(menuBody, 511, "\rAk47 Mod\w^n^n")

 

add(menuBody, 511, "1. AK47 Vulcan\w^n")

 

add(menuBody, 511, "2. AK47 BlackWhite \w^n")



add(menuBody, 511, "3. zwykly akacz \w^n^n")

 

add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

 

 

 

new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )

 

show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Ak47 Mod")

 

}

 

 

 

public ak47menu(id, key) {

 

switch(key) 

 

{

 

case 0: SetAk47(id , 2)

 

case 1: SetAk47(id , 1)

 

case 2: SetAk47(id , 0)



default: return PLUGIN_HANDLED

 

}

 

SaveData(id)

 

return PLUGIN_HANDLED

 

} 

 

 

 

public SetAk47(id , Ak47) {

 

ak47_model[id] = Ak47

 

 

 

new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 

 

if ( Weapon != CSW_AK47 )

 

return PLUGIN_HANDLED

 

 

 

new vModel[56],pModel[56]

 

 

 

switch(Ak47)

 

{

 

case 0: {

 

format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl")

 

format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")

 

}

 

case 1: {

 

format(vModel,55,"models/ak48-mod/v_ak47.mdl")

 

format(pModel,55,"models/ak47-mod/p_ak47.mdl")



format(pModel,55,"models/ak47-mod/w_ak47.mdl")

 

}

 

case 2: {

 

format(vModel,55,"models/ak47-mod/v_blackwhite.mdl")

 

format(pModel,55,"models/ak47-mod/p_blackwhite.mdl")

 
format(pModel,55,"models/ak47-mod/w_blackwhite.mdl")
}

 

 

}

 

} 

 

 

 

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)

 

entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

 

 

 

return PLUGIN_HANDLED;  

 

}

 

 

 

public CurWeapon(id){

 

SetKnife(id, ak47_model[id])    

 

}

 

 

 

 

 

public kmodmsg() { 

 

 

 

client_print(0,print_chat,"[AMXX] Wpisz /ak47 by zmienic skin broni!")

 

}  

 

 

 

public client_authorized(id){

 

LoadData(id)

 

}

 

 

 

SaveData(id)

 

{ 

 

 

 

new authid[32]

 

get_user_authid(id, authid, 31)

 

 

 

new vaultkey[64]

 

new vaultdata[64]

 

 

 

format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

 

format(vaultdata, 63, "%d", ak47_model[id])

 

set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)

 

}

 

 

 

LoadData(id) 

 

{ 

 

new authid[32] 

 

get_user_authid(id,authid,31)

 

 

 

new vaultkey[64], vaultdata[64]

 

 

 

format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

 

get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)

 

ak47_model[id] = str_to_num(vaultdata)

 

 

 

}
Quote

michal7840's Photo michal7840 11.05.2015

Sorry że post pod postem, przerobiłem knife moda którego mam wgranego na serwerze. Przerobiłem trochę, ale nie wszystko, bo dalej nie wiem.

 

Tutaj .sma:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>

#pragma semicolon 0

#define PLUGIN "Knife Mod"
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "spunko ed.Z!3L0ny"

new knife_model[33] 
new g_Menu

public plugin_init() { 

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
	g_Menu = register_menuid("AK47 MOD")
	register_menucmd(g_Menu, 1023, "skinmenu")
	register_clcmd("say /ak47", "display_ak47")
	set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
}



public plugin_precache() {

    precache_model("models/ak47/v_ak47.mdl")
    precache_model("models/ak47/p_ak47.mdl")
    precache_model("models/ak47/w_ak47.mdl")
    precache_model("models/ak47/v_blackwhite.mdl")
    precache_model("models/ak47/p_blackwhite.mdl")
    precache_model("models/v_ak47.mdl")
    precache_model("models/p_ak47.mdl")
    precache_model("models/w_ak47.mdl")
    precache_model("models/ak47/w_blackwhite.mdl")
} 



public display_knife(id) {

	new menuBody[512]
	add(menuBody, 511, "\rWybierz swoj skin\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "1. AK47 Vulcan^n")//0
	add(menuBody, 511, "2. AK47 BlackWhite^n")//1
        add(menuBody, 511, "3. Default^n")//4
	add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

	

	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<9 )

	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "AK47 MOD")

}



public knifemenu(id, key) {

	switch(key) 

	{

		case 0: SetKnife(id , 2)
		case 1: SetKnife(id , 1)
		case 2: SetKnife(id , 0)
	

		default: return PLUGIN_HANDLED

	}

	SaveData(id)

	return PLUGIN_HANDLED

} 



public SetKnife(id , Knife) {

	knife_model[id] = Knife

	

	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 

	if ( Weapon != CSW_KNIFE )

		return PLUGIN_HANDLED

	

	new vModel[56],pModel[56]

	

	switch(Knife)

	{

		case 0: {
			format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
			format(pModel,55,"models/w_ak47.mdl")
		}
		case 1: {
			format(vModel,55,"models/ak47/v_ak47.mdl")
			format(vModel,55,"models/ak47/p_ak47.mdl")
			format(vModel,55,"models/ak47/w_ak47.mdl")
			
		}
		case 2: {
			format(vModel,55,"models/ak47/v_blackwhite.mdl")
			format(vModel,55,"models/ak47/p_blackwhite.mdl")
			format(vModel,55,"models/ak47/w_blackwhite.mdl")
			
		
                } 
}

	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

	

	return PLUGIN_HANDLED;  

}



public CurWeapon(id){

	SetKnife(id, knife_model[id])   	

}





public kmodmsg() { 

	

	client_print(0,print_chat,"[AK47MOD] Napisz /ak47 by zmienic skin!")

}  



public client_authorized(id){

	LoadData(id)

}



SaveData(id)

{ 

	

	new authid[32]

	get_user_authid(id, authid, 31)

	

	new vaultkey[64]

	new vaultdata[64]

	

	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

	format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])

	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)

}



LoadData(id) 

{ 

	new authid[32] 

	get_user_authid(id,authid,31)

	

	new vaultkey[64], vaultdata[64]

	

	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)

	knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)

	

} 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 

Quote

  • +
  • -
Asiap's Photo Asiap 12.05.2015

dlaczego zmiana skinu przez event CurWeapon ktory wykonuje sie co: przeladowanie, strzal, zmiane broni itp?

Quote

michal7840's Photo michal7840 12.05.2015

dlaczego zmiana skinu przez event CurWeapon ktory wykonuje sie co: przeladowanie, strzal, zmiane broni itp?

 

Ja nie wiem o czym ty do mnie piszesz bo jestem troche zielony w tym :P

Quote

  • +
  • -
Wojciech11111's Photo Wojciech11111 14.02.2016

sry za odkop ale nei chcialem psiac nowego tematu bo szukam wlasnie podobnego pluginu , czy da rade zrobic tak jak w knifemodzie czyli np u mnie jest 6 nozy. a zrobic menu z podmiana broni np

 

1. AK47 

2. M4

3. AWP

 

i jak sie wybiera np ak47 to podmienia model na ak47 assimov

jak 2 to m4 assimov

 

 ??

Quote

mayday245's Photo mayday245 14.02.2016

Nie znajdziesz tyle ci powiem. Mozesz zlozyc u mnie zamowienie,a z checia za drobnna oplata edytuje plugin knifemoda, bo szkoda czasu na pisanie nowego.

Quote

  • +
  • -
Wojciech11111's Photo Wojciech11111 14.02.2016

napisz na GG 3299997 // mi wlasnie chodzi o edytowanie czy cos takie jak knifemod tylko ze na bronie wlasnie 

Quote

  • +
  • -
Wojciech11111's Photo Wojciech11111 14.02.2016

DObra moj plugin jest w trakcie przygotowan a na razie z obecnym kodem sie rpzemecze natomiast mam pytanie w kodzie niżej podanym co zmienic zeby skiny byly ale do M4 , AWP , itd ? ktory kod odpowiada za to ?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>

#pragma semicolon 0

#define PLUGIN "Knife Mod"
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "spunko ed.Z!3L0ny"

new knife_model[33] 
new g_Menu

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
    g_Menu = register_menuid("AK47 MOD")
    register_menucmd(g_Menu, 1023, "skinmenu")
    register_clcmd("say /ak47", "display_ak47")
    set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
}



public plugin_precache() {

precache_model("models/ak47/v_ak47.mdl")
precache_model("models/ak47/p_ak47.mdl")
precache_model("models/ak47/w_ak47.mdl")
precache_model("models/ak47/v_blackwhite.mdl")
precache_model("models/ak47/p_blackwhite.mdl")
precache_model("models/v_ak47.mdl")
precache_model("models/p_ak47.mdl")
precache_model("models/w_ak47.mdl")
precache_model("models/ak47/w_blackwhite.mdl")
} 



public display_knife(id) {

    new menuBody[512]
    add(menuBody, 511, "\rWybierz swoj skin\w^n^n")
    add(menuBody, 511, "1. AK47 Vulcan^n")//0
    add(menuBody, 511, "2. AK47 BlackWhite^n")//1
add(menuBody, 511, "3. Default^n")//4
    add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

    

    new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<9 )

    show_menu(id, keys, menuBody, -1, "AK47 MOD")

}



public knifemenu(id, key) {

    switch(key)

    {

        case 0: SetKnife(id , 2)
        case 1: SetKnife(id , 1)
        case 2: SetKnife(id , 0)
    

        default: return PLUGIN_HANDLED

    }

    SaveData(id)

    return PLUGIN_HANDLED

} 



public SetKnife(id , Knife) {

    knife_model[id] = Knife

    

    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)

    if ( Weapon != CSW_KNIFE )

        return PLUGIN_HANDLED

    

    new vModel[56],pModel[56]

    

    switch(Knife)

    {

        case 0: {
            format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl")
            format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
            format(pModel,55,"models/w_ak47.mdl")
        }
        case 1: {
            format(vModel,55,"models/ak47/v_ak47.mdl")
            format(vModel,55,"models/ak47/p_ak47.mdl")
            format(vModel,55,"models/ak47/w_ak47.mdl")
            
        }
        case 2: {
            format(vModel,55,"models/ak47/v_blackwhite.mdl")
            format(vModel,55,"models/ak47/p_blackwhite.mdl")
            format(vModel,55,"models/ak47/w_blackwhite.mdl")
            
        
} 
}

    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

    

    return PLUGIN_HANDLED; 

}



public CurWeapon(id){

    SetKnife(id, knife_model[id])     

}





public kmodmsg() {

    

    client_print(0,print_chat,"[AK47MOD] Napisz /ak47 by zmienic skin!")

} 



public client_authorized(id){

    LoadData(id)

}



SaveData(id)

{

    

    new authid[32]

    get_user_authid(id, authid, 31)

    

    new vaultkey[64]

    new vaultdata[64]

    

    format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

    format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])

    set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)

}



LoadData(id) 

{

    new authid[32]

    get_user_authid(id,authid,31)

    

    new vaultkey[64], vaultdata[64]

    

    format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

    get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)

    knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)

    

} 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Quote

  • +
  • -
Wojciech11111's Photo Wojciech11111 14.02.2016

A ten kod dziala podmienia model elegancko ale jest problem w sciaganych modelach sa 3 pliki w dochodzi jeszcze w_ak47.mdl i jak dalem plugin bez tego mdl to ak47 byl ozbugowane nie trzymali go tylko na nogach gdzies byl ak jak patrzylo sie na gracza . 

Gdzie dodac ten plik zeby sie sciagnal normalnie ?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >


#define PLUGIN "Model Wybur"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RoCk-MaN"


#define m_pPlayer 41
#define IsValidPrivateData(%0)          ( pev_valid( %0 ) == 2 )
#define OFFSET_LINUX_WEAPONS  4


new const k_Models[ 2 ][ 2 ][ ] = {
        { "models/ak47/v_ak47.mdl", "models/v_ak47.mdl" },
{ "models/ak47/v_ak47.mdl", "models/v_ak47.mdl" },
{ "models/ak47/p_ak47.mdl", "models/p_ak47.mdl" }
};


new ak47_model[32];
new keys = MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_9|MENU_KEY_0;


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


register_clcmd("say /models", "display_model");
register_menu("ModelWybur", keys, "model_menu");


RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "Item_DeployKnife_Post", true);
}


public display_model(id) {
static menu[1024], iLen;
iLen = 0;
iLen = formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r[\dReplays Models\r]^n^n");


iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r1. %sstandard^n", ak47_model[ id ] == 0 ? "\d" : "\w");
ak47_model[ id ] == 0 ? (keys &= ~MENU_KEY_1) : (keys |= MENU_KEY_1);


iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r2. %sNew^n", ak47_model[ id ] == 1 ? "\d" : "\w");
ak47_model[ id ] == 1 ? (keys &= ~MENU_KEY_2) : (keys |= MENU_KEY_2);


iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "^n\r0. \wExit^n");
keys |= MENU_KEY_0;


show_menu(id, keys, menu, -1, "ModelWybur");
return PLUGIN_HANDLED;
}


public model_menu(id, key) {
static ent; ent = get_pdata_cbase(id, 373, 5);
switch(key) {
case 0: {
ak47_model[id] = 0;
if(pev_valid(ent)) ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, ent);
}
case 1: {
ak47_model[id] = 1;
if(pev_valid(ent)) ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, ent);
}
}
}


public client_connect(id) {
ak47_model[id] = 0;
}


public plugin_precache() {
new i;
for( i = 0; i < 2; i++ ) {
precache_model( k_Models[ 0 ][ i ] ) ;
precache_model( k_Models[ 1 ][ i ] ) ;
}
}


public Item_DeployKnife_Post(ent) {
if(!IsValidPrivateData( ent ))
return HAM_HANDLED;


static id; id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
       
if(!pev_valid(id))
return HAM_HANDLED;


set_pev(id, pev_viewmodel2, k_Models[ 0 ][ ak47_model[id] ]);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, k_Models[ 1 ][ ak47_model[id] ]);
return HAM_IGNORED;
} 
Quote